• Verkocht. Er kan eventueel een slotje op?

    Ik wist niet echt waar ik dit topic moest plaatsen

    Ik heb nog zo'n Albert Heijn dagkaart voor de trein over, maar hij is geldig tot en met zondag (17 juni) en ik heb geen plannen meer om weg te gaan. Dus wil ik 'm als het even kan verkopen :Y)

    Een normale dagkaart kost 48 euro, maar dit was zo'n kortingsactie waardoor hij maar 16 euro was.
    Ik verkoop 'm voor 14 euro. :Y)

    Het is nog geen trein kaart, maar je moet een code via internet (ah.nl/ns) verzilveren en dan de treinkaart uitprinten. Hij is geldig in alle NS-treinen en in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia. Op de site staat nog meer informatie.

    Dit staat er verder nog op de bon waar de code op staat.

    Bovenstaande code geeft recht op een Dagkaart voor 1 persoon voor 1 dag onbeperkt treinen met o.a. NS door heel Nederland in de 2de klas

    Van Euro 48,00 voor Euro 16,00

    De code op deze kassabon moet worden verzilverd in de periode van 12 maart 2012 tot en met 17 juni 2012.
    Met uitgeprinte Dagkaart kan 1 dag worden gereisd in de periode van 12 maart 2012 tot en met 17 juni 2012.


    Ik heb eventueel ook paypal.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:35 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    It's yours :]


    Check je PB :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hobbiton schreef:
    (...)

    Check je PB :'D

    'k Was al aan het typen :']


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo