• Ik heb dit filmpje al zovaak gezien/gehoord, maar ik blijf het mooi vinden.(: Mensen die het met me eens zijn? ;3



    ''Ik haat Justin Bieber''-reacties zijn niet nodig, reageer dan gewoon niet.


    The universal language of art.

    Uneventful schreef:
    (...)

    En waar heb jij me horen zeggen dat ik van hem houd?


    En waar heb jij mij horen zeggen dat ik zeg dat jij van hem houdt?
    Ik spreek je alleen maar tegen met een tegenargument. Jij bedoelde jouw reactie toch zeker ook niet persoonlijk?


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    En waar heb jij mij horen zeggen dat ik zeg dat jij van hem houdt?
    Ik spreek je alleen maar tegen met een tegenargument. Jij bedoelde jouw reactie toch zeker ook niet persoonlijk?


    Jawel. Jouw reactie leek meer op "haten is beter dan houden van, je kent hem toch niet", zo heb ik het begrepen. Alsof het slecht is dat hij fans heeft.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jawel. Jouw reactie leek meer op "haten is beter dan houden van, je kent hem toch niet", zo heb ik het begrepen. Alsof het slecht is dat hij fans heeft.


    Niks 'is beter van', meer als in 'heeft net zo goed geen zin'. Fan zijn is niet erg, maar je hebt ook van die obsessed fans. Iemand leuk vinden en houden van is echt iets heel anders. Haten en niet leuk vinden dus ook. Maar zodra je Bieber niet leuk vindt, word je meteen gezien als een hater.

    Trouwens, ik haat Bieber niet. Ook geen fan though.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Niks 'is beter van', meer als in 'heeft net zo goed geen zin'. Fan zijn is niet erg, maar je hebt ook van die obsessed fans. Iemand leuk vinden en houden van is echt iets heel anders. Haten en niet leuk vinden dus ook. Maar zodra je Bieber niet leuk vindt, word je meteen gezien als een hater.

    Trouwens, ik haat Bieber niet. Ook geen fan though.


    Dat weet ik. Maar mijn reactie was niet op de mensen zoals jij die een normale reactie konden neerleggen, maar op de anderen die gewoon duidelijk "ik haat Justin bieber" reageerden. En mij maakt het echt niet uit als je Justin niet leuk vind, als je maar anderen in hun eigen waarde laat. De topic opener heeft duidelijk aangewezen dat ze geen "ik haat Justin Bieber" reacties wilt. En toch zijn ze er. Dat is kinderachtig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat weet ik. Maar mijn reactie was niet op de mensen zoals jij die een normale reactie konden neerleggen, maar op de anderen die gewoon duidelijk "ik haat Justin bieber" reageerden. En mij maakt het echt niet uit als je Justin niet leuk vind, als je maar anderen in hun eigen waarde laat. De topic opener heeft duidelijk aangewezen dat ze geen "ik haat Justin Bieber" reacties wilt. En toch zijn ze er. Dat is kinderachtig.


    Vind ik ook altijd wel een beetje kinderachtig. Maar blijkbaar zit dat in de menselijke aard, zeg dat ze iets NIET mogen doen en ze doen het juist wel. :'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Vind ik ook altijd wel een beetje kinderachtig. Maar blijkbaar zit dat in de menselijke aard, zeg dat ze iets NIET mogen doen en ze doen het juist wel. :'D


    Ja idd. Wordt het gelijk een stuk leuker hier.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben geen JB van maar ik moet toegeven dat dit wel echt goed is


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind deze ook zo goed blijven! Ik snap echt niet waarom mensen hem haten maarja..


    What's meant to be will always find a way.

    Hij heeft echt een mooie stem.

    Voorderest kan ik dat kind echt NIET uitstaan, bluh.


    The first step is the hardest.

    Studs schreef:
    Hij heeft talent, jammer dat die het verspilt aan liedjes als "BABY BABY BABY WHOOOOO". Ik vind persoonlijk dat hij minder pop moet gaan doen en meer wat hij hier doet.. De rustige liedjes die serieus wat betekenen. Hij moet ook meer zelf schrijven over wat hij denkt en vind etc. Just my opinion :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    (krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)(krul)


    Life is a beautiful struggle

    ik had hem nog niet gehoord!
    maar ik vind het wel echt mooi! (:


    Dance like nobody's watching'

    Uneventful schreef:
    Oh ja, met haten op Justin Bieber kom je ver in het leven hoor jongens. Ik vraag me nog steeds af hoe je iemand kunt haten zonder die gene te kennen.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah JUSTIN BIEBER!!!!!!!!!!!!! OMGGGG ZO MOOI DIE HEB IK OP MIJN MP3 GEZET YOU GOT YOU GOT IT BAD WHEN YOUR ON THE PHONE HANG UP AND YOU CALL RIGHT BACK YOU GOT IT YOU GOT IT BACK.........(H)(H)(H)(H)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 20:02 ]

    Ik ben verliefd(H)(H)(H)(H)(H) op hem(H)(H)(H)(yeah)(yeah)(hoera)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah)