• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Curiosa schreef:
    Trouwens, wordt er gekeken naar je gebruikersnaam? Dan bedoel ik geen vriendjespolitiek hoor, maar ik denk dat veel mensen mij niet zullen kennen op het forum omdat ik gisteren pas voor het eerst écht op het forum keek. Oké dit is echt een slechte omschrijving van wat ik bedoel :$


    lol, je bent niet de enige hoor. Maar ik denk niet dat ze daar op letten. Hoop ik. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haha ik faalde echt heel erg >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb het deze vakantie net heel druk, terwijl ik tijdens het schooljaar elke dag op Q zit, dus dat is wel vervelend.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Smalth schreef:
    (...)

    lol, je bent niet de enige hoor. Maar ik denk niet dat ze daar op letten. Hoop ik. :]

    Okay mooi zo, ik heb namelijk geen zin om daar op afgekeurd te worden. Niet dat ik denk dat ik super veel kans maak, maar nu worden mijn kansen al weer een stukje vergroot :D


    People change, memory's don't.

    Tempesta schreef:
    Ik heb het deze vakantie net heel druk, terwijl ik tijdens het schooljaar elke dag op Q zit, dus dat is wel vervelend.

    Dat is niet zo erg hoor, we begrijpen echt wel dat je op vakantie gaat/vakantiewerk doet/herexamens hebt...


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    wat moet je eigenlijk doen als je word gekozen en je dan in een periode zit, waardoor je het niet meer kan?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Curiosa schreef:
    Trouwens, wordt er gekeken naar je gebruikersnaam? Dan bedoel ik geen vriendjespolitiek hoor, maar ik denk dat veel mensen mij niet zullen kennen op het forum omdat ik gisteren pas voor het eerst écht op het forum keek. Oké dit is echt een slechte omschrijving van wat ik bedoel :$

    We kijken naar verschillende punten, dus niet alleen naar het forum.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ChronoStone schreef:
    wat moet je eigenlijk doen als je word gekozen en je dan in een periode zit, waardoor je het niet meer kan?


    Ik stop met mensen verbeteren.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 15:53 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ChronoStone schreef:
    wat moet je eigenlijk doen als je word gekozen en je dan in een periode zit, waardoor je het niet meer kan?

    Op het moment dat je gekozen wordt? Of als je al langer mod bent?
    Als je al langer mod bent en het bijvoorbeeld 2 maanden druk hebt met school is dat niet erg. Maar als je bijvoorbeeld meerdere maanden niet online komt en dus niets doet dan is dat wel erg.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Op het moment dat je gekozen wordt? Of als je al langer mod bent?
    Als je al langer mod bent en het bijvoorbeeld 2 maanden druk hebt met school is dat niet erg. Maar als je bijvoorbeeld meerdere maanden niet online komt en dus niets doet dan is dat wel erg.


    op het moment dat je gekozen word,
    maar wat als je er niks aan kan doen? Dat je niet online kunt komen?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Noem 3 goede en 3 slechte eigenschappen van jezelf.

    Het moeilijkste gedeelte van het Fomulier invullen. (cat) *Gaat brainstormen*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ah, het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik er de discipline voor heb ^^;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Het moeilijkste gedeelte van het Fomulier invullen. (cat) *Gaat brainstormen*


    Ik vond eerder de vraag Waarom ben juist jij geschikt als moderator? toch wel wat lastiger...maar dat kan er aan liggen dat ik precies weet wat mij aan mezelf stoort en waar ik toch wel redelijk tevreden over ben...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ChronoStone schreef:
    (...)

    op het moment dat je gekozen word,
    maar wat als je er niks aan kan doen? Dat je niet online kunt komen?

    Als je bijvoorbeeld op vakantie bent als de uitslagen bekend geraken bedoel je? Dat zijn externe factoren waar jij niets aan kan doen en dat zullen we je ook niet kwalijk nemen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Yay, aangemeld. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''