• De examens zijn nu over, en nu wachten we op de uitslag!

    Wie zijn er vandaag van de VMBO'ers geslaagd?*O*
    Morgen nog Havo/Vwo! Spanneeeeeeend

    Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD! En voor de mensen die gezakt zijn of herkansing moeten, heel veel succes!

    Nu ga ik in spanning zitten afwachten!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 9:21 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Speransa schreef:
    mensen, niet zenuwwachtig zijn dat je gezakt bent. ga er gewoon vanuit dat je geslaagd bent en dan komt het goed. je hoeft niet zenuwwachtig te zijn als je er een goed gevoel over hebt.

    mensen wees geduldig en als je wordt gebeld of er komt iemand langs met het nieuws dat je geslaagd bent... ga dan luid scheeuwen of blij op en neer springen.


    Dat is makkelijker gezegd dan gedaan xD ik hoef maar voor 1 vak een voldoende te halen en ik ben geslaagd. Dus ik ben vrijwel zeker van mijn slagen.. En toch ben ik nog knoert zenuwachtig.. bang dat ik het toch iets teveel verprutst heb:O


    It's never gonna happen, Guys.

    Fierte schreef:
    (...)
    Mijn school scoort op duidelijkheid écht een onvoldoende. Als je brieven krijgt met data's van dingen die gaan komen, kloppen de datums nooit!


    Nee dat is wel een goed punt van onze school inderdaad. Wat dan weer het jammere is, is dat schijn bedriegt. Alles ziet er bijvoorbeeld qua uiterlijk vet goed uit, maar op een gegeven moment leunt iemand zo tegen een muur aan en zakt er doorheen, haha. Nee oké weer even OT. Voor examens is het echt verschrikkelijk als het niet gewoon duidelijk is :/


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Fierte schreef:
    BEN GESLAAGD! GEEN ONVOLDOENDES EN GEMIDDELD EEN 7!

    Ik zei toch: MINIFEESTJE!!
    GEfeliciteerd:D


    It's never gonna happen, Guys.

    Fierte schreef:
    BEN GESLAAGD! GEEN ONVOLDOENDES EN GEMIDDELD EEN 7!


    Gefeliciteerd!! ;D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bedankt voor de felicitaties!

    Iedereen die geslaagd is; Gefeliciteerd. (yeah)
    Iedereen die herkansing mag doen; Doe je/jullie best meer kun je niet en je haalt het vast. Ik zal voor je/jullie duimen... You can do it! <3

    Wordt altijd helemaal zenuwachtig rond deze maanden en dat terwijl ik pas over (als alles goed gaat en ik niet blijf zitten) 3 jaar examen heb... Aangezien ik Gymnasium doe, moet ik 6 jaar. )':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bij mij bellen ze op alfabetische volgorde, maar wel iedereen dus. Alleen ik nen een van de laatste.
    Tenminste, twee jaar geleden op vmbo ging dat zo, dus nu vast ook.

    Iedereen die geslaagd is gefeliciteerd! (:

    Iedereen die geslaagd is: Gefeliciteerd :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Gefeliciteerd Leute! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tweedledee is geslaagd!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik weet nog steeds niet of je nou wel een 3.5 mag halen voor een CE. Ik wil het zo graag weten, anders overleef ik morgen echt niet.

    Athalie, weet jij tussen welke tijden wij gebeld kunnen worden en hoelaat we op school moeten zijn als we geslaagd zijn?

    Omg. Ik ben zóóóó gestresst.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 23:00 ]


    Winter is coming.

    Ik neem straks een chillpil en dan ga ik hopelijk rustig slapen.
    Morgen tussen half drie en vier uur is het zover!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik neem straks een chillpil en dan ga ik hopelijk rustig slapen.
    Morgen tussen half drie en vier uur is het zover!


    Niet zo stressen! Echt, heb er het volste vertrouwen in. Jij slaagt gewoon, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Barnabas schreef:
    Ik neem straks een chillpil en dan ga ik hopelijk rustig slapen.
    Morgen tussen half drie en vier uur is het zover!

    Ik ga mezelf zo ook even volproppen met slaappillen. Anders word het echt een hele lange nacht.


    Winter is coming.

    Meade schreef:
    (...)

    Niet zo stressen! Echt, heb er het volste vertrouwen in. Jij slaagt gewoon, haha.

    Heb je vaak gelijk? Zeg ja! Zeg ja!


    "Well, well. Look who we've got here!"