• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nou. Bert zet zijn grote vriend Robin gewoon weer in en dat komt het allemaal goed! Not.

    Meade schreef:
    (...)

    We moeten met 2 punten verschil winnen, dus 2-0, 3-1, 4-2. Als ze echt lekker in de wedstrijd zitten, goed samenspel spelen, dan kan het misschien nog wel eens lukken, maar anders...

    Ik vind het heel erg om te zeggen maar ik geloof er niet meer in.. na die 1-0 met Denemarken was de hele ploeg al van slag en dit.. ik vrees dat ze daar niet meer overheen komen. Robben's spel is weg. De verdediging wordt nog zenuwachtiger en gaat daardoor hele stomme dingen doen.

    Als Huntelaar en Kuyt er nou *$(#&% meteen in worden gezet hebben we misschien nog een kans.

    Ik zie maar één positief puntje, en dat is deze man:


    ars moriendi

    Mijn moeder had gisteren medelijden met Rafael van der Vaart. Volgens haar zag je de irritatie op zijn gezicht toen hij op de bank zat. Niet zo gek natuurlijk. Hij ziet het zo voor zijn neus gebeuren.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik vind het heel erg om te zeggen maar ik geloof er niet meer in.. na die 1-0 met Denemarken was de hele ploeg al van slag en dit.. ik vrees dat ze daar niet meer overheen komen. Robben's spel is weg. De verdediging wordt nog zenuwachtiger en gaat daardoor hele stomme dingen doen.

    Als Huntelaar en Kuyt er nou *$(#&% meteen in worden gezet hebben we misschien nog een kans.

    Ik zie maar één positief puntje, en dat is deze man:



    Ik zie het ook niet meer gebeuren, maar er is nog steeds een klein beetje hoop

    Fierte schreef:
    Mijn moeder had gisteren medelijden met Rafael van der Vaart. Volgens haar zag je de irritatie op zijn gezicht toen hij op de bank zat. Niet zo gek natuurlijk. Hij ziet het zo voor zijn neus gebeuren.

    Pff, die kerel kan niet eens meer proper rennen.. Echt hoor, die heeft zijn beste tijd gehad.


    ars moriendi

    Fierte schreef:
    Mijn moeder had gisteren medelijden met Rafael van der Vaart. Volgens haar zag je de irritatie op zijn gezicht toen hij op de bank zat. Niet zo gek natuurlijk. Hij ziet het zo voor zijn neus gebeuren.


    Ja, en bij Huntelaar zag je het ook toen hij op de bank zat

    We gaan iig niet naar huis zonder een doelpunt gemaakt te hebben. Waarom hebben we ook van Denemarken verloren? --'


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    We gaan iig niet naar huis zonder een doelpunt gemaakt te hebben. Waarom hebben we ook van Denemarken verloren? --'


    Omdat ze kut bezig zijn, daarom verloren we

    Huntelaar schreef:
    Pff, die kerel kan niet eens meer proper rennen.. Echt hoor, die heeft zijn beste tijd gehad.

    Hij is niet bepaald de enige...

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Pff, die kerel kan niet eens meer proper rennen.. Echt hoor, die heeft zijn beste tijd gehad.


    Mark van Bommel, die heeft zijn beste tijd gehad, die man moet nodig met pensioen

    Jakhals schreef:
    Mark van Bommel, die heeft zijn beste tijd gehad, die man moet nodig met pensioen

    Sowieso. Maar ja, dat is wel zijn schoonzoon. En nu zegt iedereen wel dat die met zijn schoonzoon net zo omgaat als met de rest, maar dat is natuurlijk niet zo.

    Jakhals schreef:
    (...)

    Mark van Bommel, die heeft zijn beste tijd gehad, die man moet nodig met pensioen


    maar zijn schoonpappie laat hem gewoon spelen xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    (...)

    maar zijn schoonpappie laat hem gewoon spelen xd

    van Bommel en van Persie genieten altijd de voorkeur van van Marwijk, tegen beter weten in. Alleen omdat hij zo krampachtig vasthoud aan zijn ideeën en anderen geen kans geeft, vliegen wij er wel al meteen de eerste ronde uit.


    ars moriendi

    Het is goed dat een bondscoach zijn eigen plan volgt. Want je moet je natuurlijk niet laten aflijden. Maar als heel Nederland en alle journalisten en de analysten iets anders vinden, dan moet je aan jezelf gaan twijfelen. Die mensen zijn niet voor niks analysten, die weten écht waar ze over praten.

    MESSIBI schreef:
    (...)

    maar zijn schoonpappie laat hem gewoon spelen xd


    Die gast moet hem niet voortrekken, alleen maar omdat hij familie is
    Maar Bert zal zelf wel inzien dat hij dom bezig is

    en ik vind van der Vaart een goede speler hoor
    maar ze speelden allemaal kut

    maar ik ga nu naar school, bye