• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:13 ]

    Broer en zus relatie. Wat is het toch fijn. :W
    Nee maar dit verandert nog wel hoor. Mijn tweelingbroer en ik hadden ook een periode dat we continue ruzie hadden. Nu is het vrede.

    Die liefde tussen broers en zussen altijd. (':


    The universal language of art.

    Naarmate jullie ouder worden veranderd het. Haha nee echt serieus. Ik had precies hetzelfde met mijn zussen


    SLOAN.

    Mijn broer is 2 jaar ouder en heeft ook constant commentaar op alles dat ik doe. Soms word ik er gek van, maar je moet er uiteindelijk wel mee leren leven, hoe moeilijk dat soms kan zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wees blij dat je er een hebt, mijn broer is overleden.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik zou er ook niet aan moeten denken om een jonger broertje te hebben.
    Eerder had ik ook altijd ruzie met mijn broer. Toen was hij geloof ik 15 en ik 12, maar nu.. nu baal ik er zó hard van dat hij volgend jaar het huis uitgaat.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Morgenstern schreef:
    Naarmate jullie ouder worden veranderd het. Haha nee echt serieus. Ik had precies hetzelfde met mijn zussen broertje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aperio schreef:
    Wees blij dat je er een hebt, mijn broer is overleden.


    Au, sorry....

    Mijn broertje gaat de laatste tijd echt de verkeerde kant op. Spijbelen, alleen maar onvoldoendes, om de week een ander vriendinnetje, hij praat ineens met een buitenlands accent terwijl hij gewoon net als ik oerhollands is opgevoed, hij doet alles wat ie niet mag doen en komt afspraken met ons niet meer na. Pas geleden kwam hij twee uur te laat thuis. Ik maak me best zorgen om hem.
    EDIT: Ik ben bijna 16, hij is 13 en een half

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:53 ]

    Ben ik even blij met mijn kleine broertje. Ik ben 18 en hij 13 maar we vormen altijd één front, al vinden onze ouders dat niet altijd leuk. :Y)


    ars moriendi

    Ik heb daar ook last gehad, nu is hij 16 en ik 15 en gaat hij bijna studeren zegmaar en dan ndenk ik van. Negeren en vriendelijk blijven want wie weet is hhij volgend jaar het huis uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aperio schreef:
    Wees blij dat je er een hebt, mijn broer is overleden.

    Ik vind dat altijd zo'n onzin. Omdat jouw broer overleden is, wat natuurlijk heel kut is maar toch, mag een ander dus niet over zijn/haar broer zeuren? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Same(cat)

    Nimh schreef:
    (...)
    Ik vind dat altijd zo'n onzin. Omdat jouw broer overleden is, wat natuurlijk heel kut is maar toch, mag een ander dus niet over zijn/haar broer zeuren? :')
    Ik ook:Y)

    Mijn broer is niet echt irritant, misschien ook wel omdat hij ouder is, hij is nu 19, bijna 20, en ik ben dan dus 16. Hij is net zo kinderachtig als ik, dus dat gaat wel samen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat was eerst ook altijd zo met mijn broer, maar naarmate je ouder wordt verandert dat. Nu ben ik 16 en hij 20 en kunnen we een stuk beter met elkaar opschieten tewijl ik hem vroeger niet kon uitstaan.


    Travel far enough, you'll meet yourself