• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    Alexys

    Ik rek me nog even kort uit, en loop naar buiten.
    Even naar de persoon met de auto, niet ik dus..
    Ik grijns, en trek de koffers achter me aan.

    [Wie rijd het busje :p ]


    El Diablo.

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [hoe beginnen we precies dan? Jayy wil trouwens wel rijden, maar niet altijd. want dat is saai. ;c]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oow, gewoon iedereen naar Jay dan. De laatste dingen inpakken enz..]


    El Diablo.

    Nidiot schreef:
    [hoe beginnen we precies dan? Jayy wil trouwens wel rijden, maar niet altijd. want dat is saai. ;c]


    [Evan biedt zich ook aan :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Awh, Cheryl kan niets doen, omdat haar beide personage's uit het buitenland komen x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Aww, haha. Of ze moeten toevallig op vakantie zijn in Nederland XD ]


    El Diablo.

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xFreedom schreef:
    [Awh, Cheryl kan niets doen, omdat haar beide personage's uit het buitenland komen x'D]


    [ik had al iets met Maartje afgesproken hoe ik met één personage alvast in kan springen a. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayy
    Verveeld lag ik languit op de bank. Mijn spullen had ik al lang in het busje geflikkert en het was nu een kwestie van wachten op de rest. En dan niet Bam vergeten die boven heel de boel leek om te gooien. Gestamp en gevloek waren hier beneden duidelijk te horen en ik vroeg me af wat hij nu weer kwijt was.

    Brandon 'Bam'
    Gefrustreed trok ik de zoveelste la open, maar mijn Ipod leek wel van de aardbodem verwenen. Kwaad gooide ik mijn twee koffers de gang in, zo de trap af. Ik mocht van geluk spreken dat ze niet waren opengeklapt, want dan had ik alles weer bij elkaar kunnen rapen. Ik volgde de twee koffers de trap af en ik stond nog niet in de woonkamer of ik schreeuwde naar Jayy of hij mijn Ipod had gezien. 'Nou, mischien hier, in de oplader.' Meteen sprinte ik de woonkamer in, waar ik mijn luie broertje op de bank zag liggen en naar de eettafel wees, waar het vervloekte ding inderdaad op de oplader lag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Naar wiens huis moeten ze nu dan? Carmen komt leuk op haar Motor :) Red Ducati :D mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Naar die van Jayy en Bam ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alexys

    Ik haal nog een keer een hand door mijn zwarte lokken, en bel dan aan bij Jayy. Ik leun wat op mijn 3 koffers en wacht.


    El Diablo.

    [Door mijn idiote broer zat er cola op mijn blackberry en laptop ._. Ik alles als een gek wegvegen met een handdoek..]


    El Diablo.

    Evan Ferry Duncason.

    Één enkele tas gaat met mij mee op wereldreis. Ow, en natuurlijk een rugzak. Dat is wat makkelijker voor als ik in een stadje loop of iets dergelijks. Iets wat ik niet moet vergeten, mijn paspoort, rijbewijs, ziekte pas of hoe je dat ook noemt en natuurlijk wat geld. Gisteren heb ik alles al ingepakt en vandaag is het dan zover. Met een vaart glij ik van de trapleuning af en kom, bijna direct, nadat ik er op ben gaan zitten op de grond terecht. "Evan! Hoe vaak moet ik nog ze-" Klaagt mijn moeder, terwijl ze de hal in komt gelopen. "Mam, dit is waarschijnlijk de laatste keer dat je het hoeft te zeggen in een paar maanden tijd" Onderbreek ik haar met een glimlach. "Toch zal ik je wel missen hoor" Zegt ze al gauw met een trotse glimlach. "Mam, kan ik nu gaan? Ik heb geen zin in sentimenteel gedoe" Zeg ik en lach even, waarna ik mijn rugzak over mijn schouder heen gooi en mijn koffer en mijn rechterhand neem. "Ik en sentimenteel? Laat me niet lachen" Zegt ze met een klein lachje, maar ik kan aan haar zien dat ze er moeite mee heeft. "Ik zal jou ook wel missen, denk ik" Zeg ik met een lichte grijns en geef haar nog een stevige knuffel voordat ik naar buiten loop en mijn spullen achterin mijn auto neerleg.
    "Veel plezier Evan en kom heel huids terug!" Roept er iemand van boven. Ik draai me om en onderzoek de buitenkant van ons huis. Wanneer mijn ogen bij het badkamerraam zijn, lach ik even. Een paar bruine krullen zijn zichtbaar en een glimlach ertussenin valt ook niet te missen. "Dankjewel!" Zeg ik tegen mijn een jaar jongere zusje, waarna ik nog even naar ze zwaai en dan voor het stuur ga zitten. Mijn auto zal ik parkeren bij Jayy zijn huis. Als ik terug kom heb ik vast zoveel ervaringen opgedaan, waarvan ik hier in Nederland niet eens van zou kunnen dromen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'