• De succesvolle spits van het nationale Engelse vrouwenteam raakt na een harde één op één strijd tussen haar en een Italiaanse hulp hevig geblesseerd aan haar enkels. Heel de media slaat op hol die de nummer zeven heeft opgelopen en rijen met artsen staan te wachten om Charlotte Foxx op te vangen. Te koppig en vooral te bang slaat Charlie dit af en vertrekt naar Oekraïne om het Europees kampioenschap bij te wonen en hoopt hiermee in de drukte van alle fans niet op te vallen.
          Helaas voor Charlotte lijkt dit niet helemaal te werken en vooral niet wanneer het Spaanse voetbalteam merkt dat ze het EK bijwoont. Ze lijkt het vooral goed te kunnen vinden met haar oude vriend Fernando Torres. Zal hij Charlotte over kunnen halen om onder het mes te gaan, in de hoop dat ze weer aanspeelbaar zal kunnen zijn het volgende seizoen?


    Door het EK nu kan ik mezelf echt niet meer in bedwang houden en móét ik een verhaal schrijven erover, sorry guys. Hihi. Niet al te origineel, ik weet het, maar ik probeer er wel wat van te maken. (:

    Wat nodig
    - Rond de 7 / 10 meisjes voor voetbalteam van Charlie. Engelse nationaliteit en tussen de 18 en 35, niet iedereen is jong though.
    - Coach, wat oudere man/vrouw.
    - Chagrijnige hoteleigenaar.
    - Fans van verschillende landen.
    - Overig, verzin maar wat, van WAGs tot paparazzi.

    In te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Volledige naam: Denk hierbij aan nationaliteit.
    Nationaliteit: Waar woon je, waar ben je geboren?
    Leeftijd, geboortedatum: Niet alleen jonkies.
    Karakter: Niet té perfect alsjeblieft.
    Uiterlijk: Korte beschrijving zoals lengte, bekend persoon en naam vermelden. Mila Kunis is bezet.
    Positie en rugnummer: Alleen voor Charlotte’s teamleden.
    Overig: Van familie, religie en relatie tot hobby’s.
    Waarschuwen?
    Titel?

    Ik zorg ervoor dat iedereen een rol in het verhaal krijgt. Je mag zoveel invullen als je wilt en ik kies niet de eerste, maar beste uit. Bedankt alvast. (:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Vriendin Mesut Özil
    Naam, bijnaam: Mariah, omdat haar echte voornaam Meryem vaak verkeerd wordt uitgesproken iets wat haar erg irriteert daarom heeft ze liever dat de Westerse mensen die het niet kunnen uitspreken haar Mariah noemen.
    Volledige naam: Meryem Buna Khan
    Nationaliteit: Meryem is geboren in Turkije, in de plaats Antakya vlakbij de grens met Syrië. Door haar vader werk bij een grote oliemaatschappij heeft ze over de hele wereld gewoond maar altijd haar Turkse nationaliteit aangehouden. Zelfs nu ze bij Mesut in huis woont blijft ze Turks.
    Leeftijd, geboortedatum: Meryem is geboren op 3 oktober in het jaar 1987. Ze is dus één jaar ouders dan Mesut.
    Karakter: Meryem is een meisje dat liever op de achtergrond blijft. Ze is opgevoed om niet te veel op te vallen maar eerst te observeren. Ze is ook absoluut geen flapuit. Eerst denk dat en dan pas gaat ze in actie. Elke kans overweegt ze zorgvuldig en gaat alles na om niets te kunnen vergeten. Meryem is een verstandig en slim meisje. Ze heeft haarzelf leren schrijven en leren omdat ze in Turkije nooit naar school ging. Toen ze in Duitsland kwam wonen is dit veranderd en heeft ze uiteindelijk het hoogste niveau afgerond. Meryem is een verstandige vrouw, soms een soort moeder voor de groep. Ze vindt het belangrijk dat iedereen haar aardig vindt en kan dan ook bijna geen ‘nee’ zeggen. Ze is een beetje een pleaser en onzeker. In andermans ogen wilt ze graag perfect zijn.
    Uiterlijk:


    Cansu Dere
    Meryem is een klein meisje, ze haalt nog maar net de 165 cm. Ze heeft lange bruine golvende haren en een smal gezichtje. Haar ogen zijn groot en een beetje grijzig terwijl ze goedgevormde iets wat vollere lippen heeft. De vrouwelijke vormen overheersen niet bij haar lichaam. Een kontje heeft ze zeker maar de borsten missen nog een beetje. Heel erg vindt Meryem dat niet, zo wordt er ten minste niet zo heel erg naar haar gekeken. Ze lijkt in haar gezicht vaak ouder dan dat ze is, hierdoor straalt ze mede zelfstandigheid uit. Qua kleding heeft ze een klassieke stijl. Lange jurken met een mooi paar hakken of slippertjes vindt ze heerlijk om op te lopen.


    Overig: Meryem is erg close met haar broer, Halil. Hij is een echte beschermer en is naast haar eigen gezin het belangrijkste persoon in haar leven. Met haar ouders Candan en Djuna heeft ze ook een sterke band. Haar familie woont allemaal weer in Turkije.
    Mesut en Meryem ontmoetten elkaar toen ze vijftien waren op school. Meryem had net een jaar in Egypte gewoond en haar vader moest naar Duitsland voor zijn werk. Na een half jaartje om elkaar heen draaien kregen ze een relatie samen die nooit is uitgegaan. Samen hebben ze nu ook een tweeling Emina en Selim van één jaar oud.
    Meryem is nog bezig met haar studie rechten terwijl ze ook voor de kindjes zorgt. Mesut en Meryem zitten nog net niet aan elkaar vastgeplakt maar zijn wel enorm klef met elkaar. Zelf vinden ze het niet heel erg als men zich daaraan stoort, zij houden ten minste nog echt van elkaar.
    [Ibrahim Akin,Muhtar Kent,Nimet Çubukçu, onbekend & onbekend]

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:53 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Noooooooo ik had een heel karakter ingevuld voor Love en toen was ineens alles weg. FML. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Noooooooo ik had een heel karakter ingevuld voor Love en toen was ineens alles weg. FML. D:


    Noooooo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn teamgenoot voor je komt er zo aan! (:


    The truth may be orange!

    Macadamia schreef:
    Mijn teamgenoot voor je komt er zo aan! (:


    Jaj! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mag ik nou de rol voor Verloofde Sami Khedira nog invullen?:9~


    ~

    heeeeeeeel stiekem moet je al wat rollen bekend maken...
    of gewoon beginnen met het verhaal:9~


    Miep

    Misschien, als ik inspiratie krijg, mag ik dan nog een teamgenoot aanmaken?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Misschien, als ik inspiratie krijg, mag ik dan nog een teamgenoot aanmaken?


    Zeker, absoluuut!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    wormtail schreef:
    heeeeeeeel stiekem moet je al wat rollen bekend maken...
    of gewoon beginnen met het verhaal:9~


    Ik ben al bezig met schrijven, hahaha. Ik moet alleen nog even teamopstelling maken, om te kijken of ik er al genoeg heb. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ow, heb je al een keepster? Of anders maak ik wel linksback.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: teamgenote
    Naam: Faye Eleanora Billington; een bijnaam heeft ze niet
    Nationaliteit: Faye is geboren en getogen in Engeland, maar haar moeder is een halve Spaanse. Dit betekent dat Faye driekwart Engels en een kwart Spaans is.
    Leeftijd: Faye is met haar leeftijd van net achttien jaar het jonkie van het team. Ze was twee weken geleden jarig, op 4 juni. Ze is geboren in het jaar 1994.
    Karakter: Hoewel je het niet zou verwachten van Faye, die er erg lief en verlegen uitziet, is ze soms een echte bitch. Ze gaat tot het uiterste om te winnen en ontziet daarvoor niets of niemand. Ze laat absoluut niet over zich heen lopen en heeft op elke opmerking wel een weerwoord klaar, dat overigens niet altijd even vriendelijk is. Ze kan dus behoorlijk brutaal uit de hoek komen en flapt er soms wel eens iets kwetsend uit. Dit heeft ze zelf niet altijd door.
    Naast het veld echter is Faye een erg lief meisje. Ondanks dat ze soms zo fel kan zijn, gaat ze voor anderen door het vuur. Ze is enorm behulpzaam en zal altijd voor anderen klaarstaan.
    Faye is erg spontaan en een echte gangmaker binnen de groep. Ze kent altijd alle roddels en wanneer ze die vertelt in de kleedkamer, hangt het complete team aan haar lippen. Faye geniet van al die aandacht en staat graag in de spotlights.
    Faye is ontzettend koppig en eigenwijs. Ze doet steeds haar eigen zin en het is erg moeilijk om haar van haar mening af te laten wijken. Op het veld speelt dit vaak in haar voordeel, want ze is vastbesloten die bal in de goal te krijgen. Maar soms vergeet ze te passen en speelt ze de bal kwijt, gewoon door haar koppigheid.
    Uiterlijk:


    Faye is een erg klein en slank meisje. Ze is amper 1,63 meter groot en weegt zo’n 50 kg. Dit kan zowel in haar voordeel als in haar nadeel spelen op het veld. Soms wilt ze ontzettend graag wat groter zijn, maar meestal vindt ze haar lengte juist geweldig. Faye heeft lange krullende donkerbruine haren en grote donkeren ogen, wat haar met haar fijne gezicht tot een mooi meisje maakt.
    Positie en rugnummer: Faye heeft rugnummer 23 en speelt linksvoor.
    Overige: Faye groeide op in een liefdevolle familie. Haar vader is de 46-jarige bankdirecteur Thomas Edward Billington en haar moeder Anna Valentina Billington-Fuentes, 44 jaar oud, is lerares op de plaatselijke lagere school. Verder heeft Faye nog een zusje van negen jaar oud, Lily. Het hele gezin woont in een dorpje net buiten Londen, in een groot maar gezellig huis.
    Tot drie maanden geleden had Faye een relatie met de 21-jarige Landon. Ze waren smoorverliefd, maar toen Landon haar meerdere malen in een dronken bui bedroog, was de relatie over. Toch zit Faye nog steeds een beetje met hem in haar hoofd.
    Omdat ze de jongste en de kleinste van het team is, wordt ze regelmatig wat betuttelt door de andere speelsters en door de coach. Ze vergeven haar vele fouten, omdat ze nog zo jong is. Daar heeft ze een hekel aan en meestal gaat ze er tegenin, maar soms komt het haar ook wel goed uit.
    Naast voetballen speelt Faye ook piano. Ze doet dit al erg lang, ruim tien jaar, en ze is er best goed in. Af en toe zingt ze ook, maar ze is erg onzeker over haar stem en doet het dus enkel als niemand haar kan horen.
    Titel? Sorry, geen idee.
    Waarschuwen? Duh :9~


    The truth may be orange!

    Team
    Luca Renner – keeper – 28 yrs – 1
    Miller Everheart – rechts back – 26 yrs – 33
    Raina Page – links back – 24 yrs – 18
    Clover Williams – laatste man, centrale verdediger – 34 yrs – 11 (c)
    ??? – centrale verdediger
    Mercedes Matthews – verdedigende middenvelder– 20 yrs – 7
    ??? – verdedigende middenvelder
    Jill Moore – middenvelder, rechts – 30 yrs – 10
    Faye Billington – middenvelder, links – 18 yrs – 23
    Vanessa Montalvo – aanvallende middenvelder – 21 yrs – 9
    Charlotte Foxx – spits – 25 yrs – 13
    Louis Jenner – Coach

    WAGs
    Nora Casillas – Montgomery
    Amora Gómez
    Rosa Bouwhuis
    Rina Levine
    Love Rodriquez
    Maria Kahn

    Overig
    Nathan McGregor – hoteleigenaar

    Ik zoek nog twee à drie teamleden, misschien nog wat fans of paparazzi, andere originele ideeën, maar aan WAGs heb ik echt meer dan genoeg! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik doe straks nog wel een poging voor de centrale verdediger! (:


    Tell me about it, stud.

    Rol:Vrouw Sami Khedira
    Naam, bijnaam:Aylana, Lana
    Volledige naam: Aylana Luena Khedira-Rivears
    Nationaliteit: Haar moeder is Duitse en haar vader is een Engelsman
    Leeftijd, geboortedatum: 22 mei 1988. Ze is nu 24 jaar. Aylana is geboren in Londen.
    Karakter: Aylena is een echte perfectionistische vrouw. Ze laat niet makkelijk over zich heen lopen en heeft altijd een eigen mening. Als ze thuis is met familie, vrienden en Sami is ze heel anders. Aylena is dan veel losser en lacht meer. Dit komt waarschijnlijk vanwege het feit dat ze met een bekende voetballer is getrouwd. Iedereen weet dat dan elke misstap gefotografeerd word.
    Uiterlijk:


    Aylena is jonge vrouw met lang bruin haar en grove krullen. Ze heeft mooie vrouwelijke figuren en een slank lichaam. Aylena heeft verleidelijke blauwe ogen met lange wimpers. Aylena draagt het lieft een strakke jeans met een shirtje erop en hoge hakken. Zo lijkt ze ook wat groter naast Sami.
    Positie en rugnummer: nvt
    Overig: Aylena heeft een eigen tijdschrift voor voetbalvrouwen. Een eigen tijdschrift was altijd al haar droom en dankzij Sami heeft ze die droom werkelijk kunnen maken. Verder kan Aylena heel erg goed opschieten met de WAG's van de Duitse internationals en is ze in Madrid erg geliefd. Op dit moment is Aylena drie maanden zwanger van haar en Sami's eerste kindje.
    Waarschuwen: Yes please
    Titel:Ik ben daar niet zo goed in


    ~