• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Jarvis schreef:
    [Ik kan niet terugposten. Eerlijk gezegd vind ik niet dat zij mijn personage moet spelen en aangezien Revenna helemaal geen wapens heeft klopt haar post niet. :/]


    (Ik denk dat ze het verkeerd begrepen heeft ;) als ze vanaaf online komt kun je het wel zeggen :) )


    ~

    (en, mag er al iemand vermoord worden?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (en, mag er al iemand vermoord worden?)


    (Nee nog niet xD, ik zit op mobiel, na goede tijden kom ik op laptop :) op mobiel lukt het niet helemaal zoals ik het wil:$)


    ~

    (Mijn mobiel is leeg :( ik kom na de tijden online op laptop :))

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:40 ]


    ~

    WolfGirl21 schreef:
    Elena - District 11

    Ik loop verder het bos in na dat ik het meisje van District 7 had vermoord. Ik het meisje van District 5 lopen en kom achter de bosjes vandaan. 'Zin in een goed gevecht?' vraag ik. Ze kijk bang en geeft geen antwoord. Ik storm op haar af en zwaai met mijn zwaard en raak haar arm. Ik kijk om maar zie dat het geen diepe snee is. Het bloed toch wel erg. Ik lach even sarcastisch en wacht tot ze iets terug doet.


    [Ik heb hem aangepast hoor:) Sorry nog dat ik je character over nam:$ Ik moet nu helaas weer gaan, dus reageer morgen weer:)]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:47 ]


    I Love The Vampire Diaries

    [Flint Ivor Paxton mag vermoord worden]


    ~

    Jayson

    Ik hoor wat onder ons en trek Amelia naar mij toe met mijn hand op dr mond 'Stil zijn' fluister ik in dr oor en kijk dan naar beneden. Blijkbaar had iets of iemand het beest zien liggen, zo moeilijk te ontwijken is zo'n gigantische slang ook weer niet.
    Ik kan niet precies zien wie of wat het is maar het is in ieder geval niet weer zo'n gigantisch beest.
    Ik zet mijn vinger op mijn mond zodat Amelia weet dat ze stil moet zijn en loop dan ietsjes over de takken heen om boven de persoon te komen, ik merk dat die de slang inspecteert en er waarschijnlijk vlees van wilt pakken om te eten.
    Als die precies onder mij zit spring ik naar beneden en haal mijn hidden blade tevoorschijn, net als ik vlak bij ben draait die zich omhoog en gooit mij naar de zijkant met zijn arm, mijn blade maakt een flinke snee erin.
    Ik glimlach even en trek dan twee kunai's uit de riem waarna ik iets de duisternis in loop om verborgen te zijn voor de persoon.
    Als die om zich heen kijkt gooi ik een van de kunai's richting zijn nek die hij blokt met zijn andere arm. Hij trekt de kunai eruit en gooit hem in de grond waarna ik de ander gooi, wanneer die die blokt spring ik uit de duisternis met mijn double edged scythe klaar om hem af te maken. Als ik dichtbij genoeg ben sla ik de scythe richting hem en hak zijn hoofd eraf die een stukje de lucht in vliegt. Het bloed spuit eventjes alle kanten op en ik lach een beetje duivels als het over mij heen komt.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk met open mond toe naar Jayson die iemand afmaakt. Ik kan niet zien wie of wat het is en ik wil het ook niet weten. Er was vannacht zo veel gebeurd. Ik zet me weer wat beter op de tak en hou de slaapzak om me heen. Het was een stuk kouder geworden opeens. Ik werp snel even een blik naar beneden waar Jayson nog steeds sta.


    ~

    KANONSCHOT

    JONGEN DISTRICT 4 IS DOOD


    ~

    (Zeg aub dat dat niet de enige was die vermoordt mocht worden :()


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Zeg aub dat dat niet de enige was die vermoordt mocht worden :()


    [Sorry op dit moment wel xD. Ik wacht nog op reacties van anderen die bijna nooit reageren;)]


    ~

    (En daar wacht ik dan de hele avond op, mijn internet ligt eruit, ik kom terug en heb het gemist. Haat aan stom internet)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (En daar wacht ik dan de hele avond op, mijn internet ligt eruit, ik kom terug en heb het gemist. Haat aan stom internet)


    [hahaha, ik hoop dat de anderen snel reageren dan weten we wie er dood mag:)]


    ~

    [Seu, alles ongeveer bijgelezen en nu ga ik een postje typen :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Eentje heeft nog nooit gereageerd op één van de topics, dus dat snel reageren lijkt mij sterk, maar ik wacht geduldig. *Gaat verder aan mijn draakje voor KCV*)


    Happy Birthday my Potter!