• De examens zijn nu over, en nu wachten we op de uitslag!

    Wie zijn er vandaag van de VMBO'ers geslaagd?*O*
    Morgen nog Havo/Vwo! Spanneeeeeeend

    Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD! En voor de mensen die gezakt zijn of herkansing moeten, heel veel succes!

    Nu ga ik in spanning zitten afwachten!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 9:21 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fierte schreef:
    Nog steeds geen belletje. Van 4 tot 6 bellen ze als je gezakt bent, van 6 tot 8 als je geslaagd bent.

    Dan kan je dus om 6 uur al gaan feesten? Haha ;D


    Believe in yourself.

    GESLAAAAAAAGD!!! :D:D:D

    GESLAAGD!!! ik heb Tl gehaald. ik heb zonet gekeken op internet en er zijn 7 niet direct geslaagd - er is nog een herexamen


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Gefeliciteerd allemaal! Ik ga het morgen horen :(


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Gefeliciteerd allemaal! Ik ga het morgen horen :(

    Annickje stop eens met negatief doen, je hebt het vast gewoon gehaald.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wolfsbane schreef:
    Dan kan je dus om 6 uur al gaan feesten? Haha ;D

    Haha, ja. Maar ik wacht pas tot ik het écht gehoord heb.

    Net mijn cijferlijst opgehaald en ik sta gewoon een negen voor Engels! Echt, halleluja, ben zó ontzettend blij!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Annickje stop eens met negatief doen, je hebt het vast gewoon gehaald.
    Ik probeer mezelf er al dagen van te overtuigen dat ik gewoon geslaagd ben, maar dat neemt de zenuwen niet af helaas :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik probeer mezelf er al dagen van te overtuigen dat ik gewoon geslaagd ben, maar dat neemt de zenuwen niet af helaas :P

    Zenuwen zijn niet erg, er negatief over doen wel, daar heb je jezelf alleen maar mee uiteindelijk.

    En ik bedoel, kijk naar mij, ik heb het vorig jaar ook niet gehaald en mijn leven was ook niet over (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga DOOD van de zenuwen.

    Shellshock schreef:
    (...)
    Zenuwen zijn niet erg, er negatief over doen wel, daar heb je jezelf alleen maar mee uiteindelijk.

    En ik bedoel, kijk naar mij, ik heb het vorig jaar ook niet gehaald en mijn leven was ook niet over (krul)
    Ik heb ook al plannen voor als ik het niet haal en inderdaad m'n leven is dan niet over hihi :P Wat had jij dit jaar over gedaan eigenlijk? Het hele jaar of een paar vakken?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb ook al plannen voor als ik het niet haal en inderdaad m'n leven is dan niet over hihi :P Wat had jij dit jaar over gedaan eigenlijk? Het hele jaar of een paar vakken?

    3 vakken, vavo ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fierte schreef:
    Ik ga DOOD van de zenuwen.

    Zeg hou eens op haha. Ik krijg de zenuwen van mensen die al zenuwen hebben :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OH MIJN GOD MIJN TELEFOON GING... was het m'n tante om te vragen of ik al geslaagd was.

    Fierte schreef:
    OH MIJN GOD MIJN TELEFOON GING... was het m'n tante om te vragen of ik al geslaagd was.
    Hahaha dat is rot XD nou, gauw verder wachten :P


    Life is hard and then we die