• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Escritura schreef:
    (...)

    Slechte instelling; als je denkt dat je het in je hebt, gewoon proberen!


    Nou, ik zou wel denken dat ik het kan maar het probleem is dat er waarschijnlijk mensen zijn die betere dingen hebben ingevuld, zoals altijd mehehe c:

    Timor schreef:
    (...)

    Nou, ik zou wel denken dat ik het kan maar het probleem is dat er waarschijnlijk mensen zijn die betere dingen hebben ingevuld, zoals altijd mehehe c:


    Dat denk ik ook altijd, maar je kan op z'n minst proberen. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Timor schreef:
    Ik word toch geen MOD meheh c:


    Niet geschoten is altijd mis :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Stoppable schreef:
    Ik denk dat ik erover ga nadenken. Ik ben eigenlijk bang ik school nog meer ga verwaarlozen, maar toch lijkt het me wel erg leuk om te doen...


    Ik heb precies hetzelfde maar een mod moet de Nederlandse taal goed beheersen maar mijn grammatica faalt nog wel eens


    Physics is awesome

    ff een vraagje: hoeveel nieuwe komen er dan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    ff een vraagje: hoeveel nieuwe komen er dan?

    Daar zijn we nog niet uit. Dat gaat waarschijnlijk ook afhangen van het aantal goede aanmeldigen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Daar zijn we nog niet uit. Dat gaat waarschijnlijk ook afhangen van het aantal goede aanmeldigen.


    Oké bedankt (':

    Ik ben gewoon te nieuwsgierig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb mij ook aangemeld :W ben benieuwd (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Komt er hierna een tweede 'ronde', om het zo te zeggen?

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat denk ik ook altijd, maar je kan op z'n minst proberen. (:


    Ja, daarom doe ik het ook, maar dan omdat het me leuk lijkt en ik tijd teveel heb.

    Kanda schreef:
    (...)

    Niet geschoten is altijd mis :W


    Klopt, haha.

    Oh, dat zou me echt leuk lijken! Alleen weet ik nu al zeker dat ik daar geen tijd voor heb, dus ik doe maar niet mee. Succes iedereen die wel meedoet! :'D

    Doet het verleden er eigenlijk toe, want ik heb al eens woorden gehad met een moderator, maar het zou sneu zijn als ik daarvoor niet in aanmerking kom. Meestal zijn het toch misverstanden door te weinig achtergrondinformatie of het verkeerd uiten van je mening.
    Ik wil namelijk echt wel iets terug doen voor deze site.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Neenie schreef:
    Komt er hierna een tweede 'ronde', om het zo te zeggen?

    Nee, die komt er niet :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb 3 waarschuwingen en een ban in mijn strafblad. Ik maak vast geen grote kans als ik me inschrijf of wel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lijkt me echt niets voor mij. :')
    Succes iedereen!


    Birds born in a cage think flying is an illness.