• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Convincing schreef:
    b]I[/b]emand spelen?[/12

    (Je kunt Scarlett en Adam storen? Ze zitten binnen op de voorste tribune en ik verveel me. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    'Valt mee. Tien minuutjes lopen?' zegt hij schouderophalend.
    'Hoe doe je dat eigenlijk?' vraagt hij dan en hij wijst naar mijn haar. 'Een vlecht maken bedoel ik'.
    Ik lach geamuseerd. 'Een vlecht maken?' grinnik ik. 'Gewoon, het is niet zo moeilijk,' voeg ik er aan toe. 'Kijk maar,' zeg ik waarna ik weer een vlecht in mijn haar begin te maken. Langzaam dit keer. 'Wil je het ook proberen?' vraag ik met een klein lachje als ik klaar ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Een vlecht maken? Gewoon, het is niet zo moeilijk. Kijk maar,' zei ze. Ik keek toe hoe ze op een rustige tempo een vlecht maakte in haar haar. 'Wil je het ook proberen?' vroeg ze toen ze klaar was. Ik knikte lichtjes en staarde nog steeds naar haar vlecht. 'Mag ik je haar dan lenen?' vroeg ik met een klein lachje. 'Denk niet dat ik het goed zie met mijn eigen haar,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Mag ik je haar dan lenen?' vraagt hij met een klein lachje. 'Denk niet dat ik het goed zie met mijn eigen haar'.
    Ik grinnik even en knik. 'Ga je gang,' zeg ik waarna de vlecht er weer uit haal en ga iets dichterbij Finn zitten zodat hij er beter bij kan. 'Als je maar geen knopen in mijn haar gaat maken!' waarschuw ik hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Gelijk laatste ;d Ging net naar bed ;P Was nog ff muziek aan doen voor me mobiel..]

    Vincent Reese

    Ze grinnikte eventjes en knikte dan. 'Ga je gang,' zei ze en ze haalde de vlecht er soepel uit. Ze ging iets dichter bij mij zitten. 'Als je maar geen knopen in mijn haar gaat maken!' waarschuwde ze mij. Ik keek haar eventjes aan. 'Ik zal het proberen en anders haal ik ze er zelf weer uit.. Als je een borstel heb tenminste,' zei ik met een klein lachje. Ik legde mijn fakkels naast me neer en begon haar haren in drieën te delen. Ik probeerde maar wat en probeerde Eden na te doen van wat zij net deed. Ik had alleen geen flauw idee of ik het wel goed deed..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    - OPROEP AAN Cameron Dustin Jackson –


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adam Hayden Ravi Danner.

    Ze geeft geen enkele reactie op de bijnaam of koosnaam die ik haar gaf. Ach, het was ook niet echt bedoelt om een reactie te krijgen. Het was meer een manier van plagen.
    "Irriteer je, je eraan dat ik je zo noem?"
    Ik kijk haar aan. Ze heeft een uitdagend houding aangenomen. Ik haal zwakjes mijn schouders op. "Niet echt." Zeg ik tegen haar. "Niemand geeft me ooit een bijnaam." Mompel ik. "Ik ben altijd de 'freak'." Bij het woordje 'freak' maak ik een gebaar met mijn vingers. "Enkel omdat ik anders ben." Voeg ik er aan toe.
    Ik werp een blik op het podium en zie dat er nog steeds een act bezig is. Sommige act's heb ik al duizenden keren gezien en dan zijn ze echt niet meer leuk.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:23 ]

    Ferrelyn
    Mijn ogen gleden over verschillende tenten. Mijn aandacht trok me naar één van de plekken waar shows werden opgevoerd. Ietwat onzeker liep ik naar binnen. Het waren mensen. Publiek. Wat er zich afspeelde op het toneel deed me rillen. Hoe konden mensen dat bij zichzelf aandoen? Op de eerste rij was nog een plek vrij. En zo lang ik hier niet weg kon, was het maar beter iets meer te weten te komen over deze plek. Naast me waren een jongen en meisje bezig in een gesprek. De witte jurk die mijn naakte huid bedekte leek in niets op de kleding die het publiek droeg - evenmin als dat wat de acts droeg.


    I meant to love you

    Eden Florence Morales
    'Ik zal het proberen en anders haal ik ze er zelf weer uit.. Als je een borstel heb tenminste,' zegt hij met een kleine lachje waarna hij zijn fakkels neerlegt en mijn haar in drie delen verdeeld.
    'Zie je, je kan het wel,' glimlach ik als ik zie dat hij het goed doet. Hier en daar zit het wel wat raar maar dat maakt niet uit. Hij blijft tenslotte en jongen en het zou nogal raar zijn als hij een ster in vlechten maken zou zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Zie je, je kan het wel,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze glimlachte. 'Echt waar?' vroeg ik verbaasd en ik keek weer naar haar haren. Het zag er heel anders uit dan wat zij net had gemaakt. 'Zeker weten?' vroeg ik voor de zekerheid en ging verder met wat ik aan het doen was. 'Volgens mij had jij het net heel anders.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [btw : Pronks = PeregrinTook ...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Scarlett Raven Xena.
    Hij keek me aan, terwijl hij zwakjes zijn schouders ophaalde. “Niet echt. Niemand geeft me ooit een bijnaam.” Mompelde hij, waarna ik wat meer naar hem toedraaide en Opera weer op mijn schoot nam. Ondertussen zag ze er nogal vermoeid uit en ik viste behendig een vliegje uit de lucht. “Hier, Opera…” fluisterde ik en gaf het aan haar, ze deed snel een webje om hem heen en at deze op. Ik keek weer grijnzend naar Adam op.
    “Ik ben altijd de ‘freak’.” Zei hij tegen mij en bij het woordje ‘freak’ maakte hij een gebaar met zijn vingers, waardoor ik zacht moest grinniken. “Enkel omdat ik anders ben.” Hij wierp een blik op het podium, maar ik bleef naar hem kijken. Ik probeerde hem in me op te nemen, te observeren of analyseren.
    Zijn strakke kaaklijn volg ik met mijn aparte gekleurde ogen, waarna ik een snelle blik over zijn bleke lippen laat, maar dan mijn weg vervolg naar zijn blauwgrijs gekleurde ogen en pikzwarte haar. Het heeft een mooi contrast, echter ook best mysterieus.
    “Dat is niet iets slechts, dat betekend dat je uniek bent…” Fluister ik met een serene, maar mysterieuze stem tegen hem, waarna ik vervolg, “Mij noemen ze ook een ‘freak’, omdat ik anders ben.” Als dat je wat helpt, dacht ik erbij, terwijl ik hem nog steeds aankijk.
    Een meisje trekt mijn aandacht met haar serene manier van bewegen, het leek onwerkelijk en even liet ik mijn blik over haar heen gaan, maar trok mijn ogen toen van haar af en keek weer naar Adam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    'Echt waar?' vraagt hij verbaasd. 'Zeker weten? Volgens mij had jij het net heel anders'.
    'Je moet er alleen op letten dat je het steeds even strak of los doet, dan ziet het er mooier uit,' zeg ik. 'Maar voor de rest ziet het er goed uit,' glimlach ik er achteraan. 'Voor een jongen doen,' voeg ik er met een lach aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Je moet er alleen op letten dat je het steeds even strak of los doet, dan ziet het er mooier uit, maar voor de rest ziet het er goed uit,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en zag dat ze glimlachte. Ik glimlachte terug naar haar. 'Voor een jongen doen,' voegde ze er nog met een lachje aan toe. Ik gaf haar een speelse duwtje. 'Niet vergeten dat het ook nog eens voor de eerste keer is,' zei ik met een klein lachje. 'Mag ik het nog eens proberen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Melding over Blanche aka Maartje.
    Ik heb het deze week ongelofelijk druk met toetsen, dus tot vrijdag middag (22-06-2012) ben ik afwezig.