• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Genius schreef:
    Ik heb alle tijd van de wereld om moderator te zijn. Maar ik denk alleen dat mensen mij niet geschikt gaan vinden mihi :'D

    Eigenlijk vind ik jou juist wel geschikt. :') Niet dat ik je ken of zo, maar gebaseerd op de reacties die ik van jou heb gelezen, trek ik die conclusie.

    Ach ja, ik zie wel of ik geschikt ben of niet.

    Ik weet nog dat ik vorige keer te laat was...
    Nu ben ik op tijd ^^


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha.
    Je moet niet lachen. Op dat vlak ben jij echt perfect en je bent ook altijd vriendelijk. (of toch tegen mij). Als ik mocht stemmen, had je mijn stem. Ik denk dat die Rick (?) in de tijd ook wel wat van programmeren kon en dat was toch handig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Je moet niet lachen. Op dat vlak ben jij echt perfect en je bent ook altijd vriendelijk. (of toch tegen mij). Als ik mocht stemmen, had je mijn stem. Ik denk dat die Rick (?) in de tijd ook wel wat van programmeren kon en dat was toch handig.

    Dankjewel ^^ En misschien is het wel handig ja, om zo iemand in het team te hebben. Zover ik weet regelde Rick alleen de Quizlet Radio (wat ik dus nu doe).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wormtail schreef:
    (...)

    i know. maar ik heb het ww niet meer. ik had hem veranderd in iets heel moeilijks, zodat niemand anders hem kon reactiveren, maarja, ik ben zo slim geweest het niet op te schrijven :'D

    Wij kunnen dat wachtwoord veranderen en dan aan je mailen, zodat je je wel weer kan aanmelden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dankjewel ^^ En misschien is het wel handig ja, om zo iemand in het team te hebben. Zover ik weet regelde Rick alleen de Quizlet Radio (wat ik dus nu doe).
    Ja, maar die heeft mijn zus en mij toch ook een paar keer kunnen helpen op vlak van codes, maar dat is al zo lang geleden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk dat ik niet zoveel kans maak eerlijk gezegd. Of eigenlijk denk ik dat er veel mensen zijn die meer kans maken dan ik.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar die heeft mijn zus en mij toch ook een paar keer kunnen helpen op vlak van codes, maar dat is al zo lang geleden.

    Oh, maar dat is makkelijk xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beckett schreef:
    Ik denk dat ik niet zoveel kans maak eerlijk gezegd. Of eigenlijk denk ik dat er veel mensen zijn die meer kans maken dan ik.


    En dan zul je net hebben dat jij juist gekozen wordt. Maar we zullen zien wie het worden. =)

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar die heeft mijn zus en mij toch ook een paar keer kunnen helpen op vlak van codes, maar dat is al zo lang geleden.
    In principe kunnen redelijk wat moderators dat, maar dat komt omdat er niet zulke moeilijke codes worden gebruikt op het gedeelte wat de users kunnen aanpassen op hun quizletprofiel :)


    Life is hard and then we die

    Beckett schreef:
    Ik denk dat ik niet zoveel kans maak eerlijk gezegd. Of eigenlijk denk ik dat er veel mensen zijn die meer kans maken dan ik.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh, maar dat is makkelijk xd
    Ja maar het was niet zoiets als iets in het roods zetten enzo. Het was al ietsje extremer. Hahja vraag me niet meer wat het was, want het is echt al heel lang geleden. Nouja in ieder geval. Iemand zoals jij komt altijd van pas, want sommige ontregelen hier wel eens dingen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Neenie schreef:
    (...)
    Eigenlijk vind ik jou juist wel geschikt. :') Niet dat ik je ken of zo, maar gebaseerd op de reacties die ik van jou heb gelezen, trek ik die conclusie.

    Dit doet me weer goed haha, thankyou :3


    -

    Beckett schreef:
    Ik denk dat ik niet zoveel kans maak eerlijk gezegd. Of eigenlijk denk ik dat er veel mensen zijn die meer kans maken dan ik.


    Dat dacht ik ook, maar dat was onverwachts toch niet zo. ^.^
    Je moet vertrouwen in jezelf hebben. Je maakt evenveel kans als ieder ander. (;


    | Reality is for people that lack imagination |