• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Abo]


    Inspiration can hit you any time

    [Oh gosh, waar kan ik inspringen? :c
    *heeft veel gemist*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Oh gosh, waar kan ik inspringen? :c
    *heeft veel gemist*]

    (Ik weet niet waar de andere zijn, maar als Maartje het goed vindt, kun je Scarlett en Adam wel storen? :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Je mag mij ook storen. Ik wacht eigenlijk op IHeartMusic, maar ik verveel me]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Morticia schreef:
    (...)
    (Ik weet niet waar de andere zijn, maar als Maartje het goed vindt, kun je Scarlett en Adam wel storen? :Y))

    Lol ja Cathy zit geloof ik nog ergens daar in dat hoekje :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Lol ja Cathy zit geloof ik nog ergens daar in dat hoekje :'D.


    [Kom ons maar storen hoor! (:]

    Blanche schreef:
    (...)

    [Kom ons maar storen hoor! (:]

    hehe oké, even jullie laatste reacties lezen ;3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kan ik me nog aanmelden? :]


    I meant to love you

    Convincing schreef:
    Kan ik me nog aanmelden? :]


    [Van mij mag je, maar dan wel bij de mensen die nog bij het circus moeten komen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan ik btw ergens inspringen? Heb nogal veel gemist volgens mij]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Je mag Finn wel lastig vallen... Laatste reactie staat op vorige pagina.. Verveel me]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Ze verbieden alles wat ik leuk vind. Hoe kan dat houden van zijn?' hoor ik Finn tegen Amare zeggen.
    Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn arm. 'Dat is waarschijnlijk gewoon om je te beschermen,' zeg ik tegen hem. 'Het is logisch dat ze je bij zich willen houden, maar je moet gewoon tegen ze zeggen dat je oud genoeg bent om voor jezelf te zorgen. Dat klinkt misschien een beetje hard maar het is wel zo'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb een rol ingevuld, ik hoop dat hij goed is?


    I meant to love you

    [OOC tussen haakjes s.v.p.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    Ik voelde een hand op mijn arm. Ik had niet op de rest zitten letten. Eden was naar mij toe gekomen en had haar hand op mijn arm gelegd. 'Dat is waarschijnlijk gewoon om je te beschermen,' zei ze tegen mij. Ik keek haar eventjes aan. 'Het is logisch dat ze je bij zich willen houden, maar je moet gewoon tegen ze zeggen dat je oud genoeg bent om voor jezelf te zorgen. Dat klinkt misschien een beetje hard maar het is wel zo,' vertelde ze verder en ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. 'Beschermen?' vroeg ik ongeloofwaardig. 'Nogal overbeschermd,' mompelde ik. Ik keek Eden aan. 'Ik weet niet of ik het wel kan zeggen,' biechtte ik eerlijk op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you