• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc



    Het begin:
    We beginnen dat het avond is, vlak voor het avond eten. In het bos zijn er een paar mensen eten aan het koken en de rest is aan het trainen op het trainingsveld en worden zo voor het eten opgehaald. Bij het koninkrijk gaat dit een beetje hetzelfde, maar zijn er natuurlijk ook mensen die zowel niet aan het vechten als aan het koken zijn, maar gewoon hun eigen leventje leiden (dit zijn alleen de mensen die in het dorp wonen en niet tot het kasteel behoren).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    xFreedom schreef:
    [Is er iemand die Ivan kan meeten?
    Kunnen de mensen uit het bos ook buiten het dorp komen? Gewoon op het platteland enzo?]


    De mensen uit het bos kunnen niet naar het dorp komen omdat ze dan ontdekt kunnen worden, behalve als ze echt in hele onbekende vermomming zijn, maar dan zijn ze ook niet langer dan een paar uur op het platteland (de meeste van hun worden namelijk gezocht door de koning en er is een hele hoge beloning voor de persoon die ze aflevert... Maar ik kan Maria wel voor heel even, in sterke vermomming naar het platteland laten komen, maar dat is dan ook maar heel kort


    Keep your head up, keep your heart strong

    Amelia Elizabeth Wright

    "Ja, dat kan goed kunnen. Mijn oma heeft nogal wat geld op zak en is, hoe zal ik het zeggen, best wel herkenbaar tussen al dit soort mensen" zegt June
    Ze lijkt een beetje geïrriteerd door de vraag en ik besluit er niet verder op in te gaan. Hoe had ik dat niet kunnen weten? Natuurlijk ken ik Minetta Richmond, één van de rijkste vrouwen van het dorp. Ik besluit er verder niet over in te gaan. Ik zou best willen weten hoe het was om rijk te zijn, mijn familie had het nooit echt breed gehad en het leek me heerlijk zonder zorgen rond te lopen. Om maar gewoon een gesprek op gang te krijgen, stel ik een random vraag. "Heb je hobbies?"

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:13 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    ThoseWords schreef:
    (...)

    De mensen uit het bos kunnen niet naar het dorp komen omdat ze dan ontdekt kunnen worden, behalve als ze echt in hele onbekende vermomming zijn, maar dan zijn ze ook niet langer dan een paar uur op het platteland (de meeste van hun worden namelijk gezocht door de koning en er is een hele hoge beloning voor de persoon die ze aflevert... Maar ik kan Maria wel voor heel even, in sterke vermomming naar het platteland laten komen, maar dat is dan ook maar heel kort


    [Ivan kan toch ook naar het bos komen of niet?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Xamen Kennedy Peyton

    Ik haalde mijn schouders op. "Ik laat me niet neer krijgen door één mislukte poging, er zullen er waarschijnlijk nog volgen en dan hoop ik dat er toch eentje zal lukken."
    Ik woelde even door mijn blonde krullen en keek haar aan.
    "Ik heb nog familie in het dorp van het koninkrijk wonen" Zei ik met een trotse glimlach. "Mijn ouders en mijn zusje van 10, ik heb ze achter gelaten voor hun eigen veiligheid."




    [Wie wilt er met Marilyn meeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@ Leannan, ik kan misschien wel met Leon langskomen, maar ik ga eerst eten!]


    It's never gonna happen, Guys.

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Ivan kan toch ook naar het bos komen of niet?]


    ja, maar verder niemand. Alleen Ivan omdat ie spion is


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ok is goed, waar is hij? Smakelijk trouwens :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Ivan kan toch ook naar het bos komen of niet?]


    [zullen we dan doen dat Maria en Ivan ergens in het bos afgesproken hebben of dat Maria hem op komt halen aan het begin van de grot waarin de verzetstrijders wonen? Want heb niks te doen...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lynnette Charlene Livingston
    'Ik heb nog familie in het dorp van het koninkrijk wonen,' Zei hij met een glimlach.'Mijn ouders en mijn zusje van 10, ik heb ze achter gelaten voor hun eigen veiligheid,' Ik knikte. 'Mijn ouders willen me niet meer. veel keus heb ik niet door hier te blijven,'Zei ik en nam een slokje van een beker water dat ik even gepakt had. 'Heb je nooit overwogen om te gaan kijken in de stad? natuurlijk wel zo dat niemand je kan zien,'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maria Ciara Maunier
    Verbaasd keek ik naar Lynette toen ik haar hoorde zeggen dat je met een vermomming best de stad voor het kasteel in kon gaan, maar toen ik me realiseerde dat op hun hoofden waarschijnlijk een stuk lagere prijs stond snapte ik het ook wel. Misschien dat ik het dan ook wel geprobeerd had. 'Zou jij dat doen dan Lynett?' vroeg ik om me in het gesprek te zien. 'Naar de stad voor het kasteel gaan?'

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 18:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Nou, nu nog bij het trainingsveld, maar hij is één van de beste rekruten van de koning, dus langs het paleis komen moet geen probleem zijn!]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lynnette Charlene Livingston
    'Zou jij dat doen dan Lynett?' Ik hoorde een stem en draaide me om. Ik zag Maria staan. 'Naar de stad voor het kasteel gaan?' Ik knikte. 'Heb het zelf al een paar keer gedaan. Als je snel genoeg bent, onopvallend gedraagt, 's nachts gaat en vrij goed kan vechten als het mis gaat.' Ik nam even een slok water. 'Dan is het met gemak te doen. Daarom houd de koning niet zo van mij.' Zei ik met een glimlach.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Xamen

    "Natuurlijk denk ik daar vaak aan," Zei ik bedenkelijk en fronste even. "Maar ik vrees zo'n beetje dat het hun leven in gevaar zou brengen en dat kan ik me niet veroorloven."
    Ik tuitte bedenkelijk mijn lippen en knikte haast onzichtbaar.
    "Ik zie hen te graag om hun leven in gevaar te brengen," Besloot ik uiteindelijk. "Maar af en toe zie ik hen wel eens als ze op akkers lopen, maar dat weten ze niet."



    [Marilyn is in de tuinen, dus mij maakt het niet echt uit wie naar wie gaat, lol ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Een afgezant van het kasteel staat voor mijn deur en ik slaak een diepe zucht. "Leon, je wordt geboden direct naar het kasteel te komen, er is een opdracht voor jou en je mannen." Ik sla gewoon de deur in zijn gezicht dicht en begin opnieuw aan mijn eten. Een opdracht.. Die had ik in tijden al niet meer gehad! Zo snel mogelijk eet ik mijn bord leeg en pak ik opnieuw mijn tas om naar het kasteel te vertrekken. De hoofdofficier van de koning woonde in het paleis, hij was degene die de opdrachten uitdeelde. Als ik mijn deur open, staat de bode nog steeds verbaasd voor mijn deur. Met een zucht doe ik mijn deur op slot en stap ik om de bode heen. Daarna loop ik direct door naar het paleis. Een opdracht!

    [Hihi, ik kom naar jou toe!]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 19:01 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Maria Ciara Maunier
    'Oké' antwoordde ik terwijl ik mezelf probeerde te dwingen om te glimlachen 'Maar je doet wel dan wel altijd die ring af toch?' vroeg ik voor de zekerheid 'of niet?' Ik wou namelijk niet dat, als ze ooit gepakt zou worden, voor mij aangezien zou worden omdat ze die ring om had. Niet dat ze er ook maar enig idee van had wat die ring was of waar hij voor stond, maar dat was iets wat deze nieuwe koning helaas maar al te goed wist...


    Keep your head up, keep your heart strong