• Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita




    RollenStory

    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins
    Gereserveerd - MyMisery


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis
    Nina Siërra Pass - LEADERLOUIS


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh
    Gereserveerd - MyMisery



    Begin: Een aantal agenten & somige recruten van Division staan klaar om te vertrekken naar hun missie, natuurlijk is de groep tegen Division achter de missie gekomen en probeert het tegen te houden.

    De missie: Eén van de belangerijkste mannen in de politiek verschijnt vandaag op een groot feest, het doel van Division is om die man ongezien te vermoorden (In iedergeval tot ze zelf het gebouw uit zijn)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ciao mensjes, tot moguh ^^]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:30 ]


    kindness is never a burden.

    Gio Joshua Maxwell
    Ik haal mijn schouders op. "Ik zou het niet weten" antwoord ik. "niet van mij iniedergeval, ik ben vrij vandaag" Ik gooi mijn shirt met een boogje in de wasmand. "Ik weet niet van wie je nogmeer trainingen krijgt?" Ik haal mijn wenkbrouwen even op. Natuurlijk heeft ieder een specialiteit waar we les in geven maar ik heb geen idee wat Raven allemaal moet volgen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Poeh schreef:
    [Ciao mensjes, tot moguh ^^]


    [Sweet dreams]


    help

    Desirée Shay, recruut

    'Je zou me iets nuttigs kunnen proberen leren,' zei ik schouderophalend. Waarom was ik hierheen gekomen? Ik porde hem weer, iets harder deze keer, ik had toch training nodig, dus misschien sloeg hij terug...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Oh, jij hebt toch ook een personage bij Cleaners ha ? Kan je Amery gaan helpen met de dikke vrouw, ze krijgt haar niet in de lift xp]

    Nina Siërra Pass.

    "Goed idee" zei ik knikkend. Ik nam een plateau van 1 van de obers af met hapjes en nam er 1tje van. "Iewl, walgelijk". Ik gaf hem terug aan een andere ober en nam een fruitsapje van zijn plateau. Ik moest nog rijden en misschien schieten, dus ik mocht niet teveel drinken. "Laten we naar boven gaan, altijd leuk".

    Jamie Parker
    "Wat zou ik je moeten leren? Ik ben zelf nog een recruut?" vraag ik geamuseerd. Ze port me harder en in plaats van terug te porren kietel ik een beetje in haar zij. "Ik heb geen lessen vandaag, jij wel?" vraag ik. "ik denk dat de meeste vrij zijn in verband met de missie" zeg ik nadenkend


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [NATALIE. Y U SO PERFECT? youtube.com/watch?v=9xX453lI5l8&feature=relmfu
    JOHNNY. Y U SO INTENSE? youtube.com/watch?v=9lkuPt6ylEY&feature=relmfu

    Callum is hier trouwens niet. xd]

    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Division
    "Misschien komen we wel leuke jongens tegen", zegt ze. Ze knipt even ondeugend en trekt de rok van haar jurk wat hoger, zorgt ervoor dat het goed zit. Terwijl Nina en Kensi samen naar de lift lopen om naar boven te gaan, vraagt Kensi haar: "Heb jij trouwens een plan? Hebben we eigenlijk wel een plan opgesteld?"


    help

    [Hoezo Callum is hier niet ? Moet Amery daar dan zitten ... xp]

    Nina Siërra Pass.

    "Don't ask me" zuchtte ik, "Niemand vertelt me hier wat !". Ik deed mijn haren los en fatsoeneerde die in de spiegel van de lift. Ik werkte mijn lipgloss bij en trok even oncharmant aan mijn kleedje. Het zat niet goed, sorry daarvoor.

    Raven Marabell Chamberlain
    'Ik zou het niet weten,' zegt hij schouderophalend. 'Niet van mij iniedergeval, ik ben vrij vandaag'.
    'Ach, wat jammer nou,' grinnik ik.
    Hij gooit zijn shirt in de wasmand. Mijn blik glijd even over zijn gespierde buik heen en blijft hangen bij zijn tattoo.
    'Ik heb ook een tattoo,' flap ik er uit.
    'Ik weet niet van wie je nogmeer trainingen krijgt?' vraagt hij dan. Ik hoop dat hij niet heeft gehoord wat ik zeg.
    'Oh eh, van Boudewijn en nog een paar anderen,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik laat hem wel af komen ^^]

    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Division
    Mackenzie trekt even een wenkbrauw op en haalt dan ook haar haar los, haalt het door elkaar en stapt de lift uit wanneer die stopt. "Ik vraag me af of die gast hier eigenlijk wel is...", mompelt ze. "Misschien heeft de politie wel lucht gekregen van onze missie en hebben ze hem hier weg gehaalt..."

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:22 ]


    help

    [Nee nee, dus uhm Callum en Amery zijn Cleaners ha ? Wel Amery moest iemand bij de balie gaan halen, en nu moet ze die vrouw in de lift van het gebouw krijgen, daar heeft ze hulp bij nodig xp]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 22:52 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nina Siërra Pass.

    Ik knikte en rolde met mijn ogen. "Met hoeveel agenten zijn we hier eigenlijk ? 2, 3 ?". Ik zuchtte en keek rond. Ik had het gevoel dat deze mis heel fout ging lopen. We hadden het doelwit nog niet gezien, waren waarschijnlijk met te weinig agenten en misschien wist de politiek-dude wel van Division en de missie. Damn.

    Gio Joshua Maxwell
    "Ik heb ook een tattoo" zegt Raven plotseling en ik grijns breed. "Oohja?" vraag ik. "Laat zien dan?" Ik sluit de deur achter haar. Ondertussen vraag ik me af waar ik mee bezig ben. Nu pas besef ik dat ik een recruut midden in mijn kamer heb staan. Als iemand dat te weten zou komen dan zou ik nog wel eens ernstig in de problemen kunnen komen. Maar aan de andere kant. Ze is ook ongelovelijk sexy, en bijna niemand komt op deze etage. Slechts een paar mensen hebben hier een kamer


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Waar is ze nu?]

    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy || Division
    "Maak je niet zo druk. Met twee zijn we al voldoende. Politici wanen zich altijd superveilig in de buurt van hun bodyguards, die altijd en overal in de buurt willen zijn. Politici die denken dat ze slim zijn, denken dat ze het af kunnen zonder die lijfwachten. In beide van de gevallen moet een iemand hem ongemerkt meelokken zodat we kunnen doen wat we moeten doen", fluistert Mackenzie stilletjes. Ze draait zich even om en draait in een keer weer door naar hoe ze eerst stond. Ze heeft het gevoel alsof ze achtervolgd worden.


    help