• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:13 ]

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wow. Keihard ofzo.

    Wat is hier keihard aan? (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aperio schreef:
    (...)

    ^ en ik vind dit net onzin.

    Als ik andere mensen zo bezig hoor over hun familie vind ik het altijd zo sneu. Ik zou alles doen om mijn broer terug te kunnen krijgen, en dan heb je mensen die zeggen 'ik zou er alles voorover hebben om enig kind te zijn'. Geloof me, als je te horen krijgt dat jou broer/zus er niet meer is zou je ook van slag zijn. Hoe hard je hem ook haatte of je eraan irriteerde, je hebt er uiteindelijk toch wel spijt van dat je niet aardiger tegen elkaar bent geweest.
    Ik zeg niet dat mensen er niet over mogen klagen, ik bedoel er gewoon maar mee dat je ook aardiger tegen elkaar kan doen.

    En toen jouw broer nog leefde heb je hem nooit even irritant gevonden en gedacht 'ik haat jou?'. Natuurlijk haat je hem niet echt, het is gewoon de frustratie die er op dat moment uit moet.
    Voor de topic maakster is de situatie anders dan die van jou, dus reageert zij er ook anders op als jou. Dat moet je ook begrijpen.

    Overigens bedoel ik dit echt niet bot ofzo? Natuurlijk is het erg voor jou dat je broer overleden is. Dat zei ik in mijn vorige reactie ook al.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    (...)
    En toen jouw broer nog leefde heb je hem nooit even irritant gevonden en gedacht 'ik haat jou?'. Natuurlijk haat je hem niet echt, het is gewoon de frustratie die er op dat moment uit moet.
    Voor de topic maakster is de situatie anders dan die van jou, dus reageert zij er ook anders op als jou. Dat moet je ook begrijpen.

    Overigens bedoel ik dit echt niet bot ofzo? Natuurlijk is het erg voor jou dat je broer overleden is. Dat zei ik in mijn vorige reactie ook al.


    Ik snap waar jij vandaan komt, een totaal begrijpelijke reactie, maar je moet weten dat het voor sommige mensen niet zo overkomt. Bij mij lag dit ook altijd erg gevoelig, hoewel ik daar nu mee heb leren omgaan. Het is gewoon lastig iemand te horen zeggen dat hij/zij diegene haat die jij zo graag terug zou willen hebben en die je iedere dag mist. Het is niet raar af en toe ruzie te hebben met een broer of zus, maar er zijn mensen die alles zouden geven om die ruzies weer mee te kunnen maken.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mèh! Dat is echt mega stom. Dit is een van de main reasons waarom ik niet kan wachten met uit huis gaan.


    26 - 02 - '16

    Alucard schreef:
    Broer en zus relatie. Wat is het toch fijn. :W
    Nee maar dit verandert nog wel hoor. Mijn tweelingbroerzus en ik hadden ook een periode dat we continue ruzie hadden. Nu is het vrede.

    Trouwens, de meesten zijn in die periode best lastig. It will pass.


    Ex astris, sciencia

    Corsara schreef:
    (...)

    Ik snap waar jij vandaan komt, een totaal begrijpelijke reactie, maar je moet weten dat het voor sommige mensen niet zo overkomt. Bij mij lag dit ook altijd erg gevoelig, hoewel ik daar nu mee heb leren omgaan. Het is gewoon lastig iemand te horen zeggen dat hij/zij diegene haat die jij zo graag terug zou willen hebben en die je iedere dag mist. Het is niet raar af en toe ruzie te hebben met een broer of zus, maar er zijn mensen die alles zouden geven om die ruzies weer mee te kunnen maken.


    ^ this.
    Dan hoef ik tenminste m'n woorden er niet meer aan vuil te maken.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hahahaha Ellen toch! Eigenlijk vind ik dit stiekem grappig ;$ maarja dit heb ik precies met mijn zusje :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn broertje is bang voor me.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Corsara schreef:
    (...)

    Ik snap waar jij vandaan komt, een totaal begrijpelijke reactie, maar je moet weten dat het voor sommige mensen niet zo overkomt. Bij mij lag dit ook altijd erg gevoelig, hoewel ik daar nu mee heb leren omgaan. Het is gewoon lastig iemand te horen zeggen dat hij/zij diegene haat die jij zo graag terug zou willen hebben en die je iedere dag mist. Het is niet raar af en toe ruzie te hebben met een broer of zus, maar er zijn mensen die alles zouden geven om die ruzies weer mee te kunnen maken.

    Ik begrijp heus wel dat het moeilijk is om iemand te horen zeggen dat ie zijn/haar broer haat, terwijl jij je broer verloren hebt. Maar ik vind zo'n reactie dan raar, reageer dan niet, zo komt het over alsof de topic maakster geen recht heeft op negatieve gevoelens tegenover háár broer.
    Anyway, Aperio heeft inmiddels toch ook al gezegd dat ze dat niet per se met die reactie bedoelde, maar dat ze juist bedoelde dat de topic maakster wat aardiger tegen haar broer moet doen? Daar ben ik het uiteraard wel mee eens. Je kunt er beter het beste van maken, het blijft wel je broer (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou er alles maar dan ook alles voor doen om een broer of zus te hebben.
    Ik ben enig kind, heb geen hobby's en zit meestal elke dag alleen maar dingen te doen die ik alleen kan doen. Ik heb hier een gezelschapspel liggen dat ik al 2 jaar heb en nog nooit heb gespeeld omdat m'n ouders nooit thuis zijn en ik niemand anders heb. Mijn enige hoop ligt bij vrienden.

    Ik begrijp dat je soms liever geen broertje zou hebben, maar ik durf te wedden dat je nog geen maand zonder hem kan :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nimh schreef:
    (...)
    Ik begrijp heus wel dat het moeilijk is om iemand te horen zeggen dat ie zijn/haar broer haat, terwijl jij je broer verloren hebt. Maar ik vind zo'n reactie dan raar, reageer dan niet, zo komt het over alsof de topic maakster geen recht heeft op negatieve gevoelens tegenover háár broer.
    Anyway, Aperio heeft inmiddels toch ook al gezegd dat ze dat niet per se met die reactie bedoelde, maar dat ze juist bedoelde dat de topic maakster wat aardiger tegen haar broer moet doen? Daar ben ik het uiteraard wel mee eens. Je kunt er beter het beste van maken, het blijft wel je broer (:


    Natuurlijk heeft ze daar recht op, net als ieder ander, maar ik denk niet dat het kwaad kan als mensen wat meer stil staan bij hun woorden. Want inderdaad, ze meent het niet. Maar waarom zou je zoiets dan zeggen?
    Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik ben onderhand wel zodanig over het verlies van mijn zus heen dat dit me bijna koud laat, maar toch zou het niet slecht zijn voor sommige mensen om eens stil te staan en te denken aan wat ze allemaal hebben. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik begrijp je volkomen. Meneer is 15 en wil persé 4 blaadjes van mij lenen. En omdat hij geen nee kan accepteren blijft hij maar trekken en duwen totdat hij een ja krijgt. Ik zit dit bericht nu te typen TERWIJL hij dit doet! Hij heeft het niet eens door, zo graag wil hij die blaadjes, maar hij krijgt ze niet. Arghh! Ik raak hier zooo gefrustreerd van!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mwa, valt nu alweer mee tussen mij en mijn zus... En mijn broer en andere zus zijn veel te oud om dit soort nutteloze discussie's/ruzie's te hebben.
    Komt denk ik wel goed, hoor. Ooit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Elric schreef:
    Ik begrijp je volkomen. Meneer is 15 en wil persé 4 blaadjes van mij lenen. En omdat hij geen nee kan accepteren blijft hij maar trekken en duwen totdat hij een ja krijgt. Ik zit dit bericht nu te typen TERWIJL hij dit doet! Hij heeft het niet eens door, zo graag wil hij die blaadjes, maar hij krijgt ze niet. Arghh! Ik raak hier zooo gefrustreerd van!


    .________.


    26 - 02 - '16

    Elric schreef:
    Ik begrijp je volkomen. Meneer is 15 en wil persé 4 blaadjes van mij lenen. En omdat hij geen nee kan accepteren blijft hij maar trekken en duwen totdat hij een ja krijgt. Ik zit dit bericht nu te typen TERWIJL hij dit doet! Hij heeft het niet eens door, zo graag wil hij die blaadjes, maar hij krijgt ze niet. Arghh! Ik raak hier zooo gefrustreerd van!


    funny


    -