• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Begin: Een aantal agenten & somige recruten van Division staan klaar om te vertrekken naar hun missie, natuurlijk is de groep tegen Division achter de missie gekomen en probeert het tegen te houden.

    De missie: Eén van de belangerijkste mannen in de politiek verschijnt vandaag op een groot feest, het doel van Division is om die man ongezien te vermoorden (In iedergeval tot ze zelf het gebouw uit zijn)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Raven Marabell Chamberlain
    'Oohja? Laat zien dan?' zegt Gio met een brede grijns waarna hij de deur sluit.
    'Oh eh,' begin ik aarzelend. De tattoo's zitten op een plek een plek waarvoor ik mijn shirt uit zou moeten doen en de BH die ik nu aan heb is niet echt geschikt om in gezien te worden door een van je trainers. Ik denk even na. 'Als je me vandaag nou een privé-training geeft laat ik ze misschien wel zien,' zeg ik uiteindelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Amery is in het Division gebouw aan de lift bij de Administratie. Ze krijgt het karretje met de vrouw de lift niet in]

    Gio Joshua Maxwell
    "Als je me vandaag een prive training geeft laat ik ze misschien wel zien" antwoord Raven. Ik grinnik even. "Nee hoor schat, houd em maar lekker voor jezelf" zeg ik. Ik rek mezelf uit met mijn armen hoog boven mijn hoofd en hoor mijn rug kraken. "Oef, wat voor prive training had je gewilt dan?" Ik buig me over mijn koelbox en gooi haar een blikje energy toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nina Siërra Pass.

    Ik knikte en keek om me heen. "Is het die dikke man ?" vroeg ik, ongezien wijzend naar een man die druk aan het praten is. Ik keek even opzij en beet op mijn lip. Ik had het gevoel dat we geschaduwd werden, maar je kan een spion ongemogelijk schaduwen, spionnen hebben dat direct door.

    Raven Marabell Chamberlain
    'Nee hoor schat, houd em maar lekker voor jezelf' grinnikt hij en hij rekt zich uit waardoor zijn rug kraakt.
    'Oef, wat voor prive training had je gewilt dan?' vraagt hij waarna hij me een blikje energy toe gooit.
    Ik vang het blikje en haal mijn schouders op. 'Gewoon een vechttraining,' antwoord ik en ik maak het blikje open. 'Eigenlijk zou je dit spul niet moeten drinken, het is slecht voor je,' zeg ik.
    Ik bijt even op mijn lip als ik merk dat ik meer op Gio's ontblote bovenlijf let dan eigenlijk zou moeten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [-.- Negeer die post van Call. XD]


    help

    LEADERLOUIS schreef:
    Nina Siërra Pass.

    Ik knikte en keek om me heen. "Is het die dikke man ?" vroeg ik, ongezien wijzend naar een man die druk aan het praten is. Ik keek even opzij en beet op mijn lip. Ik had het gevoel dat we geschaduwd werden, maar je kan een spion ongemogelijk schaduwen, spionnen hebben dat direct door.


    [Fever Ray, my love]

    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Division
    Kensi grinnikt even en schudt haar hoofd. "Nee, het is niet de dikke man." Ze morrelt even aan een deur, die op slot blijkt te zitten. "Gesloten deuren zijn altijd interessant", mompelt ze bij zichzelf. Ze leunt even achteruit om te zien of er iemand aankomt en haalt dan - op de ouderwetse manier - een haarspeld uit haar haar. Ze heeft haar loper niet mee, dus doet ze het maar op die manier. Binnen drie seconden is de deur open.

    Callum Finn Evermore|Abernathy || Division
    Call stopt even als hij Amery tegenkomt. "Kan ik helpen?", vraagt hij haar fronsend.


    help

    Gio Joshua Maxwell
    "Gewoon een vecht training. Eigenlijk zou je dit niet moeten drinken het is slecht voor je" zegt Raven. Ik open het blikje en neem een slok. "Alles wat lekker is is slecht voor je" antwoord ik. "Ik denk dat ik je ergens vandaag die training wel kan geven" zeg ik. "Waarschijnlijk niet zo heel lang. Ik wist niet dat je problemen had daarmee?" Ik haal even mijn wenkbrouwen op. Bij de gezamelijke was ze best wel goed altijd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [I'm going off to bed, now. Callum, Kensi en Damian off.]


    help

    Amery

    Ik sprong op. "Thank god" zuchtte ik, "Ik krijg die vrouw niet in de lift" pruilde ik. Daarna schoot het me pas te binnen dat hij de hele dag nog niet was gezien. Ik zette mijn handen in mijn zij en trok mijn wenkbrauwen op, "Waar zat jij trouwens ? Ik heb al 3 lijken gedaan vandaag !".

    [Nog één postje]

    Callum Finn Evermore - Abernathy || Division
    Callum heft beschermend zijn armen in de lucht. "Wow, wow, wow. Ik slaap ook eens graag uit", zegt hij, waarna hij haar grinnikend aankijkt. "Ik wist niet dat er zoveel bedrijvigheid was vandaag, ook al was dat uitslaapdeel echt waar", mompelt hij erachteraan.

    [Screw sleep. I'll just be on my phone. Brb.]


    help

    Raven Marabell Chamberlain
    Gio opent het blikje en neemt een slok. 'Alles wat lekker is is slecht voor je'.
    'Helaas wel ja,' zucht ik.
    'Ik denk dat ik je ergens vandaag die training wel kan geven. Waarschijnlijk niet zo heel lang. Ik wist niet dat je problemen had daarmee?' Hij trekt zijn wenkbrauwen op.
    'Ik heb er ook geen moeite mee ik wil gewoon een extra training en anders heb ik toch niks te doen,' antwoord ik simpel waarna ik een slokje uit het blikje neem. 'Maar als je er geen tijd voor hebt hoeft niet hoor'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga slapen, zal morgenochtend even reageren en ben dan werken vanaf half 9 en zal denk ik pas rond 7 of 8 uur weer kunnen reageren. Misschienn af en toe als ik nar de plee glip maar im not sure]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amery

    "Het spijt me Call, je weet dat ik het niet zo bedoel" zuchtte ik terwijl ik het mapje van het laken afneem. "Het valt gewoon op dat er meer en meer komen per dag,". Ik keek even naar de vrouw. Ik drukte op het knopje van de lift, "En ik vind dat de kuisvrouwen die vriezers eens mogen beginnen kuisen, ik moet dat altijd doen ! Het is niet omdat ze als ze aan het kuisen zijn misschien eens een lijk tegenkomen dat ze het daarom niet moeten doen".

    Callum Finn Evermore - Abernath || Division
    Callum grinnikt even en duwt met gespeeld afgrijzen het lijk de lift in.
    "Waren het er echt al drie vandaag?", mompelt hij. "Het lijkt wel of die agenten denken dat ze iedereen kunnen vermoorden..."
    Spioneren is veel cooler. Geen twijfel mogelijk.


    help