• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Formulier ingevuld en verzonden! :Y)

    Ik twijfelde even of ik wel genoeg tijd zou hebben, maar toen dacht ik: voor Quizlet maak ik altijd wel tijd *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    We zijn nog altijd maardag één, daar komen nog genoeg topics bij. Blijf nu maar mooi on-topic.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    We zijn nog altijd maardag één, daar komen nog genoeg topics bij. Blijf nu maar mooi on-topic.

    I will(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb me ingeschreven,
    alleen ik ben nog maar 15 en ik ben niet het meest opvallende type ofzo...


    Miep

    Ik zit m'n eigenschappen steeds weer aan te passen. Hoe lang ben ik nu niet al met dit formulier bezig? .___.


    i put the fun in funeral

    Ik doe mee :D

    Maar denk niet dat ik het word, word het al 3 jaar niet xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Clint schreef:
    (...)
    I will(cat)


    Wat ben je toch ook goed :'D. Maar dat zou best leuk zijn eigenlijk. Heb de mijne al ingevuld en verstuurd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Audacity schreef:
    Ik zit m'n eigenschappen steeds weer aan te passen. Hoe lang ben ik nu niet al met dit formulier bezig? .___.

    Join the club. Ik ben het langst bezig met de eigenschappen en heb 1 slechte kunnen opschrijven.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Join the club. Ik ben het langst bezig met de eigenschappen en heb 1 slechte kunnen opschrijven.


    Wist ik nou nog maar wat ik had ingevuld op mijn beta-readerformulier... D:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik zit m'n eigenschappen steeds weer aan te passen. Hoe lang ben ik nu niet al met dit formulier bezig? .___.

    Ik ook. Maar ik wacht sowieso nog een beetje, want anders ga ik dingen gaan inzenden waar ik niet 100% tevreden over ben.

    Audacity schreef:
    (...)

    Wist ik nou nog maar wat ik had ingevuld op mijn beta-readerformulier... D:

    En wist ik maar wat ik de laatste keer hierbij het ingevuld D:.
    Ik heb nu 2 slechte. Ik begin wel met de goede *gaat weer brainstormen*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oké, ik ga me denk ik ook inschrijven. Ik heb het volgend jaar een stuk rustiger dan nu, en het lijkt me echt ontzettend leuk om te doen. Zwaar, maar gaaf.
    Maar ik heb echt geen flauw idee wat ik in moet vullen. Ik ben gewoon perfect, hoe moet je dat nou beschrijven?(cat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Oké, ik ga me denk ik ook inschrijven. Ik heb het volgend jaar een stuk rustiger dan nu, en het lijkt me echt ontzettend leuk om te doen. Zwaar, maar gaaf.
    Maar ik heb echt geen flauw idee wat ik in moet vullen. Ik ben gewoon perfect, hoe moet je dat nou beschrijven?(cat)

    Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je een mega-groot ego hebt, dat geeft altijd een goede eerste indruk :)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:53 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Audacity schreef:
    (...)

    Wist ik nou nog maar wat ik had ingevuld op mijn beta-readerformulier... D:

    Bij mij staat dat nog in een word-document en ik las het net terug. Ik dacht echt: Dafuq, hoe heb ik dit kunnen inzenden o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wil op zich wel, maar ik weet niet zeker of ik er nog genoeg tijd voor ga hebben. ;x
    Hoeveel tijd neemt moderator-zijn misschien in? Is dat een bepaald uren per dag, of hoe moet ik mij dat voorstellen?
    En ik kan toch wel én columnist én moderator zijn hé? Want anders blijf ik wel braaf columns schrijven. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'