• De succesvolle spits van het nationale Engelse vrouwenteam raakt na een harde één op één strijd tussen haar en een Italiaanse hulp hevig geblesseerd aan haar enkels. Heel de media slaat op hol die de nummer zeven heeft opgelopen en rijen met artsen staan te wachten om Charlotte Foxx op te vangen. Te koppig en vooral te bang slaat Charlie dit af en vertrekt naar Oekraïne om het Europees kampioenschap bij te wonen en hoopt hiermee in de drukte van alle fans niet op te vallen.
          Helaas voor Charlotte lijkt dit niet helemaal te werken en vooral niet wanneer het Spaanse voetbalteam merkt dat ze het EK bijwoont. Ze lijkt het vooral goed te kunnen vinden met haar oude vriend Fernando Torres. Zal hij Charlotte over kunnen halen om onder het mes te gaan, in de hoop dat ze weer aanspeelbaar zal kunnen zijn het volgende seizoen?


    Door het EK nu kan ik mezelf echt niet meer in bedwang houden en móét ik een verhaal schrijven erover, sorry guys. Hihi. Niet al te origineel, ik weet het, maar ik probeer er wel wat van te maken. (:

    Wat nodig
    - Rond de 7 / 10 meisjes voor voetbalteam van Charlie. Engelse nationaliteit en tussen de 18 en 35, niet iedereen is jong though.
    - Coach, wat oudere man/vrouw.
    - Chagrijnige hoteleigenaar.
    - Fans van verschillende landen.
    - Overig, verzin maar wat, van WAGs tot paparazzi.

    In te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Volledige naam: Denk hierbij aan nationaliteit.
    Nationaliteit: Waar woon je, waar ben je geboren?
    Leeftijd, geboortedatum: Niet alleen jonkies.
    Karakter: Niet té perfect alsjeblieft.
    Uiterlijk: Korte beschrijving zoals lengte, bekend persoon en naam vermelden. Mila Kunis is bezet.
    Positie en rugnummer: Alleen voor Charlotte’s teamleden.
    Overig: Van familie, religie en relatie tot hobby’s.
    Waarschuwen?
    Titel?

    Ik zorg ervoor dat iedereen een rol in het verhaal krijgt. Je mag zoveel invullen als je wilt en ik kies niet de eerste, maar beste uit. Bedankt alvast. (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Team
    Luca Renner – keeper – 28 yrs – 1
    Miller Everheart – rechts back – 26 yrs – 33
    Raina Page – links back – 24 yrs – 18
    Clover Williams – laatste man, centrale verdediger – 34 yrs – 11 (c)
    ??? – centrale verdediger
    Mercedes Matthews – verdedigende middenvelder– 20 yrs – 7
    ??? – verdedigende middenvelder
    Jill Moore – middenvelder, rechts – 30 yrs – 10
    Faye Billington – middenvelder, links – 18 yrs – 23
    Vanessa Montalvo – aanvallende middenvelder – 21 yrs – 9
    Charlotte Foxx – spits – 25 yrs – 13
    Louis Jenner – Coach

    WAGs
    Nora Casillas – Montgomery
    Amora Gómez
    Rosa Bouwhuis
    Rina Levine
    Love Rodriquez
    Maria Kahn

    Overig
    Nathan McGregor – hoteleigenaar

    Ik zoek nog twee à drie teamleden, misschien nog wat fans of paparazzi, andere originele ideeën, maar aan WAGs heb ik echt meer dan genoeg! (:



    Gebruik je mijne nog dan? Want ik mocht die van Sami Khedira nog invullen;)


    ~

    Ik wil nog wel een teamlid invullen, als je kan wachten tot vanavond (:


    The truth may be orange!

    Thaaanks Amy!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LHemsworth schreef:
    (...)

    Gebruik je mijne nog dan? Want ik mocht die van Sami Khedira nog invullen;)


    Ja, had ik beloofd. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Teamgenote
    Naam, bijnaam: Ze wordt wel een “dimats” genoemd wat ‘vooraan’ in het Armeens betekend. Deze naam heeft ze om twee redenen. De eerste omdat ze als spits speelt, als voorste vrouw dit betekend dat ze dus vooraan het veld speelt. De tweede reden is omdat ze graag de leiding neemt. Als iets haar of het team niet zint is Lucine degene die naar de coach gaat omdat op ‘vriendelijke’ wijze door te geven.
    Volledige naam: Lucine Yeva Vosgi Nazaryan
    Nationaliteit: Lucine heeft natuurlijk een Engels paspoort maar ze heeft er nog eentje, een Armeens paspoort. Ze is geboren in Armenië, in Gyumri een stad vlak bij de Gregoriaanse en Turkse grens. Tot haar vijftiende woonde ze hier waarna ze met haar vader naar Londen is verhuist omdat ze daar meer kans om te slagen had als voetbalster.
    Leeftijd, geboortedatum: Lucine is geboren op 16 juli 1981, wat haar op dit moment bijna eenendertig maakt. Lucine behoort dus bij de ‘ouderen’ in het team.
    Karakter: Lucine is een feestbeest. Sinds haar breuk met Jesús Navas, Spaans voetballer bij zowel het nationaal elftal als bij Sevilla FC, vorig jaar is ze los gebroken. Elke avond ligt ze bij een andere, bekende, man in bed en het maakt haar eigenlijk helemaal niets uit. Ze wilt gewoon genieten van haar leven en zich niet binden. Lucine heeft een uitgesproken mening en vindt het belangrijk dat er naar iedereen wordt geluisterd in het team. Iedereen moet zijn mening kwijt kunnen over de wedstrijd, slechte en goede dingen, opstellingen etc. Lucine heeft de soms wat irritante eigenschap om de leiding te nemen. Dan stapt ze zonder moeite op iemand af om hem of haar de waarheid te vertellen, niet altijd even vriendelijk. Maar Lucine is wel heel rechtvaardig. Over dat soort dingen zal ze nooit liegen en op die plek is ze ook echt te vertrouwen. In een relatie is dat anders. Lucine kan haar handjes bij mannen maar moeilijk thuis houden en is de flirt haarzelf. Zelden heeft een man zo’n mysterieuze, mooie en verleidelijke dame als Lucine gezien. Hoe rechtvaardig ze is het team is, zo onbetrouwbaar in een relatie en wild in bed. Lucine staat er ook om bekend. Ze is het stereotype voetballer, was ze een man dan was ze absoluut geen uitzondering op de regel. Ze sleept de één na de ander mee om ze daarna weer aan de kant te zetten, soms na één dag, twee, hoogstens drie. Je moet heel bijzonder zijn wil Lucine zich echt voor je inzetten. Meestal heeft ze daar gewoon niet de zin voor en gaat ze voor de makkelijkere pleziertjes.
    Uiterlijk:


    Sirusho
    Lucine is 183 cm lang en redelijk gespierd. Ze heeft een jonger gezichtje dan dat ze is en is altijd erg met mode bezig. Ze heeft lange bruine krullen en een getinte huid, te danken aan haar Armeense roots.


    Positie en rugnummer: Lucine is een succesvol spits. Vrijwel elke kans die ze krijgt maakt ze prachtig af. Ze is dan een echte vrees voor de meeste tegenpartijen. Lucine scoort de één na de andere goal. Ze speelt met haar lievelingsgetal 3. Ze heeft deze gekozen omdat ze drie zusjes heeft die ze deels met haar geld financieel onderhoudt. Met dit getal heeft ze haar zusjes, die nog in Armenië wonen, stuk voor stuk toch nog een beetje bij zich.
    Overig: Lucine’s vader is nadat Lucine op zichzelf ging wonen weer terug naar Armenië verhuisd. Daar wonen ook haar drie zusjes en haar twee broertjes. Ze is met voorsprong de oudste. Na haar komt haar zusje Carina van negentien, dan haar vijtien jarige zusje Nairi, hierna komt haar zusje Phyre van dertien. Ze heeft ook nog twee broertje: Vartan van tweeëntwintig en het echte nakomertje Levon van net een half jaar oud. Hem heeft ze door haar drukke schema nog niet eens kunnen zien terwijl ze wel heel close is met haar familie.
    Lucine begon zodra ze kon lopen te voetballen. Ze werd opgemerkt door een verdwaalde scout die enorm veel talent zag en hij stuurde haar door naar Londen. Deze raad heeft ze braaf opgevolgd en is nu één van de beste vrouwelijk spitsen ter wereld en speelt naast het Engelse elftal ook bij de Olympique Lyonnais Féminine in Frankrijk waar de afgelopen seizoen haar beste seizoen ooit heeft gespeeld. Dit komt mede door haar breuk met Navas, hierdoor is ze enorm agressief, fanatiek en snel geworden. Dus naast ze spijt die ze voelt voor het verbreken van een mooie relatie heeft het haar ook nog iets goeds gebracht.
    [Onbekend, Onbekend, Luara Hayrapetyan, Onbekend, Onbekend.]


    Pff, twee uur werk maar ze mag er wezen naar mijn mening. Dit is echt de laatste :')

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 19:21 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Thankyouuuu. Omy. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    You're welcome. Als je echt nog iets dringend nodig hebt wil ik je wel helpen maar eerst mijn geschiedenis :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Teamgenoot van Charlie
    Naam, bijnaam: Riley
    Volledige naam: Riley Wilkinson
    Nationaliteit: Riley is geboren op Cuba, maar verhuisde op haar 2e naar London, omdat haar ouders de armoede en de dictatuur in Cuba wilden ontvluchten. Eigenlijk is Riley geboren als Estefana Suárez, maar heeft ze haar naam verandert voor haar eigen veiligheid.
    Leeftijd, geboortedatum: Riley is geboren op 12 december 1986 en is momenteel dus halverwege haar twintiger-jaren, namelijk 25. Dit jaar zal ze nog 26 worden.
    Karakter: Riley is een dromer. Ze droomt vaak over wat ze later zal doen, waar ze zal zijn en wie ze zal zijn. Ze heeft een ruime fantasie en een creatieve ziel.
    Riley houdt absoluut niet van standaarden. Ze probeert dan ook zo veel mogelijk uit te blinken, in alles wat ze doet. Het motto : 'Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg', vindt ze ronduit verschrikkelijk. Daar schopt ze dan ook zo veel mogelijk tegenaan. Het maakt haar niet uit wat mensen van haar vinden. Qua voetbal niet, qua uiterlijk niet. Gewoon nergens mee.
    Riley is een familiemens en dat merk je ook in haar karakter. Ze is erg zorgzaam, behulpzaam en heeft altijd een luisterend oor. Ze kan een grote bek hebben, maar ze heeft een klein hartje. Riley is namelijk snel gekwetst.
    Uiterlijk:



    Cassie Ventura
    Riley is heel erg getint en heeft een heel gave huid. Haar ogen zijn bruin en haar haar is zwart. Riley heeft een sidecut, wat wilt zeggen dat ze rechterkant van haar hoofd geschoren heeft. Meestal draagt ze haar haar in een staart, waardoor het nog meer opvalt.
    Riley draagt vooral baggy kleren. Off-sholder tops, baggy jeans, harembroeken, jasjes en sneakers. Ook houdt Riley ervan om bont te dragen, vooral in de winter, wat nogal wat kritiek oplevert. Maar daar trekt Riley zich niets van aan.
    Positie en rugnummer: Riley is centrale verdediger en heeft rugnummer 16.
    Overig: Riley komt dus uit een Cubaanse familie. Haar vader is Xavier Suárez, maar heet nu Sebastian Wilkinson. Haar moeder is Felicia Suárez, maar heet nu Janet Wilkinson. Dan heeft Riley nog een broer, die eerst Enrico heette, maar tegenwoordig als Edward door het leven gaat.
    Wat velen niet zullen verwachten, is dat Riley gelovig is. Riley is streng Katholiek opgevoed door haar ouders en gaat dan ook minstens één keer per week naar de kerk. Verder bidt ze voor belangrijke wedstrijden. De anderen lachen erom en plagen Riley er mee, maar voor Riley voelt het goed.
    Riley heeft zo'n 2 jaar een knipperlichtrelatie gehad met Aston Graham. Aston is 10 jaar ouder dan Riley en een beroemde rapper. De twee waren hét favoriete celebritykoppel als het op roddelbladen e.d. aankwam. Ze stonden er bijna elke week wel in. Het is vaak aan en uit gegaan tussen de twee, omdat Aston het niet zo nauw neemt als het op monogamie aankomt. Uiteindelijk was Riley het zat om hem voor de zoveelste keer te vergeven en begon zelfs haar voetbal er onder te leiden. Toen heeft Riley besloten er definitief een punt achter te zetten. Momenteel is ze alweer bijna een half jaar single, maar op zoek is Riley niet. Nu kan ze zich lekker op haar voetbalcarrière richten, zegt ze.
    Waarschuwen? And again ; yes! (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 20:02 ]


    Tell me about it, stud.

    Meade schreef:
    (...)

    Ja, had ik beloofd. (:


    Thank youu<33


    ~

    Meade schreef:
    Team
    Luca Renner – keeper – 28 yrs – 1
    Miller Everheart – rechts back – 26 yrs – 33
    Raina Page – links back – 24 yrs – 18
    Clover Williams – laatste man, centrale verdediger – 34 yrs – 11 (c)
    ??? – centrale verdediger
    Mercedes Matthews – verdedigende middenvelder– 20 yrs – 7
    ??? – verdedigende middenvelder
    Jill Moore – middenvelder, rechts – 30 yrs – 10
    Faye Billington – middenvelder, links – 18 yrs – 23
    Vanessa Montalvo – aanvallende middenvelder – 21 yrs – 9
    Charlotte Foxx – spits – 25 yrs – 13
    Louis Jenner – Coach

    WAGs
    Nora Casillas – Montgomery
    Amora Gómez
    Rosa Bouwhuis
    Rina Levine
    Love Rodriquez
    Maria Kahn

    Overig
    Nathan McGregor – hoteleigenaar

    Ik zoek nog twee à drie teamleden, misschien nog wat fans of paparazzi, andere originele ideeën, maar aan WAGs heb ik echt meer dan genoeg! (:


    Bedankt voor de rol!

    Nog een rol nodig Amy? C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Rol: WAG van Jesús Navas.
    Naam, bijnaam: Troian, ze heeft voor de rest geen bijnaam.
    Volledige naam: Troian Shay Johnson.
    Nationaliteit: Troian woont in Sevilla, Spanje en is geboren in Zweden.
    Leeftijd, geboortedatum: Vijfentwintig jaar, geboren op 8 Augustus.
    Karakter: Komt.
    Uiterlijk:


    Holland Roden.
    Overig: Troian haar ouders wonen nog steeds in Zweden. Ze woont nu ongeveer drie jaar in Sevilla, Spanje. Daar voor reisde ze door Spanje met nog een reismaatje. Hun eindbestemming werd Valencia toen haar reismaatje ziek werd en het vliegtuig terug nam naar haar land. Ze wou verder door Spanje reizen toen haar huur auto het begaf en ze langs de weg stil kwam te staan en de spelers bus van Sevilla langs kwam rijden en stopte. Troian was meteen verkocht toen ze Jesús uit de bus zag stappen en ze verdronk helemaal in zijn zee blauwe kleur ogen. Nu drie jaar later gaat ze overal met Jesús mee als hij moet spelen omdat hij erge heimwee heeft en het liefst gewoon in Sevilla wilt blijven. Troian's ouders zijn super blij met de komst van hun nieuwe schoonzoon omdat Troian eerst keihard was gedumpt en ze nu hopen dat Jesús en Troian samen blijven. Ze heeft een litteken op haar onderbeen door een lelijke val, en ze draagt dag en nacht de ketting van haar overleden oma. Ook is Troian mee naar het EK van 2012 om het Spaanse team en Jesús te steunen en is ze in verwachting van haar eerste kind, maar ze weet nog niet goed hoe en wanneer ze moet vertellen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.