• De examens zijn nu over, en nu wachten we op de uitslag!

    Wie zijn er vandaag van de VMBO'ers geslaagd?*O*
    Morgen nog Havo/Vwo! Spanneeeeeeend

    Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD! En voor de mensen die gezakt zijn of herkansing moeten, heel veel succes!

    Nu ga ik in spanning zitten afwachten!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 9:21 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Barnabas schreef:
    (...)
    Heb je vaak gelijk? Zeg ja! Zeg ja!


    Ik zei dat Nederland zou verliezen van Duitsland? (nerd)
    JA IK HEB HEEL VAAK GELIJK! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wooh, heerlijke normen op de Havo, eindelijk doet het Cito zijn werk =D


    SLOAN.

    GEFELICITEERD mensen die geslaagd zijn ^^
    Pff vanavond pas vanaf 4 gebeld worden. Aangezien mijn achternaam met een T begint, zal dat wel ff duren aangezien ze iedereen gaan bellen.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Echt waardeloos dat wij opeens tussen 9 - 1 worden gebeld. Of nou ja, alleen de gezakten worden gebeld.
    Let me sleep D:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Iedereen slaagt gewoon. Like a boss. (cool)

    Mijn beste vriendin krijgt vanmiddag te horen of ze geslaagd is. Spannend. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Santos schreef:
    Mijn beste vriendin krijgt vanmiddag te horen of ze geslaagd is. Spannend. :]

    Awh. Dan gaat de dag echt traag. Gisteren had ik het gevoel als er duizend jaar voorbij ging.

    Haha, het gaat zo sloom =(


    SLOAN.

    Nou in mijn droom was ik alweer gezakt, dus vandaag is 3 keer scheepsrecht zou ik dan maar zeggen? (cat)

    Godver ik hoef pas om kwart over 2 richting school. Ga wel tijd killen en films kijken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga fitnessen en cupcakes maken enzooo, om de tijd te doden x'D
    Ik word gebeld tussen half 4 en kwart over 4

    Ik word tussen 1 & 2 uur gebeld. Ben echt blij het niet zo laat is ;o Straks trek ik mijn skeelers aan en ga ik rondje skeeleren, en douchen en eten en dan pampampam, afwachten. (:
    Alleen iedereen is facktop zenuwachtig behalve ik. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Krull schreef:
    Ik ga fitnessen en cupcakes maken enzooo, om de tijd te doden x'D
    Ik word gebeld tussen half 4 en kwart over 4

    Brownies maken is ook leuk! En lekker, maar dat even terzijde (:

    Shellshock schreef:
    Nou in mijn droom was ik alweer gezakt, dus vandaag is 3 keer scheepsrecht zou ik dan maar zeggen? (cat)

    Godver ik hoef pas om kwart over 2 richting school. Ga wel tijd killen en films kijken.


    Positief blijven, je zal vast wel slagen joh! Ik ging ook heel de tijd films kijken, in afwachting tot 3 uur 's middags, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben in ieder geval blij dat ik geslaagd ben, want dan mag ik eindelijk mijn tattoo in juli (:

    Fierte schreef:
    Ik ben in ieder geval blij dat ik geslaagd ben, want dan mag ik eindelijk mijn tattoo in juli (:


    Ah, wat voor? Ik ga volgende week mijn horloge halen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.