• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Volgens mij heb ik maar één waarschuwing op mijn naam staan. :P

    Naja, iedereen die meedoet succes dan maar!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 15:09 ]

    ShallNotPass schreef:
    Ik heb mezelf ingeschreven (bloos)

    Ik ben in iedergeval benieuwt wie er moderator word, So may the odds be ever in your favor *O*


    wie er moderator wordt
    Sorry, er gaat gewoon een alarm af als ik "dt" fouten zie. Niets van aantrekken, zo ben ik gewoon.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    wie er moderator wordt
    Sorry, er gaat gewoon een alarm af als ik "dt" fouten zie. Niets van aantrekken, zo ben ik gewoon.


    Dat heb ik soms ook, sinds ik op Q zit ben ik veel beter op grammatica gaan letten ^^


    26 - 02 - '16

    Dit zijn echt van die vragen waar ik niks op weet te zeggen >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Momentum schreef:
    (...)

    Dat heb ik soms ook, sinds ik op Q zit ben ik veel beter op grammatica gaan letten ^^


    Ik sinds ik iemand op Q de "dt" regel ging uitleggen. En nu verbeter ik haar -en tegelijk ook de rest- als ik het zie.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb mezelf aangemeld! Het lijkt me gewoon super op Q zo te helpen. Ik heb alleen wel een strafblad van twee waarschuwingen voor een link naar een shocksite, telt dat heel zwaar?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben echt heel erg aan het twijfelen, want ik was van plan me volgend schooljaar compleet op mijn cijfers te richten, dus ik denk er nog even over na.
    Veel succes iedereen! (:


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Ik ben echt heel erg aan het twijfelen, want ik was van plan me volgend schooljaar compleet op mijn cijfers te richten, dus ik denk er nog even over na.
    Veel succes iedereen! (:

    Dan moet je dat vooral doen volgens jaar, school gaat voor [:

    Unbroken schreef:
    Ik ben echt heel erg aan het twijfelen, want ik was van plan me volgend schooljaar compleet op mijn cijfers te richten, dus ik denk er nog even over na.
    Veel succes iedereen! (:


    Jij ook succes met je cijfers enzo (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb juist meer tijd volgend schooljaar omdat ik dan minder wiskunde heb en geen natuurkunde meer. Oh man... het lijkt me echt superleuk :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Ik heb juist meer tijd volgend schooljaar omdat ik dan minder wiskunde heb en geen natuurkunde meer. Oh man... het lijkt me echt superleuk :'D


    D:
    Jaloers!


    26 - 02 - '16

    Ushio schreef:
    Dit zijn echt van die vragen waar ik niks op weet te zeggen >.<
    Dat had ik 3 jaar geleden ook best wel, maar ik ben er toen toch door gekomen! (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Momentum schreef:
    (...)

    D:
    Jaloers!


    Profiel CM ;)

    Ontopic: ik vind dat Annick enzo wel mods moeten blijven! JULLIE GAAN NIET WEG TOCH?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Profiel CM ;)

    Ontopic: ik vind dat Annick enzo wel mods moeten blijven! JULLIE GAAN NIET WEG TOCH?


    Inderdaad! Zij moeten wel blijven!


    26 - 02 - '16

    Krull schreef:
    (...)
    Dan moet je dat vooral doen volgens jaar, school gaat voor [:

    Maar maar maar... moderator zijn lijkt me leuk. ]:
    In principe heb ik de tijd wel, maar ik ben gewoon niet zo goed in plannen. :')
    Hoe lang blijf je eigenlijk moderator? Want er staat alleen of je het komende jaar genoeg tijd hebt.
    +
    Momentum schreef:
    (...)

    Jij ook succes met je cijfers enzo (:

    Thank you. :3


    Great minds think alike.