• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    Hij geeft me een speels duwtje. 'Niet vergeten dat het ook nog eens voor de eerste keer is,' zegt hij met een klein lachje. 'Mag ik het nog eens proberen?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Ga je gang,' glimlach ik. 'Ik heb toch alle tijd'.

    Riley Nicolas Bennett
    Na een tijdje was ik weer redelijk afgekoeld en loop mijn caravan uit, door de regen, richting de grote circustent.
    Ik werp even een blik op de act die nu bezig is. Het duurt niet lang meer voordat de show afgelopen is. Mijn ogen glijden even door het publiek en ik zie Adam bij een meisje zitten. Volgens mij het meisje van de spin.
    Met een lichte frons op mijn gezicht loop ik naar ze toe en ga ik voor ze zitten. Het meisje heeft een spin op haar schouder zitten. Nu weet ik het wel zeker.
    Ik kijk haar geïrriteerd aan. 'Kan je volgende keer die spin van je niet gewoon bij je houden?' grom ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    Abrupt komt er iemand voor ons zitten, een jongen met een lichte frons op zijn gezicht, waardoor ik licht grinnik. Het was dezelfde jongen waar ik Opera naartoe stuurde en die boos wegliep van de act waar hij mee bezig was, ten minste… als je dat een act kon noemen.
    “Kan je de volgende keer die spin van je niet gewoon bij je houden?” gromde hij, terwijl hij me dit keer geïrriteerd aankeek.
    Een wenkbrauw trok ik vermakelijk langzaam op en uitdagend keek ik hem aan, terwijl ik nog wat naar Adam toegedraaid was. “Dat zou ik wel kunnen,” begon ik, waarna ik uitdagend verder ging en mijn slanke vingers in elkaar strengelde. “maar dit was veel te grappig…”
    Een grijns sierde mijn volle lippen en een ondeugende glinstering in mijn apart gekleurde ogen. “Ik kan het dus niet riskeren dit de volgende keer mis te laten lopen, maar geen zorgen, ik ga zo weg en dan heb je geen last meer van me.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    Ze haalde haar schouders op. 'Ga je gang,' glimlachte ze en ik begon alvast de vlecht eruit te halen. 'Ik heb toch alle tijd,' zei ze daarna en ik glimlachte wat meer. Ik verdeelde de haren weer in drie delen en begon weer hetzelfde te doen als net, alleen dan net iets anders. 'Ik begin dit wel leuk te vinden,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Nicolas Bennett
    Ze trekt geamuseerd een wenkbrauw op en kijkt me uitdagend aan. 'Dat zou ik wel kunnen maar dit was veel te grappig…'
    Er staat een grijns op haar lippen en een glinstering in haar ogen. 'Ik kan het dus niet riskeren dit de volgende keer mis te laten lopen, maar geen zorgen, ik ga zo weg en dan heb je geen last meer van me'.
    Ik blijf haar geïrriteerd aan kijken. 'Ik kan niet wachten,' mompel ik nors. Ik sla mijn armen over elkaar en richt mijn aandacht even op de act maar kijk al snel weer naar het meisje. 'Waarom neem je überhaupt een spin mee?'

    Eden Florence Morales
    'Ik begin dit wel leuk te vinden,' zegt Finn met een klein lachje terwijl hij weer opnieuw begint.
    'En je valt niet toevallig op jongens?' vraag ik onschuldig waarna ik me even naar hem omdraai en mijn tong naar hem uitsteek. 'Nee hoor,' grinnik ik dan. 'Het is ergens wel schattig'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'En je valt niet toevallig op jongens?' vroeg ze. Ze draaide zich om en stak haar tong naar mij uit. 'Nee hoor,' grinnikte ze dan. 'Het is ergens wel schattig,' vervolgde ze en ik keek haar eventjes aan. 'Jongens zijn leuk. Meisjes zijn ook leuk,' mompelde ik dan. Ik draaide haar weer goed. 'Nu moet ik weer overnieuw beginnen!' Ik haalde de vlecht er weer uit en begon overnieuw.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scarlett Raven Xena.
    Nog steeds blijft hij mij geïrriteerd aankijken. “Ik kan niet wachten,” mompelde hij nors. “Wat is er vanochtend met jou gebeurd, joh? Verkeert het bed uit gedonderd?” Grinnikte ik, al klonk het wel een beetje gemeen, wat niet mijn bedoeling was, aangezien mijn stem altijd wel uitdagend en lichtelijk sarcastisch of gemeen klonk.
    “Waarom neem je überhaupt een spin mee?” Beledigt trek ik een wenkbrauw op en Opera kijkt hem ook boos aan. “Heb je er zoveel last van dan?” Dit keer klonk mijn stem doods en ik sloeg mijn armen over elkaar. “Opera hoort bij mij, zij is mijn liefje,” antwoordde ik hem toen op mijn vraag, waarna ik mijn ogen rolde.
    “Dat is waarschijnlijk waarom bijna iedereen mij een ‘freak’ noemt,” Ik haalde mijn schouders op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ben ik weer. Wil iemand Fer meeten? ^-^]


    I meant to love you

    Riley Nicolas Bennett
    'Wat is er vanochtend met jou gebeurd, joh? Verkeert het bed uit gedonderd?' grinnikt ze.
    'Nee, ik zag jouw gezicht net,' antwoord ik bot.
    'Opera hoort bij mij, zij is mijn liefje,' antwoord ze dan waarna ze met haar ogen rolt.
    'Oh, liefje nog wel,' grinnik ik. 'Ze is vast erg goed in bed,' voeg ik er met een lichte grijns aan toe.
    'Dat is waarschijnlijk waarom bijna iedereen mij een ‘freak’ noemt,' zegt ze schouderophalend.
    'Zowat iedereen hier is een freak, wat dat betreft zit je hier goed. Alleen jammer dat je zo weg moet,' dat laatste zeg ik op een sarcastische toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Doe je Eden ook zo ? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    [Doe je Eden ook zo ? ;d]


    [oeps over heen gelezen, reactie komt zo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    [oeps over heen gelezen, reactie komt zo]


    [Haha, is goed ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Jongens zijn leuk. Meisjes zijn ook leuk,' mompelt hij en hij draait me weer goed. 'Nu moet ik weer overnieuw beginnen!'
    Ik grinnik zachtjes. Finn is een aparte jongen.
    'Val je echt op jongens en meisjes?' vraag ik daarna op een serieuzere toon. 'Niet dat ik daar iets op tegen zou hebben,' voeg ik er snel aan toe. 'Maar misschien gewoon handig om te weten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    “Nee, ik zag jouw gezicht net,” Grijnzend trek ik een wenkbrauw op, vanwege zijn botte antwoord. Ja, dus. “Oh, dus je bent altijd het lichtpuntje bij iedereen?” Kaatste ik glimlachend terug, ik vond het wel vermakelijk.
    “Oh, liefje nog wel,” Grinnikte hij. “Ze is vast erg goed in bed,” voegde hij er met een lichte grijns aan toe. Waarom wist ik dat hij zo zou antwoorden? Voorspelbaar, altijd gasten.
    Ik wilde er gelijk wat op terug antwoorden, maar hij ging al verder. “Zowat iedereen hier is een freak, wat dat betreft zit je hier goed. Alleen jammer dat je zo weg moet,” Zegt hij een beetje op een sarcastische toon.
    Razendsnel zette ik Opera op de schouder van Adam, die nog ‘nee’ schudde naar mij, keek toen uitdagend en met een grijns terug naar de jongen voor me en sprong op hem, waardoor ik op hem kwam te liggen en mijn handen op zijn borstkas gedrukt waren.
    “Inderdaad, Opera doet het vast en zeker beter dan jou in bed,” Ze kan de hele dag slapen. Ik krulde mijn lippen omhoog en doorboorden mijn apart gekleurde ogen in die van hem. Eigenlijk was ik best benieuwd naar hoe hij zou antwoorden of handelen, chagrijnig jochie dat het was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    'Val je echt op jongens en meisjes?' vroeg ze serieus, nadat ze eventjes had gegrinnikt. Ik haalde mijn schouders op, al zag ze dat niet. 'Niet dat ik daar iets op tegen zou hebben, maar misschien gewoon handig om te weten,' zei ze verder. Ik draaide haar weer voorzichtjes om en keek haar beetje vragend aan. 'Hoe zo is dat handig om te weten?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik snap de handigheid daar niet in.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Nicolas Bennett
    'Oh, dus je bent altijd het lichtpuntje bij iedereen?' glimlacht ze.
    'Inderdaad, ze noemen me niet voor niks Mister Sunshine,' antwoord ik.
    Ze zet d'r spin op Adam's schouder en springt vervolgens boven op me. Haar handen drukken op mijn borstkas.
    'Inderdaad, Opera doet het vast en zeker beter dan jou in bed,' haar lippen krullen omhoog en ze kijkt me recht aan.
    'Helaas voor jou zal jij er nooit achter komen wie nou beter is,' zeg ik kalm. 'en kan je misschien van me afgaan?'

    [welke kleur ogen heeft ze? Ben te lui om 't op te zoeken en wil je miss reageren met Beck ^^?]

    Eden Florence Morales
    Finn draait me weer om en kijkt me vragend aan.
    'Hoe zo is dat handig om te weten? Ik snap de handigheid daar niet in,' zegt hij nieuwsgierig.
    'Gewoon, dat ik geen verkeerde opmerkingen daar over maak,' antwoord ik simpel en eerlijk. 'Of dat ik daar tenminste op ga letten. Maar wat is het antwoord dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered