• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Cosette schreef:
    My prediction so far: Lizz, Goedele, Leela, Audacity, Leannan en DarkSavior.

    Ik zou zeggen: wedden? Maar wil niemand aan zetten tot gokken :').

    Al wens ik iedereen natuurlijk succes (kitty)


    Hee, en ik dan? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Hee, en ik dan? D:


    Doe je ook mee? Dacht dat jij ooit zei dat 't je niet leuk leek om bij de crew te zitten x'D.


    i put the fun in funeral

    Escritura schreef:
    (...)

    You're nice, thank you. ^^
    Zelf schat ik mijn kansen niet hoog in, maar ik heb vertrouwen dat de moderators goede nieuwelingen uitkiezen. ^^


    Volgens mij zijn jouw kansen best hoog hoor.


    Your make-up is terrible

    Smalth schreef:
    (...)

    lolol ik zie mijn kans, als ik die al had, nu al wegvliegen. :]
    dit dus :P


    People change, memory's don't.

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn jouw kansen best hoog hoor.


    Again, thank you. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Audacity schreef:
    (...)

    Doe je ook mee? Dacht dat jij ooit zei dat 't je niet leuk leek om bij de crew te zitten x'D.

    Hmmm, je had mijn scheldtirades over de mods eens moeten zien. Niet normaal man. :') Maar ik vind dat ik mijn leven gebeterd heb, en ben dan ook als een gek aan het melden van topics geslagen 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tigger schreef:
    (...)

    Hee, en ik dan? D:


    Jij staat op mijn denkbeeldige misschien-lijstje, samen met Lisanne. :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Audacity schreef:
    (...)

    Doe je ook mee? Dacht dat jij ooit zei dat 't je niet leuk leek om bij de crew te zitten x'D.


    Hey! Ik ben hier een onderdrukte minderheid. In plaats van naar de ponies wapens te grijpen heb ik besloten mijn volk naar de vrijheid te leiden door middel van diplomatie en politiek :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Clint schreef:
    (...)
    Hmmm, je had mijn scheldtirades over de mods eens moeten zien. Niet normaal man. :') Maar ik vind dat ik mijn leven gebeterd heb, en ben dan ook als een gek aan het melden van topics geslagen 8D

    Het is leuk dat je de topics meld, maar je kan dat beter altijd doen ipv alleen maar als er nieuwe mods worden gekozen. Dat je nu opeens al 'de mod' gaat uithangen helpt je niet hoor, dat noem ik eerder slijmen..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Cosette schreef:
    (...)

    Jij staat op mijn denkbeeldige misschien-lijstje, samen met Lisanne. :Y)

    Jeuj. *O*
    Wacht, betekent dit dat ik me heb verlaagd tot het niveau van Alwin? GOD NO D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn tekst is echt superlang geworden. D: Ik ga hem nog honderd keer overlezen, maar eigenlijk verwacht ik er niets van hmpf.

    Oké, even een domme vraag maareh: hoe zet ik die mailtjes uit als hier weer een berichtje staat? Ik word gek van al die berichtjes :P


    People change, memory's don't.

    Curiosa schreef:
    Oké, even een domme vraag maareh: hoe zet ik die mailtjes uit als hier weer een berichtje staat? Ik word gek van al die berichtjes :P

    Mijn abonnementen > scroll naar topic-abonnementen > klik op het vuilbakje naast "Nieuwe moderators gezocht".

    Neenie schreef:
    (...)
    Mijn abonnementen > scroll naar topic-abonnementen > klik op het vuilbakje naast "Nieuwe moderators gezocht".


    thank youu (H)


    People change, memory's don't.

    Cosette schreef:
    My prediction so far: Lizz, Goedele, Leela, Audacity, Leannan en DarkSavior.

    Ik zou zeggen: wedden? Maar wil niemand aan zetten tot gokken :').

    Al wens ik iedereen natuurlijk succes (kitty)


    Haha, nou bedankt.

    Nee ik ga vanavond bezig met de tekst :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.