• De examens zijn nu over, en nu wachten we op de uitslag!

    Wie zijn er vandaag van de VMBO'ers geslaagd?*O*
    Morgen nog Havo/Vwo! Spanneeeeeeend

    Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD! En voor de mensen die gezakt zijn of herkansing moeten, heel veel succes!

    Nu ga ik in spanning zitten afwachten!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 9:21 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PUKKELxDING schreef:
    Hahaha dat is rot XD nou, gauw verder wachten :P

    Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg. Ze hing ook gelijk op toen we zeiden dat we het elk moment kunnen horen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:18 ]

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg. Ze hing ook gelijk op toen we zeiden dat we het elk moment kunnen horen.

    Maar sowieso. Waarom vanaf 6 uur? Volgens mij doet geen enkele school het zo laat? ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee inderdaad, mijne deed het van 2 tot 3 als je gezakt was, en daarna om 3 uur stonden de geslaagden op de site. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Congrats iedereen die geslaagd is!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik hoor net dat een goede vriend van mij geslaagd is!
    Gefeliciteerd iedereen! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Shellshock schreef:
    Maar sowieso. Waarom vanaf 6 uur? Volgens mij doet geen enkele school het zo laat? ö

    Mijn school is een expert in afwijken van de rest.

    Fierte schreef:
    (...)
    Mijn school is een expert in afwijken van de rest.

    Dat valt ook wel weer mee. Bij ons wordt er niet eens gebeld. Ik moet dus gewoon een envelop ophalen op school. Dát is pas afwijken :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik doe ook Vavo, maar aangezien het mijn hele diploma betekent, wordt je wel gebeld als je gezakt ben.. Anders pas die envelop om 7 uur ophalen...

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    ik ben geslaagd! ben echt super trots op mezelf!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    DragonLove2 schreef:
    Ik doe ook Vavo, maar aangezien het mijn hele diploma betekent, wordt je wel gebeld als je gezakt ben.. Anders pas die envelop om 7 uur ophalen...

    Voor mijn betekent het ook mijn hele diploma, geen certificaten. Maar bij ons krijgt iedereen morgen die envelop om half 4. Geslaagd of niet. Diploma of certificaat.
    Echt totaal niet bij nagedacht van mijn school ook :') Sta je daar straks als je gezakt bent te janken tussen de feestende mensen? Ik bedoel maar haha.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:31 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Shellshock schreef:
    Voor mijn betekent het ook mijn hele diploma, geen certificaten. Maar bij ons krijgt iedereen morgen die envelop om half 4. Geslaagd of niet. Diploma of certificaat.
    Echt totaal niet bij nagedacht van mijn school ook :') Sta je daar straks als je gezakt bent te janken tussen de feestende mensen? Ik bedoel maar haha.


    Oke dat is dus echt niet handig.. Ik kan pas mijn cijfers om 7 uur ophalen..:S Maarja.. hopelijk kan morgen de vlag uit!


    It's never gonna happen, Guys.

    Fierte schreef:
    (...)
    Mijn school is een expert in afwijken van de rest.

    Hey, nu MOET je wel geslaagd zijn toch? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hey, nu MOET je wel geslaagd zijn toch? ^^

    Het is 6 uur geweest dus het moet wel... Maar ik wacht me telefoontje af.

    Fierte schreef:
    (...)
    Het is 6 uur geweest dus het moet wel... Maar ik wacht me telefoontje af.


    Zullen we maar vast een mini-feestje bouwen? xD want ze kunnen het je niet aandoen je nu nog te laten zakken!


    It's never gonna happen, Guys.

    DragonLove2 schreef:
    Zullen we maar vast een mini-feestje bouwen? xD want ze kunnen het je niet aandoen je nu nog te laten zakken!

    Ja, das waar. (: