• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    Bam
    ik stak na de opmerking van Les mijn borst overdreven in de lucht. 'met mijn uiterlijk?' vroeg ik spottend. 'Geen enkel probleem.' lachte ik, waardoor mijn borst weer inzakte. Ik volgde Jayy zijn voorbeeld en pakte zijn pakje van tafel af. We deelde altijd onse sigareten. zo hoefde we niet altijd bijde een pakje bij ons te hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Carmen Mayrose White
    Hahaha. Ik had jay ernstig beledigt, maar hij had het wel verdient. Ik stak speels mijn tong naar hem uit terwijl ik ook Redbull pakte. Ik geloofde eerlijk gezegt niet dat Bam en Jay zulke verslinders waren. Ik zal eerlijk zijn inheb het een aantal keer gedaan, maar altijd veilig. Van jongens dacht je altijd dat ze meer zouden doen qua dat soort shit. 'Waar gaan we eielijk allemaal heen?' Vraag ik nieuwschierig aan niemand in het bijzonder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Katalina

    De tijd vliegt. Een paar dagen geleden had ik afscheid genomen van mij ouders en nu loop ik hier met mijn koffer achter me aan slenterend door de straat waar Jayy woont. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik eindelijk bij het goede huis aankom. Ik loop naar binnen toe "Hallo allemaal" zeg ik vrolijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    jasmine

    Eindelijk kom ik bij het huis van Jay aan, en ik bel aan ding dong. zuchtend sta ik voor de deur ik ben natuurlijk zoals altijd weer te laat

    [1.Van Nederland door België naar Frankrijk!
    2. Vanuit Frankrijk naar Spanje!
    3. Vanuit Spanje naar Portugal!
    4. Vliegen vanuit Portugal naar Italië!
    5. Van Italië door Zwitserland naar Duitsland!
    6. Van Duitsland vliegen naar Roemenië!
    7. Van Roemenië naar Turkije vliegen!
    8. Van Turkije naar Griekenland vliegen
    9. Van Griekenland vliegen naar Rusland.
    10. Van Rusland vliegen naar Zweden!
    11. Van Zweden vliegen naar Engeland!
    12. Van Engeland vliegen naar Ierland!
    13. Van Ierland vliegen naar Amerika!
    14. Van Amerika naar Canada!
    15. Van Canada naar Hawaii]

    Leslie 'Les' May Summer
    'Ik stel voor om als eerste via België naar Spanje te gaan! Spanje is echt een geweldig land.' zeg ik tegen de andere. Dan komt Katalina binnen. 'Hallo allemaal,' zegt ze vrolijk.
    'Hee Kaat,' zeg ik en loop naar haar toe om een knuffel te geven. Dan zeg ik tegen Jayy,
    'Ik heb je helemaal niets opgedragen, althans, je luistert er niet naar, want je bent nog meer onderuit gaan zitten.' En dan loop ik gewoon naar waar hij zit, en ga op zijn buik zitten. Ik was licht, dus daar zou het niet aan liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oke, danschrijf ik even een stukje. Met hun heel falende Nederlans.)

    Hanna:

    Ik liep snel naar beneden. Mijn koffer achter me aanslepend en mijn hand tas inmijn ene hand. "Hanna, come here!" Schreeuwde mijn vader. Ja, wij konden nog niet zo goed Nederlands En mijn vader had het het nog helemaalniet geleerd. Ik zette mijn tas vermoeid neer en geef mijn ouders een knuffel. Soms was het lastig met een Franse vader en een Engelse moeder, die amper Nederlands praten. Zelf puzzelde ik er ook nog mee. "Harold, we moeten gaan." "Ja, ik ben hier." Sne lgooide we de koffer op de achterbank en stapte in Harolds auto.
    Toenwe eindelijk aankwamen, liep ikvrolijknaar binnen. "Hi, mensjes!"

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:06 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    xkimx124 schreef:
    jasmine

    Eindelijk kom ik bij het huis van Jay aan, en ik bel aan ding dong. zuchtend sta ik voor de deur ik ben natuurlijk zoals altijd weer te laat


    [de deur is open.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy
    ik kuchte even toen Les plots bovenop me ging zitten en zuchtend sloot ik mijn ogen. Normaal had ik haar nu zo lang gekieteld totdat ze dood op de gornd zou vallen maar ik was nog veeste moe om me over het gewicht dat zich op mijn buik begaf druk te maken. 'Tuurlijk Les, ga er lekker bij zitten.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leslie 'Les'
    'Nou, als je het toch aanbied.' zeg ik met een glimlach. En draai even met mijn kont op zijn buik waarna ik moet lachen. 'Thsjaa, ik had al een soort van waarschuwing gegeven, maar je vind het niet erg toch?' en ik zet mijn liefste glimlach op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Leren is saai -.-
    Maar even een vraagje. Is het niet beter om eerst naar de landen te gaan waar de mensen vandaan komen die later mee gaan reizen? Anders hebben ze nog niets te doen ;$.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Omfg, Jayy is schattig :3 ik heb hem opgezocht in het rollentopic ;D me gusta Jayy ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Jaim, GTFO, ik zag ze eerst. Ik vind ze beidde zo verschrikkelijk handsome!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Kan ook, kan iemand dan een lijstje regelen met alle landen waar ze vandaan komen, en de meest logische volgorde?]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:58 ]


    El Diablo.

    Amorphous schreef:
    [in welke stad wonen ze eigenlijk?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amsterdam


    El Diablo.