• Yes, zeiktopic for the win.

    Ik hoorde vandaag echt iets verschrikkelijk vreemds.
    Er was zo'n meisje naar school gekomen van een andere school naar onze school, omdat ze een hogere opleiding wilde volgen (van vmbo naar havo).
    En blijkbaar had een zo'n jongen haar toen verkering gevraagd, alleen zij had nee gezegd, omdat ze al een vriendje had.
    Ging hij ineens haar pesten! En zo'n ander meisje, uit haar klas, ging haar ineens ook pesten...
    En dan was het nog niet eens alleen van die lelijke woorden naar haar roepen, maar blijkbaar had ze allemaal blauwe plekken op haar armen van die jongen en hij trok haar haren eruit.
    En, ja, daarmee is ze naar de afdeling geweest. Wat doet onze school? Nada, niks, noppes. :W

    En nou komt ze alleen nog maar naar school voor proefwerken...

    Dan snap ik onze school echt niet hoor... Daar doe toch iets aan? Op z'n minst schors je die jongen, en laat je aan z'n ouders weten wat ie allemaal doet? :W

    Ook ooit eens zoiets vreemds/kut/idioots meegemaakt met jouw school?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 13:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, daar heb je gelijk in. Maar als mijn school de zoveelste leerling strafstudie geeft, krijg ik er soms wel zenuwen van.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neenie schreef:
    Wat? Dat is toch helemaal achterlijk? En da's ook weer typisch dat de school er niets aan doet.
    Ik vind kinderen die pesten echt belachelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nope want mijn school is megasupergeweldig! :'D :'D :'D
    Neen, echt, ik zit op een supertoffe school. Aardige directeur, leraren die je respecteren en gerespecteerd worden, goed georganiseerd systeem, en iedereen kent iedereen. :')
    Op mijn vorige school had ik wel zoiets meegemaakt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Neenie schreef:
    Wat? Dat is toch helemaal achterlijk? En da's ook weer typisch dat de school er niets aan doet.
    Ik vind kinderen die pesten echt belachelijk.


    Bad decisions make good stories.

    Frodo schreef:
    Ja, daar heb je gelijk in. Maar als mijn school de zoveelste leerling strafstudie geeft, krijg ik er soms wel zenuwen van.


    Is strafstudie hetzelfde als nablijven?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    WTH?
    Bij onze school is best vaak iets mis met de lokalen en er valt te veel uit.

    @ under|: Zo iets had ik ook. Maar dan met dat ik meer dan en half jaar lang buitengesloten werd van de hele klas door een meisje.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:15 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Op de basischool werd ik eens in elkaar geslagen door een meisje van 2 klassen hoger, voor de ogen van 4 leraren, niemand deed iets. Ik trapte haar één keer terug, en toen ik uiteindelijk aan haar wist te ontsnappen ging ik huilend, hyperventilerend en helemaal van streek naar de lerares toe. Ik kreeg als antwoord: "Je hebt teruggetrapt, nu kan ik niks voor je doen." Niet één leraar nam de moeite om me te troosten of gaf dat meisje wat mij helemaal in elkaar zat te rammen op d'r flikker. Die blauwe plekken kon ik toen ook nog lang aanzien. Als een meisje van 9 in elkaar wordt geslagen door iemand van 12/13 en je staat daar met 4 leraren te kijken, dan kom je toch wel op het idee om dat meisje te helpen of troosten, kom op?!


    Let it come and let it be

    Ik kan de ene dag nog over en de volgende dag blijf ik zitten. :')
    Weet dus niet waar ik nu aan toe ben. Dat vind ik verdomd irritant.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tijdens gym heb ik een keer meegemaakt dat mijn lerares gewoon niets deed toen een klasgenoot van me echt getreiterd werd. Toen hij begon te huilen en dat vrij lang volhield, leek het haar wel een goed idee om de anderen er toch maar even op aan te spreken. (krul)
    Dat vind ik persoonlijk echt belachelijk. Grijp gewoon gelijk in of zo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nou, gelukkig is mijn school wel heel streng als het gaat op pesten. Vandaag had mijn klasgenote ruzie met een klasgenoot, toen heeft mijn lerares van Engels ze na de les laten blijven om het uit te praten. Dat vind ik toch wel fijn want dat geeft wel aan dat ze proberen om pesten en ruzie op te lossen.


    Physics is awesome

    Ik kom alleen maar vreselijke dingen tegen op mijn school. Get ready.

    - We gingen in het zesde jaar naar een openlucht museum. Dus wij maandag vroeg opstaan, op de bus naar Antwerpen, uurtje of twee rijden. Aangekomen, stappen uit, staat er een bord met in koeien van letters: GESLOTEN OP MAANDAG.
    - Ik was op school, belt secretariaat naar mijn moeder waarom ik ziek ben. Moeder legt uit dat ik gewoon op school ben. Die vrouw: is *weetikveelwie* uw dochter dan niet? Mijn ma: Nee, mijn dochter is Elise. Belt dat onnozel mens nog drie keer met dezelfde reutemeteut om dan pas tot de conclusie te komen dat ze het verkeerde nummer heeft.
    - We hadden een uur studie omdat de leerkracht ziek was. Enkelen gingen niet, werd de hele klas gestraft behalve degenen die er ook daadwerkelijk niet waren.
    - Dit jaar heb ik mijn stagebegeleidster nog geen enkele keer op mijn stageplek gezien. In het begin van het schooljaar had ik iemand anders, en stond ik samen met een meisje uit een andere richting die haar ook niet had. Komt dat mens heel vrolijk binnen, "Chelsea, ik kom eens kijken hoe je het doet." Chelsea: Mevrouw, u bent mijn begeleidster niet. Stagebegeleidster: Hoezo? Naar wie moet ik dan toe?

    My school is kept running by idiots.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En dan natuurlijk zeiken als je zelf het heft in handen neemt. Teringhonden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Enkele weken geleden hadden we Natuurwetenschappen, en kwamen we die leerkracht tegen op de trap, ze liep doodleuk naar beneden. Iemand van mijn klas vroeg waar ze heen ging, en ze antwoordde droogjes dat ze studie ging geven.
    Wij naar het secretariaat, daar zeiden ze dat die leerkracht pas het volgende uur studie moest geven, maar toen gewoon nog les had, wij op zoek naar die leerkracht, alles daartegen verteld, is die uitgevlogen omdat zij toch wel wist wanneer ze les had en wanneer niet :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had zo surveillant voor de proefwerkweek en die geloofde dat een jongen een spiekbriefje in zijn rekenmachine had geprogrammeerd en dat een meisje een spiekbriefje in haar wiskunde boek had. Wat een vertrouwen -_-''


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Uh man D: Wat ben ik blij dat ik op dat vlak op een goede school zit.
    In't algemeen zit ik in een goede school. Hoewel de communicatie tussen het secretarariaat en de leerlingne/leerkrachten vaak niet goed komt. (als in geen lokaalwijziningen op lokaalwijzigingen waardoor iemand met krukken eens drie verdiepingen moest doen, blaadjes enz worden vaak niet doorgegeven, dingen worden vergeten door hen, fouten in de brieven -kompleet- )


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please