• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    Alexys

    Ik grinnik om Leslie. 'Als ik maar mee mag doen met flirten hé?' grinnik ik. Ik vis een Redbull shotje uit mijn tasje, en kijk ze aan terwijl ik hem opdrink. 'Jullie ook een?' vraag ik.


    El Diablo.

    Leslie 'Les' May Summer
    'Tuurlijk mag je mee doen met flirten,' zeg ik lachend tegen Alexys. 'En ja, doe mij maar een shotje.' Ik dronk niet zo vaak redbull, maar soms was het wel lekker. 'Als ik mezelf nu van een gebouw af zou storten, zou redbull me dan echt vleugels geven?' ik was altijd degene die dat soort dingen dacht. En het was meestal niet serieus. Zoals nu. Alsof ik mezelf uberhaupt ooit van een gebouw af zou storten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [in welke stad wonen ze eigenlijk?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jayy
    met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar Les die me bang probeerde te maken met de kieteldood en expres ging ik nog wat meer onderuit liggen. 'Ja, nu ben ik bang.' grinnikte ik. Als ze nu nog niet wist dat ik tegen kietelen kon. 'tuurlijk heb ik daar verstand van.' Hoorde ik Bam, zijn motto bijstaan. meteen schoot ik in de lach. 'Ja, hij heeft namelijk elke dag een ander meisje in bed.' Riep ik sarcastisch.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alexys

    'Jeej' grijns ik, en gooi een shotje haar kant op. 'Probeer het zou ik zegen' grinnik ik, en doe mijn tasje dicht. Even kijken. Sigaretten, blackberry, paspoort, portomonnee en nog 6 redbull shotjes..


    El Diablo.

    Carmen Mayrose White
    Ik grijns door Jayy geniaal. Ik plof naast Bam neer en leun tegen de bankleuning. 'Alsof jij er zoveel mee naar bed krijgt Jayy.' Zeg ik grijnzend. Bam een beetje verdedigend. Ik wou eigelijk vragen waar we heen gingen. Of we naar zuid-Afrika gingen, maar dat zei ik maar niet. Niemand wist dat ik daar vandaan kwam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leslie 'Les' May Summer
    Ik wist dat Jayy tegen kietelen kon. En hij was ook niet onder de indruk. Hij zei ook sarcastisch dat Bam elke dag een ander meisje in zijn bed had.
    'Daar zijn we ook niet meer van onder de indruk,' zeg ik lachend. Ik krijg een shotje toegegooid van Alexys. 'Thanks Alex,' zeg ik tegen haar. En ik drink hem in 1 keer op. 'En nee, ik ga mezelf niet van een gebouw afgooien.' grijns ik naar haar. 'Trouwens, Bam, ga je op vakantie ook zo wild doen met meisjes?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayy
    Beledicht keek ik naar Carmen en Bam schoot in de lach. ik haalde mijn schouders op. 'Nee, maar ik hoef ook niet te bewijzen dat je op een lege maag niet kunt neuken.' Merkte ik op terwijl ik naar mijn sigareten op de tafel greep en er eentje opstak.

    Bam
    Les begon ondertussen over hoeveel meisjes ik zou nemen op vakantie en ik grijnzde'. 'Pakken wat je pakken kan, nietwaar.' Grinnikte ik.
    Nee, ik was eignelijk hellemaal niet zo'n beest met meisjes. Ja, ik had er genoeg gehad als verzetje, daar zou ik niet om liegen. maar wie deed dat nou niet op deze leeftijd.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Flower


    Geiriteerd kom ik bij Jay aan. Mijn moeder heeft me uit huis gezet. Ze wou niet dat ik mee op wereldreis ging. Mijn moeder denkt alleen aan zich zelf. En daar ben ik klaar mee. Als ik naar binnen loopt zitten ze aan de red bull.

    Alexys

    Ik grinnik, en kijk wat rond. 'Geef mij er ook eens een' grijns ik als Jayy een sigaret opsteekt. Ik leun tegen de muur, en kijk naar Jayy. Wachtend tot hij me een sigaret geeft..


    El Diablo.

    (Nu moetenwe gewoonnaarhet huis van Jayy en Brandon.. Sorry ben net pas thuis -.-)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leslie 'Les' May Summer
    Jayy stak een sigaret op, en Alexys vroeg er ook om een. Zelf rookte ik niet.
    'Amigo's toch, ik wil jullie niet eerder kwijt,' zeg ik lachend. Ze wisten al hoe ik over roken dacht, ze moesten zelf weten wat ze deden. Dan komt Flower binnen lopen. 'Hee girl,' zeg ik tegen haar. 'Oja, en Bam, ze zullen wel op je moeten vallen, wil je ze kunnen krijgen.' maar dat zou geen probleem zijn. Bam was knap. Dat was in 3 woorden samen te vatten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jayy
    'Er word met wel veel opgedrachen vandaag zeg.' mompel ik terwijl ik een sigaret in de richting va Alexys gooi. 'Eerst, moet ik recht gaan zitten en dan ook nog eens sigareten uit gaan delen. En jullie zijn nog niet eens 5 minuten binnen.' Ik schud lachend mijn hoofd en tik mijn as af in de asbak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jup Sav, daar zitten we. Met Carmen, Alexys, Flower die net binnen komt, Bam, Jayy en Leslie. Oja, en Evan is er ook, maar hij reageert niet. Ze is aan het leren :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexys

    Ik vang de sigaret gemakkelijk, en steek hem op. 'Je hebt het zo moeilijk' mompel ik, en ga wat rechter staan. 'Je wou het me toch niet aandoen mijn eigen sigaretten uit mijn tas te halen' mompel ik, en neem een trekje.


    El Diablo.