• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:13 ]

    Elric schreef:
    Ik begrijp je volkomen. Meneer is 15 en wil persé 4 blaadjes van mij lenen. En omdat hij geen nee kan accepteren blijft hij maar trekken en duwen totdat hij een ja krijgt. Ik zit dit bericht nu te typen TERWIJL hij dit doet! Hij heeft het niet eens door, zo graag wil hij die blaadjes, maar hij krijgt ze niet. Arghh! Ik raak hier zooo gefrustreerd van!


    Stiekem moest ik hierdoor heel hard lachen ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Stiekem moest ik hierdoor heel hard lachen ;D

    Nou, eigenlijk is dit niet om te lachen (al klinkt het misschien wel zo ;D), want hij is gewoon gestoord ofzo. Écht! Dit doet hij wel vaker, dan heeft hij een bui waarbij hij er niet tegen kan als hij z'n zin niet krijgt, maar het niet door heeft dat het vervelend voor anderen is. Zo wilde hij een keer mijn plakband lenen, dat mocht niet van mij (omdat hij het op zo'n manier vroeg waar ik niet tegen kan), en dus heb ik hem letterlijk mijn kamer uit moeten duwen en m'n volle gewicht tegen de deur moeten zetten zodat hij niet binnen kwam. Ik heb zo'n drie kwartier tegen de deur gezeten en vanaf de andere kant kreeg ik allemaal scheldwoorden naar mijn kop geslingerd. Sindsdien staat mijn klink half omhoog, omdat ik daar constants mijn hand onder gehouden heb.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    nou...ik denk dat niet direct "ik haat je" maar eerder dingen als "kutkind" enzo...mijn broertje is 12 en lief, maar soms ook ontzettend irritant...wss heeft hij een mengeling van ADHD, PDD-NOS, autisme, dyslectie en kleurenblindheid (yeah, i know...niet echt een mengeling, maar goed), dus hij kan soms erg moeilijk zijn...we krijgen alleen geen diagnose, dus kunnen we hem niet goed behandelen dat we geen driftbuien uitlokken...en grenzen moeten er natuurlijk ook zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vaak zeggen dat je hem haat komt op mij over alsof jij je vreselijk aanstelt. :')


    -

    Nimh schreef:
    (...)
    Ik vind dat altijd zo'n onzin. Omdat jouw broer overleden is, wat natuurlijk heel kut is maar toch, mag een ander dus niet over zijn/haar broer zeuren? :')


    Dat vind ik dus echt een respectloze opmerking.


    The universal language of art.

    Beckett schreef:
    Ik zou er alles maar dan ook alles voor doen om een broer of zus te hebben.
    Ik ben enig kind, heb geen hobby's en zit meestal elke dag alleen maar dingen te doen die ik alleen kan doen. Ik heb hier een gezelschapspel liggen dat ik al 2 jaar heb en nog nooit heb gespeeld omdat m'n ouders nooit thuis zijn en ik niemand anders heb. Mijn enige hoop ligt bij vrienden.

    Ik begrijp dat je soms liever geen broertje zou hebben, maar ik durf te wedden dat je nog geen maand zonder hem kan :Y)


    Een maand zonder hem hou ik makkelijk vol c:

    MAHONECREW schreef:
    (...)

    Dat vind ik dus echt een respectloze opmerking.


    Jezus, wat is er nu weer respectloos aan?

    OT: 'k heb zelf ook een irritant zusje (3 zelfs!), dus 'k snap precies wat je meemaakt. :3

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 18:45 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haha troost je, ik heb dat altijd met mijn zusje (zij is 11). Ik erger mij ook dood aan haar, die zit mij altijd te irriteren. Als ik zit te leren, zet zij expres de tv superhard. En zij kijkt echt altijd tv en als ik dan na een hele namiddag studeren in de zetel plof en daar niet meer uitkom krijg ik weer gezaag van haar van 'computerverslaafde' of 'moet ge is ni iets anders doen?' Terwijl zij zelf heel de dag voor de tv zit! Verschrikkelijk gewoon.. Ben eigenlijk wel blij dat iemand nog zo iets erop zet, dan ben ik toch niet de enige met dat probleem (: en ik krijg ook altijd de schuld, zelfs al doe ik niks.. Zo oneerlijk. Hopelijk beterd het binnen een paar jaar.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley