• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen - Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken - Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:16 ]


    The odds are néver in our favor.

    Clint schreef:
    Engeland:Y)
    Want Ribéry is ook eng, ghehe 8D En mensen die eng zijn mogen niet winnen, puh.


    Hij heeft op 2 jarige leeftijd een auto ongeluk gehad. Dat is de rede van zijn littekens.


    The odds are néver in our favor.

    Nouhou, ik was voor Engeland. Gelukkig is het nog gelijk geworden :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    :( Waarom nou
    Frankrijk was zoveel beter

    Cadentium schreef:
    (...)

    1-1, naar mijn verbazing.
    Engeland speelde niet eens met al haar goede spelers. Zo wel, hadden ze gewonnen.


    Ooohw, oké. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Clint schreef:
    Engeland:Y)
    Want Ribéry is ook eng, ghehe 8D En mensen die eng zijn mogen niet winnen, puh.

    ..
    Die man heeft toen hij klein was een zwaar ongeluk meegemaakt en daardoor is zijn gezicht zo verminkt. Die littekens laat hij staan omdat het een deel van hem is en hij daar kracht uit put. Beetje ignorant dit, hou ik niet van.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    ..
    Die man heeft toen hij klein was een zwaar ongeluk meegemaakt en daardoor is zijn gezicht zo verminkt. Die littekens laat hij staan omdat het een deel van hem is en hij daar kracht uit put. Beetje ignorant dit, hou ik niet van.


    Totaal met je eens. Ik zei het al op de vorige bladzijde. But as you said, ignorant.


    The odds are néver in our favor.

    Frankrijk tegen Engeland was 1-1, ik had verwacht dat Frankrijk zou winnen.

    Meade schreef:
    (...)

    Ik oooook. Ik vind sowieso dat Torres er eerder in had gemoeten, aangezien hij nog wel even moest inspelen en daarna echt hele mooie kansen had en deze ook goed benutte.

    Lol, seriously? Fernando Torres zuigt. Die mist een kans nog als hij in zijn eentje zonder keeper voor het doel staat (kijk die wedstrijd maar eens terug..) Maar omdat hij een knappe kop heeft, zou half Quizlet die vent opstellen. *facepalm

    @topic: Ik heb het hier eens wat doorgekeken, en ik merk dat er weer vooral word gekeken naar hoofden en niet naar capaciteiten van spelers. Jammer. Mooie mannen zijn misschien leuk om naar te kijken, maar je kijkt toch naar het spel en wie het goed doen en wie niet? Jammer gewoon dat Franck Ribery en Mesut Özil, topspelers eerste klas, hier worden afgedaan als eww en lelijk. Serieus, waarom kijk je voetbal als je megatalenten als hen niet kan waarderen en niet eens weet wie het überhaubt zijn? Ga dan lekker GTST of lekkere mannen maand kijken ofzo. Sorry, dit moest ik als voetballiefhebber even kwijt.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:09 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Lol, seriously? Fernando Torres zuigt. Die mist een kans nog als hij in zijn eentje zonder keeper voor het doel staat (kijk die wedstrijd maar eens terug..) Maar omdat hij een knappe kop heeft, zou heel Quizlet die man opstellen. *facepalm*

    @topic: Ik heb het hier eens wat doorgekeken, en ik merk dat er weer vooral word gekeken naar hoofden en niet naar capaciteiten van spelers. Jammer. Mooie mannen zijn misschien leuk om naar te kijken, maar je kijkt toch naar het spel en wie het goed doen en wie niet? Jammer gewoon dat Franck Ribery en Mesut Özil, topspelers eerste klas, hier worden afgedaan als eww en lelijk. Serieus, waarom kijk je voetbal als je megatalenten als hen niet kan waarderen en niet eens weet wie het überhaubt zijn? Ga dan lekker GTST of lekkere mannen maand kijken ofzo. Sorry, dit moest ik als voetballiefhebber even kwijt.

    Ik schoot hier echt van in de lach. Maar je hebt wel gelijk hoor (;

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik schoot hier echt van in de lach. Maar je hebt wel gelijk hoor (;

    Ghehe, ja, ik vind Torres zo'n idioot. Kost miljoenen maar presteert maar amper wat, zowel bij Chelsea als bij het Spaanse nationale team niet.
    En de rest moest even gezegd worden, vond ik. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:11 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ghehe, ja, ik vind Torres zo'n idioot. Kost miljoenen maar presteert maar amper wat, zowel bij Chelsea als bij het Spaanse nationale team niet.
    En de rest moest even gezegd worden, vond ik. :Y)

    We hebben anders een overvloed aan spelers die miljoenen krijgen voor het niks doen.

    Mijn moeder is er trouwens heilig van overtuigd dat Robin is omgekocht. Lol.
    (krul)

    Fierte schreef:
    (...)
    We hebben anders een overvloed aan spelers die miljoenen krijgen voor het niks doen.

    Mijn moeder is er trouwens heilig van overtuigd dat Robin is omgekocht. Lol.
    (krul)

    Tsja, maar die worden niet zo die-hard overgewaardeerd als Fernando Torres met zijn leuke blonde sproetenkopje..

    Pff, ik kan haar niet blamen, je zou het bijna gaan geloven ook. Ik weet niet wat die man allemaal aan het prutsen is, maar ik heb wat meer behoefte aan K to the J to the Huntelaarrr. (nerd)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Tsja, maar die worden niet zo die-hard overgewaardeerd als Fernando Torres met zijn leuke blonde sproetenkopje..

    Pff, ik kan haar niet blamen, je zou het bijna gaan geloven ook. Ik weet niet wat die man allemaal aan het prutsen is, maar ik heb wat meer behoefte aan K to the J to the Huntelaarrr. (nerd)

    Dat laatste zinnetje beeldde ik me rappend in. K to the J, you know?

    Van Persie vind ik ook overgewaardeerd, alhoewel die het bij Arsenal nog goed maakt. Maar er zijn best spelers die na twee keer scoren + een mooie kop gelijk de prins van het elftal zijn.
    (cool)

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Lol, seriously? Fernando Torres zuigt. Die mist een kans nog als hij in zijn eentje zonder keeper voor het doel staat (kijk die wedstrijd maar eens terug..) Maar omdat hij een knappe kop heeft, zou half Quizlet die vent opstellen. *facepalm

    @topic: Ik heb het hier eens wat doorgekeken, en ik merk dat er weer vooral word gekeken naar hoofden en niet naar capaciteiten van spelers. Jammer. Mooie mannen zijn misschien leuk om naar te kijken, maar je kijkt toch naar het spel en wie het goed doen en wie niet? Jammer gewoon dat Franck Ribery en Mesut Özil, topspelers eerste klas, hier worden afgedaan als eww en lelijk. Serieus, waarom kijk je voetbal als je megatalenten als hen niet kan waarderen en niet eens weet wie het überhaubt zijn? Ga dan lekker GTST of lekkere mannen maand kijken ofzo. Sorry, dit moest ik als voetballiefhebber even kwijt.


    Jammer van dat ''Fernando zuigt'', want ik ben echt en trouwe fan. Niet om zijn knappe kop, dat is gewoon een extra'tje. Ik was vooral fan toen hij bij Liverpool speelde. Nu niet meer zo heel erg, jammer dat hij naar Chelsea is gegaan. Voor de rest ben ik het wel met je eens.


    The odds are néver in our favor.

    Dat het nog 0 - 0 is verbaast me. Er zijn veel kansen in die wedstrijd van Oekraïne tegen Zweden.