• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Hmm, ik ben wel tevreden als bèta. Maar ik wens iedereen die zich inschrijft veel succes. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ushio schreef:
    Dit zijn echt van die vragen waar ik niks op weet te zeggen >.<

    Aah dat had ik ook. Mijn antwoorden slaan echt nergens op xd.


    People change, memory's don't.

    Momentum schreef:
    (...)

    Inderdaad! Zij moeten wel blijven!


    I mean... Ik kan Annick of Emma ofzo, nog echt niet evenaren x)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Profiel CM ;)

    Ontopic: ik vind dat Annick enzo wel mods moeten blijven! JULLIE GAAN NIET WEG TOCH?


    Ik denk dat iedereen wel een paar 'favo' mods heeft waarvan hij/zij niet wilt dat die weggaan. Maar ooit zal die dag wel komen dat die mods of bemiddelaar of béta uit het team gaat vanwege privéreden.

    On:Ik heb nu wel een iets beter beeld over het modschap, maar de keuze maken is moeilijk. :X

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 15:21 ]

    Leela schreef:
    (...)

    Profiel CM ;)

    Ontopic: ik vind dat Annick enzo wel mods moeten blijven! JULLIE GAAN NIET WEG TOCH?

    Ja, we kiezen een aantal nieuwe mods en laten dan alles aan hen over..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Done


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Een rare vraag, kijken jullie soms ook naar de usernaam?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 15:23 ]

    Amused schreef:
    (...)
    Ja, we kiezen een aantal nieuwe mods en laten dan alles aan hen over..


    Dit is dus mijn slechte eigenschap: ziet niet of het sarcasme is, of de waarheid. Hanne.......?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Dit is dus mijn slechte eigenschap: ziet niet of het sarcasme is, of de waarheid. Hanne.......?

    Ik denk dat het sarcastisch is, haha :)


    People change, memory's don't.

    Leela schreef:
    (...)

    Dit is dus mijn slechte eigenschap: ziet niet of het sarcasme is, of de waarheid. Hanne.......?


    ...Denk je serieus dat ze dat zouden doen? She was obviously sarcastic.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 15:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Curiosa schreef:
    (...)
    Ik denk dat het sarcastisch is, haha :)


    Ben ik ook bijna zeker van.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat was dus echt sarcasme. Ik heb heel lang moeten leren voor ik alles ongeveer alleen kon dus we gaan de nieuwe mods echt niet gewoon het diepe in gooien :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Leela schreef:
    Ik heb juist meer tijd volgend schooljaar omdat ik dan minder wiskunde heb en geen natuurkunde meer. Oh man... het lijkt me echt superleuk :'D

    Exactly this (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Amused schreef:
    Dat was dus echt sarcasme. Ik heb heel lang moeten leren voor ik alles ongeveer alleen kon dus we gaan de nieuwe mods echt niet gewoon het diepe in gooien :)

    Ha, mooizo :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Amused schreef:
    Dat was dus echt sarcasme. Ik heb heel lang moeten leren voor ik alles ongeveer alleen kon dus we gaan de nieuwe mods echt niet gewoon het diepe in gooien :)


    Whaha, ik voel me echt dom nu. Maar ja. Ik heb dat ook met Annabeth, om de een of andere reden neem ik haar bijna altijd serieus en denk ik zo van: "hm, misschien een rare opmerking, maar als zij het zegt..." xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!