• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:13 ]

    I had the same, then I stopped caring. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nimh schreef:
    (...)
    Ik vind dat altijd zo'n onzin. Omdat jouw broer overleden is, wat natuurlijk heel kut is maar toch, mag een ander dus niet over zijn/haar broer zeuren? :')


    ^ en ik vind dit net onzin.

    Als ik andere mensen zo bezig hoor over hun familie vind ik het altijd zo sneu. Ik zou alles doen om mijn broer terug te kunnen krijgen, en dan heb je mensen die zeggen 'ik zou er alles voorover hebben om enig kind te zijn'. Geloof me, als je te horen krijgt dat jou broer/zus er niet meer is zou je ook van slag zijn. Hoe hard je hem ook haatte of je eraan irriteerde, je hebt er uiteindelijk toch wel spijt van dat je niet aardiger tegen elkaar bent geweest.
    Ik zeg niet dat mensen er niet over mogen klagen, ik bedoel er gewoon maar mee dat je ook aardiger tegen elkaar kan doen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    ^ en ik vind dit net onzin.

    Als ik andere mensen zo bezig hoor over hun familie vind ik het altijd zo sneu. Ik zou alles doen om mijn broer terug te kunnen krijgen, en dan heb je mensen die zeggen 'ik zou er alles voorover hebben om enig kind te zijn'. Geloof me, als je te horen krijgt dat jou broer/zus er niet meer is zou je ook van slag zijn. Hoe hard je hem ook haatte of je eraan irriteerde, je hebt er uiteindelijk toch wel spijt van dat je niet aardiger tegen elkaar bent geweest.
    Ik zeg niet dat mensen er niet over mogen klagen, ik bedoel er gewoon maar mee dat je ook aardiger tegen elkaar kan doen.

    Ja maar de maker van dit topic, bijvoorbeeld, zegt dit nu allemaal wel "ik haat hem zo erg" maar diep van binnen doet ze dit ook niet hoor. Ze houdt heus wel van hem en kan ook niet zonder hem. Maar op het moment liggen ze elkaar gewoon even dwars en dan zeg je dit soort dingen gewoon.

    Alucard schreef:
    (...)
    Ja maar de maker van dit topic, bijvoorbeeld, zegt dit nu allemaal wel "ik haat hem zo erg" maar diep van binnen doet ze dit ook niet hoor. Ze houdt heus wel van hem en kan ook niet zonder hem. Maar op het moment liggen ze elkaar gewoon even dwars en dan zeg je dit soort dingen gewoon.


    Diep vanbinnen wel hoor. Sindsdat hij geboren is :3

    Alucard schreef:
    (...)
    Ja maar de maker van dit topic, bijvoorbeeld, zegt dit nu allemaal wel "ik haat hem zo erg" maar diep van binnen doet ze dit ook niet hoor. Ze houdt heus wel van hem en kan ook niet zonder hem. Maar op het moment liggen ze elkaar gewoon even dwars en dan zeg je dit soort dingen gewoon.


    Ja weet ik ook wel hoor, ik bedoelde het niet zo maar ik kan me hier zo aan irriteren als mensen zo over hun familie praten. M'n beste vriendin is ook constant zo bezig over haar broer terwijl ze wéét dat mijn broer er niet meer is. Hoe denk je dat ik mij dan voel als ik er niet meer over mee kan praten? (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    ^ en ik vind dit net onzin.

    Als ik andere mensen zo bezig hoor over hun familie vind ik het altijd zo sneu. Ik zou alles doen om mijn broer terug te kunnen krijgen, en dan heb je mensen die zeggen 'ik zou er alles voorover hebben om enig kind te zijn'. Geloof me, als je te horen krijgt dat jou broer/zus er niet meer is zou je ook van slag zijn. Hoe hard je hem ook haatte of je eraan irriteerde, je hebt er uiteindelijk toch wel spijt van dat je niet aardiger tegen elkaar bent geweest.
    Ik zeg niet dat mensen er niet over mogen klagen, ik bedoel er gewoon maar mee dat je ook aardiger tegen elkaar kan doen.


    Hmmmn, ik snap wel hoe jij erover denkt, omdat ik dit gevoel ook ervaren heb. En ze gaan het niet begrijpen. Dus hoe hard het ook klinkt wat ze zeggen over hun familieleden, ik denk dat je 't beter kunt laten rusten. We moeten gewoon hopen dat niemand anders ditzelfde hoeft mee te maken, ik heb namelijk veel liever dat ze nooit leren hoe het voelt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Aperio schreef:
    (...)


    Ik begrijp je wel, sinds een bepaalde gebeurtenis denk ik er ook iedere dag bij na over hoe ik met mijn familieleden om ga. Maar dan alsnog, het gaat om haar ergernis en natuurlijk weet zij ook heus wel dat ze hem niet echt haat.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nimh schreef:
    (...)
    Ik vind dat altijd zo'n onzin. Omdat jouw broer overleden is, wat natuurlijk heel kut is maar toch, mag een ander dus niet over zijn/haar broer zeuren? :')

    Wow. Keihard ofzo.


    ars moriendi

    Aperio schreef:
    (...)

    Ja weet ik ook wel hoor, ik bedoelde het niet zo maar ik kan me hier zo aan irriteren als mensen zo over hun familie praten. M'n beste vriendin is ook constant zo bezig over haar broer terwijl ze wéét dat mijn broer er niet meer is. Hoe denk je dat ik mij dan voel als ik er niet meer over mee kan praten? (:

    Ja oké, je hebt wel gelijk. Maar als je broer er nog wel was, had jij waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Dan heb je ook wel eens ruzie en zo.
    Dus aan de ene kant begrijp ik je wel hoor, maar ik denk dat je het toch zult moeten accepteren dat mensen nou eenmaal door blijven klagen over familieleden. Hoe moeilijk het voor jou misschien is om aan te horen.

    Alucard schreef:
    (...)
    Ja oké, je hebt wel gelijk. Maar als je broer er nog wel was, had jij waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Dan heb je ook wel eens ruzie en zo.
    Dus aan de ene kant begrijp ik je wel hoor, maar ik denk dat je het toch zult moeten accepteren dat mensen nou eenmaal door blijven klagen over familieleden. Hoe moeilijk het voor jou misschien is om aan te horen.


    Tuurlijk begrijp ik dat wel, maar als mensen gaan zitten zeggen dat ik onzin uitkraam moeten ze niet verwachten dat ik aardig ga blijven doen. Vooral niet omdat dit voor mij een gevoelig onderwerp is. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:26 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Tuurlijk begrijp ik dat wel, maar als mensen gaan zitten zeggen dat ik onzin uitkraam moeten ze niet verwachten dat ik aardig ga blijven doen. Vooral niet omdat dit voor mij een gevoelig onderwerp is. :Y)

    True! c:

    IfOnly schreef:
    (...)

    Au, sorry....

    Mijn broertje gaat de laatste tijd echt de verkeerde kant op. Spijbelen, alleen maar onvoldoendes, om de week een ander vriendinnetje, hij praat ineens met een buitenlands accent terwijl hij gewoon net als ik oerhollands is opgevoed, hij doet alles wat ie niet mag doen en komt afspraken met ons niet meer na. Pas geleden kwam hij twee uur te laat thuis. Ik maak me best zorgen om hem.
    EDIT: Ik ben bijna 16, hij is 13 en een half

    Ja, ja! Dat ken ik, zó irritant!
    Mijn broertje is zo'n vervelende, lompe, arrogante zak.
    Zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OMFG. Ik heb echt het gevoel dat ik dat zo heb geschreven. Ik heb ook zo'n broertje, alleen is hij 13 en wat ouder. Maar hij gedraagt zich PRECIES hetzelfde zoals jouw broertje. Echt précies. En net ook al; zit hij te zeuren dat ik niets doe, terwijl ik bijna een uur bezig ben met wiskunde huiswerk. Echt een kutkind is het ook. Ik heb hem een keer ook een bloedneus geslagen. Eindelijk 'ns wat van me woede kwijt:Y).
    Maar ik weet echt wat je doormaakt.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 16:34 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ben ik de enige hier die gewoon hele lieve broer en zus heeft die naar wensen voldoen? Oké bijna , want mijn broer heeft wat "Probleemtjes".

    OT: Lijkt me zwaar irritant.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat irritant :S
    Mijn broertje valt me gelukkig niet vaak lastig. We doen allebei waar we zin in hebben en bemoeien ons niet met elkaar als het niet nodig is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.