• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Convincing, kan je misschien in de ik-vorm schrijven? ;$]

    Vincent Reese

    'Dat zal ik dan maar opvatten als een compliment,' zei ze. Ik zag haar glimlachen en friemelen aan een stukje stok van haar jurk. 'Maar mijn ouders zijn nu toch al zo goed als dood voor mij,' zei ze vastberaden, maar er klonk ook een beetje aarzelend. Ik keek haar eventjes aan. 'Je wil dat niet, of wel?' vroeg ik voorzichtjes aan Eden. 'Eventjes lopen? Beetje frisse lucht kan denk ik geen kwaad.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [En het regent a.]

    Eden Florence Morales
    'Je wil dat niet, of wel?' vraagt hij voorzichtig.
    Ik kijk hem vragend aan. 'Wat wil ik niet?'
    'Eventjes lopen?' vraagt hij dan. 'Beetje frisse lucht kan denk ik geen kwaad'.
    'Het regent,' zeg ik met een zachte zucht. No way dat ik met die regen naar buiten ga. Ik kijk voor me uit maar gluur vanuit mijn ooghoeken wel stiekem naar Finn. 'Je mag wel naar huis gaan hoor als je dat wilt,' zeg ik uiteindelijk maar. Dan wordt de directeur maar boos op me, ik ga hem niet dwingen hier te blijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    Hij lachte zachtjes. "Ik ben Adam, madame." Zei hij tegen mij, maar ik lette al niet meer op de manier hoe hij het zei, alsof hij wist dat hij me hiermee terug kon pakken, want ik had mijn wenkbrauw al verbaasd opgetrokken toen hij me zo noemde en mijn neus wrinkelde alsof ik iets vies rook.
    "Adam Hayden Ravi Danner." Noemde hij op, maar alleen zijn voor- en achternaam kon ik onthouden of deed überhaupt mijn best daarvoor. Ik ben slecht in namen en gezichten tenzij ze iets unieks op te merken hebben aan hun manier van doen of uiterlijk. Anders vergeet ik het gewoon, het maakt me niet veel uit.
    "Maar voor jouw is het Tiger." Zei hij met een grijns. "Of Adam." Lachend schudde ik even met mijn hoofd. Ik keek hem weer terug aan in zijn ogen en grijnsde vermakelijk, waarna ik even naar Opera keek met een klein knikje en zij liep verveeld over mijn arm, waarna ze naar Adam liep. "Irriteer je, je eraan dat ik je zo noem?" Mijn stem was uitdagend en mijn ogen nieuwsgierig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    'Het regent,' zei ze met een zachte zucht. Ik beet eventjes op mijn lip. Dat was ook zo. 'Je mag wel naar huis gaan hoor als je dat wilt,' zei ze daarna. Ik haalde mijn schouders een beetje op. 'Ehm, ik wacht wel eventjes totdat het droog is,' zei ik met een klein glimlachje. Als ik nu erdoorheen moest kwam ik ziek thuis. 'Ik denk dat mijn ouders dat wel zullen begrijpen. En je vroeg wat je niet wou?' vroeg ik en ik keek eventjes naar haar voordat ik weer een beetje om mij heen keek. 'Je ouders voor dood zien,' zei ik zachtjes tegen haar. 'Je klonk aarzelend namelijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Waar zijn Vincent en Eden? Misschien kan ik Fer daar droppen? [: ]

    Ferrelyn Amoir
    Met onzekere passen liep ik langs de tenten. Hier en daar weerklonk geluid. Het leek op een circus. Ik wist niet precies wat me hier naartoe had gelokt. Was het nieuwsgierigheid die me leidde? Of de drang om eindelijk ergens bij te horen? Ik wist het niet. Enkele dagen geleden had ik nog opgesloten gezeten en nu? Nu wilde ik mijn ware aard nooit meer aan menselijke ogen tonen. Het was te gevaarlijk. Mensen waren niet eerlijk. Ze misbruikten me gewoon om er zelf beter van de worden. En dat was nooit mijn bedoeling geweest.


    I meant to love you

    Eden Florence Morales
    Hij haalt zijn schouders op. 'Ehm, ik wacht wel eventjes totdat het droog is,' zegt hij met een kleine glimlach. 'Ik denk dat mijn ouders dat wel zullen begrijpen. En je vroeg wat je niet wou?'
    Ik knik.
    'Je ouders voor dood zien,' zegt hij zacht. 'Je klonk aarzelend namelijk'.
    Ik bal mijn vuisten lichtjes. 'Het maakt me niet uit of ze wel of niet meer leven. Ik zie ze toch nooit,' zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar. 'En waarschijnlijk hebben ze nu nog steeds niet door dat ik weg ben dus wat maakt het ook uit'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Die zitten in de coulissen en daar kan ze eigenlijk niet zo maar heen lopen. Ik kan anders Riley wel op haar afsturen? Die is alleen wel in een slecht humeur a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Het maakt me niet uit of ze wel of niet meer leven. Ik zie ze toch nooit en waarschijnlijk hebben ze nu nog steeds niet door dat ik weg ben dus wat maakt het ook uit,' zei ze. Ondertussen had ze haar vuisten iets gebald en haar armen over elkaar heen geslagen. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Misschien wel, je weet het niet,' probeerde ik voorzichtjes. 'Maar kan jij mij nu jou act laten zien?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Go ahead :')]


    I meant to love you

    Eden Florence Morales
    'Misschien wel, je weet het niet,' zegt Finn.
    'Ik weet wel zeker dat ze het nog niet door hebben,' mompel ik.
    'Maar kan jij mij nu jou act laten zien?' vraagt hij dan nieuwsgierig.
    Ik denk even na en schud dan lichtjes mijn hoofd. 'Het is eigenlijk niet iets wat ik kan laten zien, meer iets wat ik gewoon kán.' zeg ik. 'Je ziet vanzelf wel een keer wat het is, nouja je merkt het meer'. Als hij hier al blijft.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Het is eigenlijk niet iets wat ik kan laten zien, meer iets wat ik gewoon kán. Je ziet vanzelf wel een keer wat het is, nouja je merkt het meer. Als hij hier al blijft,' zei ze. Ik keek haar nieuwsgierig aan. Ik hield mijn mond maar verder over haar ouders. Ik dacht niet dat dat haar humeur op ging vrolijken als ik door bleef gaan. 'Doe het, alsjeblieft?' vroeg ik met een klein glimlachje. 'Je maakt mij nieuwsgierig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Doe het, alsjeblieft?' vraagt hij met een kleine glimlach. 'Je maakt mij nieuwsgierig'.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, sorry. Je merkt vanzelf nog wel een keer wat het is,' zeg ik.
    Ik begin met het maken van een vlecht in mijn haar en als ik die klaar heb haal ik hem er gelijk weer uit.
    'Woon je hier eigenlijk dicht in de buurt of is het zo meteen nog een eindje reizen voor je?' vraag ik.

    [Sorry voor flutstuk, ben inspiratieloos]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 18:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Nee, sorry. Je merkt vanzelf nog wel een keer wat het is,' zei ze nadat ze met haar hoofd had geschud. Ik trok eventjes een pruillipje. Ik wou het zo graag weten! Ik keek toe hoe ze van haar haar een vlecht maakte en die er gelijk weer uit haalde. Hoe doen meisje dat toch? Een vlecht maken was mij nog nooit gelukt. 'Woon je hier eigenlijk dicht in de buurt of is het zo meteen nog een eindje reizen voor je?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Valt mee. Tien minuutjes lopen?' Ik haalde mijn schouders weer eventjes op. 'Hoe doe je dat eigenlijk?' vroeg uiteindelijk maar toch en wees naar haar haren. 'Een vlecht maken bedoel ik.'

    [Geef niet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    b]I[/b]emand spelen?[/12


    I meant to love you