• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    [Dit is de officiële? Nog niemand heeft gereageerd.]


    kindness is never a burden.

    {Ja, was een beetje vergeten erin te zetten :$}


    how dare you speak of grace

    [Maar we mogen al beginnen? Nog niet iedereen heeft zijn rol ingevuld...]


    kindness is never a burden.

    {Ja, dan dus beter als iedereen dat heeft gedaan, of ze springen later in maar beter beginnen we morgen, dan heb ik alle tijd.}


    how dare you speak of grace

    [Mijn topics]


    I meant to love you

    [Kan ik beginnen? Ben kinda verveelt ^^ ]


    kindness is never a burden.

    {jaa (:}


    how dare you speak of grace

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [ Kan je aangeven wanneer de gong gaat? ;pp
    Zoals ik Poeh begrijp gaat zij zo beginnen dus. ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [Wanneer gaat de gong?]

    Elenore, District 1
    Zenuwachtig stond ik op mijn plaat klaar tot de gong zou gaan. Ik keek om me heen naar de spullen die verspreid lagen. Glimlachend zag ik de speer in de ingang van de Hoorn des Overvloeds. Ik zette haar voeten schrap wachtend op het geluid van de gong.

    [Is het niet leuker als de tributen die niet zijn ingevuld dood gaan? En de rest blijft nog even leven? ^^]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:37 ]


    kindness is never a burden.

    Alexys, District 2

    Met een grijns keek ik naar de hoorn. Ik zag al gelijk de spullen die ik nodig had. Werpmessen, een rugzak. Misschien nog wat normale messen. Ik zette me schrap om te gaan rennen en bestudeer ondertussen even de anderen.

    Nathaniel, District 8

    Ik keek wat rond. Wat ik ook doe, ik moet een mes te pakken krijgen. Het is een goed iets dat ik snel ben. Ik zucht. Ik ben 12, kleine kans dat ik het overleef. Maar hé! Altijd proberen, toch?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:46 ]


    El Diablo.

    [Ik laat wel in stukje weten wanneer de gong gaat, ga nu make (:]


    how dare you speak of grace

    Syniral Amoir - 4
    Daar stond ik dan. Mijn beide voeten stevig op mijn plaat geklemd. Mijn lichtblauwe irissen staarden zoals altijd dromerig naar de lucht. Ik wachtte. Op de verlossing die nooit komen zou, op de strijden die nooit helemaal werd uitgevochten. Ik wachtte. Het was een mooie zomerdag. De zon scheen zwak door het wolkendek en mijn ogen sloten zich langzaam. Ik wachtte. Op de gong, op het punt waarop ze me zouden dwingen te rennen. Ik wachtte op het moment waarin ik eindelijk vrij kon zijn.


    I meant to love you

    [Random.]


    kindness is never a burden.