• Ik word gek!!!!
    er zijn in mijn kamer gwn 4 MUGGEN
    help
    wie heeft er ook last van


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb heel weinig last van vliegen op m'n kamer :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Ik heb heel weinig last van vliegen op m'n kamer :]

    This. Alle dank gaat uit naar de horren en mijn schone moeder. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Op het moment nog geen last van gelukkig (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, ik word áltijd geprikt en dan hebben mijn ouders en broertje helemaal niets, zo irritant. Mijn record is zesentwintig muggenbulten tegelijk, en dat was op kamp. Er was dus een volledige slaapzaal en ik was de enige met bulten D:

    En ik heb sowieso een allergische reactie waardoor het nog meer jeukt dan normaal, en dan zie je sinds een jaar of twee ook nog eens mijn hartslag door die bulten heen. Mweh.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mijn broer heeft een allergie en hij word geprikt.
    In mheel mijn leven nog maar 20 x geprikt ofzo.

    en zo denkt mijn broer erover:D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik slaap onder het raam, met het gordijn open en het nachtlampje aan, en ik heb er nog steeds geen last van.


    The odds are néver in our favor.

    Trucje: raam dicht :Y)

    Ik mag het afkloppen, ik word nooit gestoken. Ze moeten altijd mijn vader, zusje en broertje hebben; mijn moeder en ik zijn altijd veilig!:Y)


    Bad decisions make good stories.

    Jakhals dat doe ik ook hahah


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.