• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Guinevere

    Ik hou mijn hoofd een beetje schuin. 'Katniss was niet egoïstisch. Wat jij wel bent, met je 'oh! ik ben een beroeps, nu kan ik alles!' Je moet er iets voor over hebben om te winnen, en dat is niet alleen moorden. Oh, en als jij het een beetje gevolgd had, was ze Tresh en Peeta de eerste nacht niet eens tegen gekomen.' Vliegensvlug pak ik een pijl en schiet tegen het mes van Alexys aan, wat uit haar handen valt. 'Probeer maar eens de boog uit mijn handen te krijgen met zo'n mesje, ik houd mijn grip.'


    how dare you speak of grace

    Alexys

    'Als je dacht dat dat mijn enige wapen was ben je dus nog dommer dan ik dacht.' grinnik ik. 'En trouwens, ze was Peeta dus wél tegen gekomen op de eerste nacht, die flikker zorgde ervoor dat ze onder die boom bleven.' zeg ik. 'Katniss verdiende het niet, district 12 verdiend niet om te winnen, armoedig volk dat jullie zijn' sis ik. Ik keek kort naar Nathaniel, die met een grijns van het gesprek genoot. Ik grijns, nooit geweten dat een 12 jarige een goede bondgeoot kon zijn..


    El Diablo.

    Guinevere

    'Oh dat dacht ik dus niet, maar touché. Tuurlijk is dat niet je enige wapen, maar als je daar blijft zitten worden het er steeds minder.' Ik wierp even een blik op de plek van waar we het vuurtje hadden gemaakt. Parwinkle, waar was Parwinkle?


    how dare you speak of grace

    James

    Het verband was ondertussen ook rood geworden en ik plofte weer neer. Als dit zo doorging dan kwam ik nooit meer thuis. 'Ik haat de Hungergames!' schreeuwde ik hard. Het galmde door het hele bos. Zo, dat had nu ook de hele wereld gehoord, ze konden de camera's dan wel wegdraaien maar alsnog zou je het kunnen horen. Toen viel ik flauw omdat ik teveel bloed verloren was. Alles werd zwart.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    'Zal wel, whatever' grinnik ik.
    'Later dead peeps' grijns ik, en trek Nathaniel mee.
    Terwijl we over de hoge takken lopen grijns ik breder, 'we hebben blaaspijltjes nodig, en een hoop' grijns ik.


    El Diablo.

    Austin
    Ik volgde het gesprek tussen de twee en zag in mijn ooghoeken dat James ineens flauw viel. Ik pakte hem vast en bedacht wat ik nu moest doen. Hij had teveel bloed verloren dat wist ik. Misschien moest ik hem gewoon laten rusten. Ik had nog steeds mijn mes in me hand en hielt ze nog steeds in de gaten. Ze liepen weg en ik zuchten even opgelucht nu kon ik James verzorgen. Ik keek even naar Guinevere. 'Wat moeten we doen?'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:28 ]

    Guinevere

    'Je gaat het niet halen.' riep ik ze nog na. Ze waren uit het zicht verdwenen en snel keek ik om me heen. 'Parwinkle?!' riep ik. 'Help!' hoorde ik ergens in de verte. 'Parwinkle!' 'Help!' hoorde ik nog een keer. 'Help! Guinevere help!' Ik begon te rennen in de richting waar het geluid vandaan kwam en zag haar toen hangen, onderste boven aan een boom. 'Austin!' riep ik terwijl ik mijn mes uit mijn rugzak pakte, haar met 1 hand ondersteunde en met de andere kant het touw lossneed. Met haar benen viel ze op de grond, met haar armen had ik haar nog vast. 'Ga even zitten.' zei ik snel terwijl ik haar naar beneden duwde. Haar hoofd was heel rood maar dat begon al af te nemen. 'Ssh.' zei ik terwijl ik de tranen over haar wangen zag lopen. 'Kom, we gaan terug naar James en Austin.' zei ik terwijl ik opstond en haar een hand gaf.


    how dare you speak of grace

    [Mag Alexys of Natthan binnenkort Parwinkle vermoorden?]


    El Diablo.

    [weet nog niet, wel wat later in het spel, een beetje aan het eind (:]


    how dare you speak of grace

    [Okee, ik heb nu niks met die 2 te doen...]


    El Diablo.

    Austin
    Ik hoorde Guinevere gillen en tilde James op. Ik liep de richting op waarvan ik het geluid hoorde en kwam ze tegen. 'Wat is er?'vraag ik aan ze en kijk even naar hun.

    Guinevere

    'Parwinkle was in een val terecht gekomen, maar ze is oke.' Ik zette haar neer bij het vuurtje en stond weer op. 'Hoe is het met James?' vroeg ik.


    how dare you speak of grace

    Dora || District 6

    Ik schrok op van een geluid, en ging terug naar de ingang van de grot. Een gigantisch beest rende langs, maar hij had me niet gezien. Ik haalde opgelucht adem. Waarom lieten ze zulke beesten rondlopen? De beroeps waren er toch om ons te vermoorden?
    Dicht bij de grot was nog een beekje. Ik zuiverde het weer met jodium, en dronk. Daarna zocht ik naar eten. Ik herinnerde me dat het meisje waar ik bondgenoten mee was, vruchten had geplukt. Ik ging een stuk het bos in, maar zag een paar mensen midden in een gevecht zitten, en ik rende er snel vandaan.
    Ik kon de vruchten niet meer vinden, maar had wel plantenkennis. Ik ging terug naar het beekje bij de grot, en trok een paar wortels van wat waterlelies uit de grond.
    Ik schilde met een mes de buitenkant eraf, en at het. Niet slecht. Zo at ik nog een paar van die wortels.
    Ik besloot om zo ver mogelijk in de grot te liggen, en maar wat te gaan slapen. En dat deed ik.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    'Ow oke'zeg ik en kijk even naar Parwinkle ze ziet er oke uit. 'James is nog steeds bewusteloos'mompel ik en leg hem naast het vuurtje neer. 'Moeten we zorgen dat die wakker wordt?'

    [half uurtje weg]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt