• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    WolfGirl21 schreef:
    Elena - District 11

    Ik kijk naar boven en merk al gouw dat er een storm aan komt. Als ik weer naar het meisje kijk ´Zeg ik tegen haar. Nou pak je wapen o sorry je heb er geen een wat jammer nou ´ En ren weer op haar af en richt op haar been maar ik mis.


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Ha-ha, wat ben je toch grappig", zegt Revenna. "Het gaat zo beginnen onweren. Moet je geen schuilplaats gaan zoeken of zo?", voegt ze kil toe. [Ze grijpt het mes/de pijl die haar gemist heeft en glimlacht even]


    Ik weet niet precies met wat Elena haar heeft geraakt, dus als het een zwaard was, negeer dan dat stukje tussen haakjes :]


    help

    [Ferron Grey Pierce mag vermoord worden]


    ~

    Elena - District 11

    ´Ik ben niet bang voor een beetje wind en onweer´ zeg ik gemeen en loop op haar af. Ik richt op haar been en dit keer is het raak. Ik duw haar op de grond en ga boven op haar zitten. Ik zet mijn zwaard op haar keel en lach even gemeen. ´Je bent wel zielig zo he?´ zeg ik. 'Lig je daar op de grond op het randje van de dood.' 'Maar zal ik je sparen?'


    I Love The Vampire Diaries

    [Javis zou ik Jesper Revvena helpen?]

    Jayson

    Ik kijk naar Amelia en lach even 'Geen dank' zeg ik dan, ik loop naar het stroompje water, trek mijn shirt uit en was het even. Daarna laat ik wat water langs mijn lichaam gaan om het bloed meer en deels er vanaf te halen.
    Ik laat mijn shirt die onder het bloed zit in het water liggen en loop dan terug naar Amelia waarna ik naast haar ga liggen. 'Rust wat' zeg ik tegen dr waarna ik mijn arm over dr schouder leg.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik knik rustig en ga tegen hem aan liggen. Hij voelt warm waardoor ik dat ook weer word. Ik glimlach en leg de slaapzak weer over ons heen. De druk op mijn been is weg wat me al iets beter laat voelen. 'Die pillen zijn echt wonderlijk geweest bij jou he' zeg ik en bekijk zijn oude wonden die bij bijna weer geheeld zijn.


    ~

    WolfGirl21 schreef:
    Elena - District 11

    ´Ik ben niet bang voor een beetje wind en onweer´ zeg ik gemeen en loop op haar af. Ik richt op haar been en dit keer is het raak. Ik duw haar op de grond en ga boven op haar zitten. Ik zet mijn zwaard op haar keel en lach even gemeen. ´Je bent wel zielig zo he?´ zeg ik. 'Lig je daar op de grond op het randje van de dood.' 'Maar zal ik je sparen?'


    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Het is alleen maar zielig dat je bovenop me gaat zitten", gromt Revenna. Met duistere blik kijkt ze Elena aan en gaat op haar ellebogen leunen. "Met jou gewicht is dat héél erg zielig." Met een moeiteloos duwtje, duwt ze Elena van zich af en het lukt haar om haar te ontwapenen, wat haar wel een snee in haar hand oplevert, maar ze verbijt de pijn en ze duwt Elena tegen een boom, met haar arm die tegen haar luchtpijp drukt. Als ze wat harder drukt en lang genoeg wacht, raakt ze vanzelf wel haar adem kwijt. "District 11", zegt Revenna minachtend. "Sinds wanneer durven jullie de baas te spelen?" Ze drukt haar arm nog dichter tegen Elena's keel en kijkt met schuin hoofd toe hoe ze langzaamaan paars begint te worden. De tranen van de pijn branden achter haar ogen, maar ze houdt zichzelf sterk, trapt zo hard ze kan tegen Elena's schenen en draait zich om om het zwaard te pakken, merkt op dat haar hoofdwonde weer begint te bloeden en vloekt even zachtjes. Ze moet dringend aan wat werpmessen komen als ze niet om de twee uur wilt worden aangevallen en verwond.


    [Idk, en noem me maar Marthe ^^]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 17:08 ]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Idk, en noem me maar Marthe ^^]

    [*kucht* Ik dacht dat jij niet zo genoemd wilde worden?
    OT: Vanavond schrijf ik weer iets 8D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    [*kucht* Ik dacht dat jij niet zo genoemd wilde worden?
    OT: Vanavond schrijf ik weer iets 8D]


    [De tijden van Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon liggen ver. Heel ver. Eigenlijk is het gewoon irritant om het constant te typen, en ik ben lui. WAIT. You can call me Annie Cresta! =D No. I don't want to be Annie. She lost Finnick and I don't want to lose Finnick in her place.]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [De tijden van Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon liggen ver. Heel ver. Eigenlijk is het gewoon irritant om het constant te typen, en ik ben lui. WAIT. You can call me Annie Cresta! =D No. I don't want to be Annie. She lost Finnick and I don't want to lose Finnick in her place.]

    [Marthje or Kensi. That's how I'll call you.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elena - District 11

    Ik word hard tegen de boom aan gedrukt en voel wat hards op mijn rug. Mijn bijl drukt hard in mijn rug. Met mijn hand pak ik mijn bijl en bedenk me geen moment. In zet mijn bijl in haar bovenbeen waardoor ze me los laat. Ik pak snel mijn zwaard terug en loop een stukje van haar vandaan. ´Ik krijg je nog wel´ sis ik en kreupel het bos weer in, weg van haar.


    I Love The Vampire Diaries

    [Je post klopt niet echt, aangezien ze al weg was gelopen en ze je zwaard had genomen, dat je haar dus in haar bovenbeen raakt en daardoor loslaat, klopt dus niet vergeleken met mijn post.]


    help

    Jarvis schreef:
    [Je post klopt niet echt, aangezien ze al weg was gelopen en ze je zwaard had genomen, dat je haar dus in haar bovenbeen raakt en daardoor loslaat, klopt dus niet vergeleken met mijn post.]


    Elena - District 11

    Ik kijk rond en zie haar richting het bos lopen.Ik bedenk me geen seconde en pak mijn bijl. Ik ren geluidloos op haar af en sla haar met de stompe kant van mijn bijl in haar knieholtes. Ze valt voorover op de grond en laat het zwaard weer vallen. ´Dat is van mij´ sis ik en grijp het zwaard van de grond. ´Tot ziens´ sis ik er achter aan en ren met de bijl in mijn ene hand en het zwaard in de andere weg en verwijn tussen de bomen.

    {Mijn excuus, ik had het verkeerd begrepen}


    I Love The Vampire Diaries

    [Geen probleem, ik ga er zelf ook voor zorgen dat het in het vervolg wat duidelijker is :]]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    "Ik zal je missen!", roept Revenna haar achterna, terwijl ze haar een kushandje toewerpt. "Niet doodgaan!", voegt ze er spottend aan toe. Het was zowat haar vaste afscheidsroep geweest op school bij haar vriendinnen, vooral als ze examens hebben. Dan keek iedereen op en keek haar grinnikend aan. Nu ze zo aan ze denkt, beseft ze dat ze haar vriendinnen mist.


    help

    Topic 4 is geopend


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ~