• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:13 ]

    Ik vind het persoonlijk nogal aandachttrekkerig. 'Sms maar als je het er niet mee eens bent'? Dafuq? Als ze echt wegloopt heeft ze waarschijnlijk andere redenen, niet omdat jij toevallig niet smst.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind dit echt aandachttrekkerig van haar. Sorry.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:33 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sting schreef:
    Ik vind het persoonlijk nogal aandachttrekkerig. 'Sms maar als je het er niet mee eens bent'? Dafuq? Als ze echt wegloopt heeft ze waarschijnlijk andere redenen, niet omdat jij toevallig niet smst.


    Zij trekt nóóit aandacht. Echt waar. Dus dat zal het vast niet zijn.

    Zoals de 2 mensjes hier boven al zeggen: aandachttrekkerij. Als ze echt zou weglopen zou ze het waarschijnlijk totaal anders neerzetten en niet via een sms. Ik heb een vriendin die wilde weglopen. Zij zei het tegen mij op een totaal andere manier.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is wel een beetje vreemd. :'D
    Maar misschien heeft ze die andere vriendin ook wel ge-sms't, dan zal die haar wel tegen kunnen houden. Het klinkt in ieder geval alsof je nu niets kunt doen, dus zul je moeten wachten, zelfs al is dat vervelend. Het zal uiteindelijk waarschijnlijk wel goed komen, meestal lijken dit soort dingen erger dan ze zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op de een of andere manier klopt dat 'sms maar als je het er niet mee eens bent' niet met de situatie. Als ik bij huis weg zou lopen zou ik nóóit naar iemand smsen of die persoon het er mee eens is dat ik weg ga lopen.

    Misschien moet je even naar haar ouders bellen?


    Destroy what destroys you.

    RainbowShine schreef:
    Zoals de 2 mensjes hier boven al zeggen: aandachttrekkerij. Als ze echt zou weglopen zou ze het waarschijnlijk totaal anders neerzetten en niet via een sms. Ik heb een vriendin die wilde weglopen. Zij zei het tegen mij op een totaal andere manier.


    Dus omdat jouw vriendin het anders heeft gezegd, kan haar vriendin het niet op een andere manier zeggen?


    i put the fun in funeral

    Juist ja, want het eerste wat ik doe als ik van huis wegloop is iedereen smsen en ze vertellen wat ik van plan ben..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RainbowShine schreef:
    Zoals de 2 mensjes hier boven al zeggen: aandachttrekkerij. Als ze echt zou weglopen zou ze het waarschijnlijk totaal anders neerzetten en niet via een sms. Ik heb een vriendin die wilde weglopen. Zij zei het tegen mij op een totaal andere manier.


    Ze smste het niet.

    Corsara schreef:
    Juist ja, want het eerste wat ik doe als ik van huis wegloop is iedereen smsen en ze vertellen wat ik van plan ben..


    Ik ben de enige die het wist? En ze smste niet.

    2 keer verkeerd gelezen. Nee dat werkt -.-

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 19:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chuggaa schreef:
    Op de een of andere manier klopt dat 'sms maar als je het er niet mee eens bent' niet met de situatie. Als ik bij huis weg zou lopen zou ik nóóit naar iemand smsen of die persoon het er mee eens is dat ik weg ga lopen.

    Misschien moet je even naar haar ouders bellen?

    geef toe, stiekem moet je het zelf ook raar vinden dat ze wilt dat je een sms gaat zitten sturen als je het niet mee eens bent.


    -

    Timor schreef:
    (...)

    Ik ben de enige die het wist? En ze smste niet.


    Hmmn, my bad. Maar toch, same thing. Als ze echt van plan is weg te gaan, waarom wil ze dan je mening? Zoiets hoort een beslissing te zijn waar je volledig achter staat en als ze dit gezegd heeft, concludeer ik daaruit dat ze ergens nog twijfelt. Zolang dat het geval is, denk ik dat jij je niet al te veel zorgen hoeft te maken.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dit is lastig, maar je moet haar ouders inlichten of iemand anders die dicht bij haar staat. Dat hoeft niet per telefoon, je kan immers ook naar ze toegaan of bijna ouderwets tegenwoordig: een e-mail sturen. Ik hoop dat ze snel terugkomt en dat de problemen (als die er zijn) opgelost kunnen worden.
    Heel veel sterkte (:


    26 - 02 - '16