• Ik kwam net thuis nadat ik mijn examen had afgelegd, toen mijn moeder me wilde spreken.

    Het gesprek ging als volgt;


    Mama: Kim, Ken jij *Insert name of a bitch* en *Insert name of her twin sister*
    Ik: Euh ja...
    Mama: Hun moeder werkt bij mij
    Ik: En dan?
    Mama: *Insert name of a bitch* is in elkaar geslagen op jou vorige school en is naar het ziekenhuis gemoeten.
    Ik: -Big Smile- Je hebt mijn dag gemaakt.


    Ik weet dat ik er eigenlijk niet mee mag lachen, maar als ik jullie uitleg waarom ik het geniaal vind, denk ik dat jullie hetzelfde denken als mij.

    5 Jaar geleden zat ik gedurende 2 jaar op een school waar iedereen zowat hetzelfde was...Redelijk veel tutjes en van die dingen.
    Ik was er altijd al een buitenbeentje, was stil, verlegen en had amper tot geen vrienden.

    Een meisje van mijn klas, de bitch dus, was een vreselijk kind dat altijd erg veel show bij had en zo.
    Ze moest me altijd slaan, kieperde mijn boekentas leeg over heel de speelplaats, stak mijn haar in brand en goot hete soep over mijn been. Ze begon op een dag tegen iedereen te zeggen dat ik haar vriendje in elkaar had geslagen wat dus niet het geval was.
    Maar door die roddel kreeg ik 2 klassen achter me aan en ben ik serieus in elkaar geslagen.
    Ik ben dus ook naar het ziekenhuis moeten gaan daarvoor.

    Maar nu ik weet dat ze net hetzelfde als mij heeft meegemaakt kom ik maar tot 1 conclusie...karma is a bitch.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I love karma.


    Food.

    Momentum schreef:


    Shoganai i ne~

    Momentum schreef:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Momentum schreef:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Bedankt haar maar :Y) dan bedoel ik dus Karma

    Hoe zeggen we dat hier? Boontje komt om zijn loontje? :D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LEADERLOUIS schreef:
    What !?

    Nee serieus, dit is gewoon haar verdiende loon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awesome !


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Momentum schreef:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lekker voor d'r :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is best wel geniaal, ja :3

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:36 ]


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Ik las het begin en ik dacht: "Hoe kun je iemand zoiets nou... - Oh, laat maar.":W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik voel dat karma nog niet klaar is met haar :Y)


    Life is hard and then we die

    Momentum schreef:


    The universal language of art.

    Stuur haar een kaartje met die tekst.


    Your make-up is terrible

    Yeah! Go karma!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:49 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~