• Yes, zeiktopic for the win.

    Ik hoorde vandaag echt iets verschrikkelijk vreemds.
    Er was zo'n meisje naar school gekomen van een andere school naar onze school, omdat ze een hogere opleiding wilde volgen (van vmbo naar havo).
    En blijkbaar had een zo'n jongen haar toen verkering gevraagd, alleen zij had nee gezegd, omdat ze al een vriendje had.
    Ging hij ineens haar pesten! En zo'n ander meisje, uit haar klas, ging haar ineens ook pesten...
    En dan was het nog niet eens alleen van die lelijke woorden naar haar roepen, maar blijkbaar had ze allemaal blauwe plekken op haar armen van die jongen en hij trok haar haren eruit.
    En, ja, daarmee is ze naar de afdeling geweest. Wat doet onze school? Nada, niks, noppes. :W

    En nou komt ze alleen nog maar naar school voor proefwerken...

    Dan snap ik onze school echt niet hoor... Daar doe toch iets aan? Op z'n minst schors je die jongen, en laat je aan z'n ouders weten wat ie allemaal doet? :W

    Ook ooit eens zoiets vreemds/kut/idioots meegemaakt met jouw school?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 13:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Meh, bij ons in het computerlokaal is het verboden om te drinken, eten of schreeuwen/hard praten. Well, iedereen schreeuwt er op los, flesjes drinken worden leeggedronken en eten ligt naast de computer en de vrouwen die daar de boel onder toezicht houden doen geen flikker. (:

    En verder geeft mijn school vijf minuten voor een les pas aan of hij uitvalt of niet. Heel irritant als je een uur moet fietsen en je bent net op school en dan blijkt dat je pas twee of drie uur later op school had hoeven zijn... :/


    Destroy what destroys you.

    Wat? Dat is toch helemaal achterlijk? En da's ook weer typisch dat de school er niets aan doet.
    Ik vind kinderen die pesten echt belachelijk.

    Neenie schreef:
    Wat? Dat is toch helemaal achterlijk? En da's ook weer typisch dat de school er niets aan doet.
    Ik vind kinderen die pesten echt belachelijk.

    Ja, ik snapte er helemaal niks van. Maar onze school is ook gewoon vaag. Er zitten een aantal hele leuke teamleiders/leraren tussen, maar soms ook van die vage types die je écht niet snapt... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    (...)
    Ja, ik snapte er helemaal niks van. Maar onze school is ook gewoon vaag. Er zitten een aantal hele leuke teamleiders/leraren tussen, maar soms ook van die vage types die je écht niet snapt... :W

    Onze school is ook echt raar. Als er gepest wordt, negeren ze dat helemaal, maar o wee als je drie keer te laat komt op school, dan moet je nablijven. Like, wtf?
    Haha, wij hebben hetzelfde met die leraren. Onze leraar fysica is autistisch en praat constant tegen zichzelf, maar hij geeft wel goed les. :') Of op die random momenten zegt hij: "Oké, jullie krijgen 20 minuten pauze." En dat meent hij nog ook.

    Neenie schreef:
    (...)
    Onze school is ook echt raar. Als er gepest wordt, negeren ze dat helemaal, maar o wee als je drie keer te laat komt op school, dan moet je nablijven. Like, wtf?
    Haha, wij hebben hetzelfde met die leraren. Onze leraar fysica is autistisch en praat constant tegen zichzelf, maar hij geeft wel goed les. :') Of op die random momenten zegt hij: "Oké, jullie krijgen 20 minuten pauze." En dat meent hij nog ook.

    Nou, een aantal leraren van mij zijn echt fel tegen pesten. Merk je heel duidelijk en die doen er ook gewoon iets aan.
    Maar bij sommige lijkt het gewoon alsof ze van die ouders zijn: 'Wat? Nee, dat kan [naam] nooit doen! Daar is hij/zij te lief voor!'
    En daar word ik zo ziek van. Ik kan er gewoon niet tegen, maar ik hoorde ook gewoon dat niemand er iets tegen durfde te doen, omdat ze dan dat meisje (blijkbaar was ze nogal een bitch, die je echt niet tegen je moet hebben) misschien tegen zich zouden krijgen en dan zouden ze een probleem hebben.

    Maar ik kan er ook gewoon niet tegen dat die mensen potverdrie in havo 3 en 4 zitten (die jongen 3 en alletwee de meisjes in 4). Dan weet toch allang hoe zinloos pesten is?


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat slecht dat ze daar niets aan doen.. vind ik niet kunnen eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 13:28 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn school is soms iets te serieus, met kleine dingen..

    Kan je daar dan niks van zeggen?

    Onze school is gewoon helemaal slecht
    Onze wiskunde docent verloor begin dit schooljaar haar zoon en toen hebben wij een halfjaar geen wiskunde gehad en toch verwachten zij dat wij gewoon de proefwerken enzo maakte en dat we op schema liepen. En wij hebben nu toetsweek met les omdat ze anders niet aan de uren komen, maar voeren geen ene bal uit bij die 'les'uren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De onze is juist te streng o.O
    bijvoorbeeld nu: ik zit midden in de examens en gisteren werd mijn vriendin eruit gestuurd omdat haar gsm nog in haar broekzak zat. Dat zien ze dus als spieken en krijgt ze een 0 op haar examen!

    Dus misschien is de vraag: wat is beter, te streng of te slordig?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 13:40 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    De onze is juist te streng o.O
    bijvoorbeeld nu: ik zit midden in de examens en gisteren werd mijn vriendin eruit gestuurd omdat haar gsm nog in haar broekzak zat. Dat zien ze dus als spieken en krijgt ze een 0 op haar examen!

    Dus misschien is de vraag: wat is beter, te streng of te slordig?

    Dan zou ik zeggen te streng. Is het algemeen bekend dat je je mobiel moet inleveren voordat je met je examen begint?


    Deep inside, I've never felt alive

    Srsl, bij ons op de basisschool schakelden ze een psycholoog in -.-
    Over nuttig gesproken. o_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Stoppable schreef:
    (...)
    Dan zou ik zeggen te streng. Is het algemeen bekend dat je je mobiel moet inleveren voordat je met je examen begint?

    Echt? Oeps. :'D


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Stoppable schreef:
    (...)
    Dan zou ik zeggen te streng. Is het algemeen bekend dat je je mobiel moet inleveren voordat je met je examen begint?


    Ik denk dat het één keer is gezegd, maar niet op herhaaldelijke basis.
    Nog een voorbeeldje: op het einde van het 2e jaar zei onze wiskunde-leerkracht: 'Goed jongens, jullie kunnen de boeken toch niet doorverkopen dus kies maar wat je ermee doet. Voor mij part gooi je ze uit het raam!' en toen deden we dat (boeken uit raam gooien) en kregen strafstudie voor de rest van de namiddag.

    EDIT: oké, nu ik het nog eens heb overgelezen klinkt het best wel logisch dat we strafstudie kregen ;D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 13:49 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik denk dat het één keer is gezegd, maar niet op herhaaldelijke basis.
    Nog een voorbeeldje: op het einde van het 2e jaar zei onze wiskunde-leerkracht: 'Goed jongens, jullie kunnen de boeken toch niet doorverkopen dus kies maar wat je ermee doet. Voor mij part gooi je ze uit het raam!' en toen deden we dat (boeken uit raam gooien) en kregen strafstudie voor de rest van de namiddag.

    Ja, maar je moet sommige dingen ook niet te letterlijk nemen, hè? Dat zou ik sowieso niet doen...
    Maar vooralsnog: beter te streng dan te los. Dan zitten er dalijk leerlingen die hun eindexamen doen en die kunnen het niet, omdat jouw leraren de leerlingen niet in de hand konden houden en dus bijna niks hebt kunnen leren.
    Je wilt als school een goed aanzien hebben, en dat lukt door orde te handhaven en streng te controleren. Uiteindelijk kijken ze ook nog eens naar het percentage dat slaagt op jouw school, en als die te laag is, dan heeft die school een probleem :W
    Het komt van twee kanten. Leraren moeten geen domme dingen doen, maar leerlingen moeten ook gewoon inzet tonen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wtf D:


    26 - 02 - '16