• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Errin schreef:
    (...)Ja maar het was niet zoiets als iets in het roods zetten enzo. Het was al ietsje extremer. Hahja vraag me niet meer wat het was, want het is echt al heel lang geleden. Nouja in ieder geval. Iemand zoals jij komt altijd van pas, want sommige ontregelen hier wel eens dingen.

    Nogmaals bedankt :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yayde schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook, maar dat was onverwachts toch niet zo. ^.^
    Je moet vertrouwen in jezelf hebben. Je maakt evenveel kans als ieder ander. (;


    Okeey dan (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nu vraag ik me af, omdat sommige het over leeftijd hadden. Wat is de jongste mod ooit geweest hier?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Good luck y'all! Dat de besten eruit mogen komen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Beckett schreef:
    Ik denk dat ik niet zoveel kans maak eerlijk gezegd. Of eigenlijk denk ik dat er veel mensen zijn die meer kans maken dan ik.


    Ik denk dat iedereen zo wel een beetje denkt ^^
    Ikzelf ook wel een beetje hoor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    RainbowShine schreef:
    Nu vraag ik me af, omdat sommige het over leeftijd hadden. Wat is de jongste mod ooit geweest hier?
    Wel Krull was 14 toen ze hier begon. (voor zover ik alles heb kunnen volgen) dus waarschijnlijk zoiets denk ik. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Wel Krull was 14 toen ze hier begon. (voor zover ik alles heb kunnen volgen) dus waarschijnlijk zoiets denk ik. (:


    Iris was 13 geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Ik heb me ingeschreven. Yeah ;D
    Toen ze nieuwe Beta-readers zochten was ik door naar de tweede ronde, maar toen had ik echt geen tijd meer. Vond ik echt jammer. Moderator is natuurlijk heel wat anders, maar toch lijkt het me heel interessant en leuk om te doen!


    Believe in yourself.

    Ik ben volgens mij al een kwartier bezig aan de eerste vraag. Ik hoop dat jullie van lezen houden. :'D


    Great minds think alike.

    ._.
    Ik heb helemaal geen lange antwoorden, in tegenstelling tot de rest nu ik het zo lees :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    ._.
    Ik heb helemaal geen lange antwoorden, in tegenstelling tot de rest nu ik het zo lees :').


    Ik heb ook best wel korte antwoorden


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    (...)

    Iris was 13 geloof ik.
    Dat vind ik eigenlijk wel behoorlijk jong.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ook best wel korte antwoorden en het koste voor mij ook barre weinig tijd om alles in te vullen. :Y)


    26 - 02 - '16

    Errin schreef:
    (...)Dat vind ik eigenlijk wel behoorlijk jong.

    Toen was Q ook nog helemaal niet zo druk als nu, er was veel minder om te controleren dus dat maakt niet uit. (En het komt voor dat iemand van 13 betere kwaliteiten heeft om mod te worden dan iemand van 17)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Succes allemaal! ^^
    Ik zit al een kwartier naar die vragen te staren, maar heb toch maar besloten om er even mee te wachten. ;P