• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    [Sav, dan neem jij Bam, en ik Jayy :P hahaha nee, ik zie wel hoe het loopt ^^ misschien wel gewoon best friends ;p of misschien wordt Les wel gewoon Lesbie. PADUM TSS. O, sorry, flauw woordgrap. Ik zag die ineens toen ik hem typte. Maar nee, Les wordt niet lesbie :3 ik zie wel waar het heen gaat met Les ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    CarrotCurls schreef:
    [Kan ook, kan iemand dan een lijstje regelen met alle landen waar ze vandaan komen, en de meest logische volgorde?]


    [Ik wil wel proberen iets uit te vogelen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CarrotCurls schreef:
    [Kan ook, kan iemand dan een lijstje regelen met alle landen waar ze vandaan komen, en de meest logische volgorde?]


    [Ik zou wel willen, maar dan verkloot ik mn toets morgen >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    -> Mijn Topic's.

    [Hebben jullie er problemen mee dat ik later mijn rollen uitbreidt? Ik heb het deze week druk met toetsen..]

    (Nee, ik moet mijn rollenooknog later uitbreiden, heb er gewoon geen tijd voor......)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blanche schreef:
    -> Mijn Topic's.

    [Hebben jullie er problemen mee dat ik later mijn rollen uitbreidt? Ik heb het deze week druk met toetsen..]


    [Ik mag morgen tijdens de toets wel naast jou zitten, right? >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MyMisery schreef:
    (Oke, danschrijf ik even een stukje. Met hun heel falende Nederlans.)

    Hanna:

    Ik liep snel naar beneden. Mijn koffer achter me aanslepend en mijn hand tas inmijn ene hand. "Hanna, come here!" Schreeuwde mijn vader. Ja, wij konden nog niet zo goed Nederlands En mijn vader had het het nog helemaalniet geleerd. Ik zette mijn tas vermoeid neer en geef mijn ouders een knuffel. Soms was het lastig met een Franse vader en een Engelse moeder, die amper Nederlands praten. Zelf puzzelde ik er ook nog mee. "Harold, we moeten gaan." "Ja, ik ben hier." Sne lgooide we de koffer op de achterbank en stapte in Harolds auto.
    Toenwe eindelijk aankwamen, liep ikvrolijknaar binnen. "Hi, mensjes!"


    We've lived in the shadows for far too long.

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Ik mag morgen tijdens de toets wel naast jou zitten, right? >.<]


    [Jahoor. Dan schrijf ik wel groot & zal ik ff leren. ;p]

    MyMisery schreef:
    (Nee, ik moet mijn rollenooknog later uitbreiden, heb er gewoon geen tijd voor......)


    [Oké. Dan ben ik niet de enigste. ;D]

    [ 1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    is dit goed zo? ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Perfect! Ik zet het in de beginpost!]


    El Diablo.

    Leslie 'Les'
    Ik zat lekker op Jayy's buik. 'Je buik zit geweldig hoor,' zeg ik lachend. Dan komen Harold en Hanna binnen. Ik sta op en geef ze beide een knuffel.
    'HEEEEY AMIGO'S' zeg ik vrolijk tegen ze, en dan ga ik gewoon weer terug zitten op Jayys buik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    CarrotCurls schreef:
    [Perfect! Ik zet het in de beginpost!]


    [Okee (: Als we überhaupt ooit bij Australië aankomen bedenk ik wel weer verder]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayy
    net op het moment dat ik velost dacht te zijn van Leslie plofte ze weer neerop mijn buik. 'Sneller schakelen Jayy, sneller schakelen.' mompelde ik in mezelf en ik nam nog een hijs van mijn sigaret. ik rekte me uit naar de asbak die ik nog net te pakken kreeg en zetten deze op Leslie haar been. 'Als je daar toch zit. maak jezelf dan wel even nuttig.''grijnzde ik, terwijl ik mijn as aftikte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Evan Ferry Duncason.

    Een gaap verlaat mijn mond, terwijl ik plaats neem in de stoel tegenover de bank. Gister was het nogal laat geworden op de skatebaan, waar ik nu niet echt van kan profiteren. Waarschijnlijk slaap ik straks in de bus, maar dat maakt niet zoveel uit, aangezien we toch nog wel een stuk moeten rijden. En er komen langere stukken aan. Ik kijk even naar Jayy en Leslie en kan het niet laten om te grinniken. "Als je daar toch zit, maak jezelf dan wel even nuttig" Grijnst Jayy.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'