• Ik heb er niks op tegen, want ik schrijf er zelf ook een. Maar ik vind het wel vervelend om te zien dat die stories gewoon gepromoot worden. Om eerlijk te zijn vind ik dat dit verboden moet worden. Prima, als je erover schrijft maar om het te gaan promoten vind ik wel wat ver gaan. Een tijd terug was 'Pro-ana' stories schrijven hier op Quizlet een hele erge hype en ik ben bang dat dat nu weer een beetje gaat gebeuren. Hierom vind ik dus niet dat dit gepromoot mag worden op een site met jonge tiener meisjes. Ik weet namelijk zeker dat er veel zich gaan laten meeslepen, want er zijn duizenden van zulk soort meisjes die makkelijk te beïnvloeden zijn door zulk soort dingen... Dus ik vroeg me af of er een verbod kan komen op het promoten van deze stories en van het zetten in de spotlight van deze stories?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 15:05 ]

    Escritura schreef:
    (...)

    Maar. De stories. Zetten niet aan. Tot de ziekte.
    Ze laten de gevaren zien. If anything, zal het de users alleen maar afschikken.


    Ik begin een beetje te denken dat je je aan me irriteert? Sorry, maar ik blijf erbij. Natuurlijk lezen mensen ze wel als ze het willen, maar om het dan ook nog eens te promoten vind ik slecht ondanks dat de verhalen niet aanzetten tot de ziekte. Pro-ana, moet gewoon niet gepromoot worden op een site zoals Quizlet, vind ik. We kunnen nu wel uren gaan discussiëren, maar ik blijf bij mijn standpunt.

    Confused schreef:
    (...)

    Ik begin een beetje te denken dat je je aan me irriteert? Sorry, maar ik blijf erbij. Natuurlijk lezen mensen ze wel als ze het willen, maar om het dan ook nog eens te promoten vind ik slecht ondanks dat de verhalen niet aanzetten tot de ziekte. Pro-ana, moet gewoon niet gepromoot worden op een site zoals Quizlet, vind ik. We kunnen nu wel uren gaan discussiëren, maar ik blijf bij mijn standpunt.

    Je snapt toch wel dat mensen lezers willen? En dat ze daarom die verhalen gaan promoten? -.-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Confused schreef:
    (...)

    Ik begin een beetje te denken dat je je aan me irriteert? Sorry, maar ik blijf erbij. Natuurlijk lezen mensen ze wel als ze het willen, maar om het dan ook nog eens te promoten vind ik slecht ondanks dat de verhalen niet aanzetten tot de ziekte. Pro-ana, moet gewoon niet gepromoot worden op een site zoals Quizlet, vind ik. We kunnen nu wel uren gaan discussiëren, maar ik blijf bij mijn standpunt.


    Je kan er uren over doorgaan: Maar dat doet Q al jaren. Vrijheid in schrijven en promoten is voor iedereen - Zolang het binnen de opgegeven grenzen blijft. Discussie afgelopen dus, als je het simpel wilt houden.


    Til hug og blod.

    Citroen schreef:
    (...)
    Je snapt toch wel dat mensen lezers willen? En dat ze daarom die verhalen gaan promoten? -.-


    Nee, om eerlijk te zijn begrijp ik dat niet helemaal. Natuurlijk is het leuk als je veel lezers hebt, maar je schrijft toch ook voor jezelf? Omdat je het leuk vind om te schrijven?

    Confused schreef:
    (...)

    Nee, om eerlijk te zijn begrijp ik dat niet helemaal. Natuurlijk is het leuk als je veel lezers hebt, maar je schrijft toch ook voor jezelf? Omdat je het leuk vind om te schrijven?


    Nou, je kan discussiëren wat je wilt, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. ^^

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Confused schreef:
    (...)

    Nee, om eerlijk te zijn begrijp ik dat niet helemaal. Natuurlijk is het leuk als je veel lezers hebt, maar je schrijft toch ook voor jezelf? Omdat je het leuk vind om te schrijven?

    Nou... het is wel zo leuk als je lezers hebt. Anders kun je het net zo goed niet op Q zetten.


    I am an idiot, I move.

    Confused schreef:
    (...)

    Nee, om eerlijk te zijn begrijp ik dat niet helemaal. Natuurlijk is het leuk als je veel lezers hebt, maar je schrijft toch ook voor jezelf? Omdat je het leuk vind om te schrijven?

    Helaas is dat op deze site niet zo.
    Er zijn inderdaad mensen die het leuk vinden om te schrijven alleen voor zichzelf, maar dit is een schrijfsite. Hier gáát het er juist om dat je abo's en lezers krijgt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Creatieregels
    Bij het maken van een creatie moet je je, naast de algemene regels, aan de volgende regels houden;

    - Het is niet toegestaan om inbreuk te maken op copyrights, trademarks en beeldrecht. Quizlet is niet aansprakelijk voor de schade die hieruit voortvloeit.
    - Het is toegestaan om creaties te ontwerpen over zaken als anorexia, zelfmoord, zelfverminking en dergelijke, maar nergens mag er aangemoedigd worden om dit ook te gaan doen.
    - Creaties van gebande users mogen niet op Quizlet komen te staan, ook niet onder een schuilnaam.


    Til hug og blod.

    Je hebt zelf een pro ana story?! Is dit een soort omweg van reclame maken voor je eigen verhaal of wat?

    I am confused 8D

    Morgue schreef:
    Je hebt zelf een pro ana story?! Is dit een soort omweg van reclame maken voor je eigen verhaal of wat?

    I am confused 8D

    Er is een verschil tussen hebben en promoten, waar zij het over heeft.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Er is een verschil tussen hebben en promoten, waar zij het over heeft.


    Ja maar als je zelf een Pro-ana story hebt, lijkt het me raar dat je je aan reclame ervan stoort.

    Spotgaai schreef:
    (...)
    Er is een verschil tussen hebben en promoten, waar zij het over heeft.


    Dan heeft nog iedereen het recht om hun stories te promoten, tot de moderators/Rutger dit verbieden. En eerlijk gezegd zou ik het zeer oneerlijk vnden om stories toe te laten die je vervolgens niet mag promoten. Ik zie het dus niet gebeuren.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 16:10 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Morgue schreef:
    (...)

    Ja maar als je zelf een Pro-ana story hebt, lijkt het me raar dat je je aan reclame ervan stoort.

    Het gaat haar om de story's die aanzetten tot pro-ana dacht ik


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Citroen schreef:
    (...)
    Het gaat haar om de story's die aanzetten tot pro-ana dacht ik


    En die zijn er niet, want dat mag niet van Quizlet! Probleem opgelost (:

    Escritura schreef:
    Pro-ana stories mogen geschreven worden zolang het niet de ziekte zelf promoot of aanzet tot het doen hier van. De meeste laten juist de gevaren zien.
    zo had ik het nochtans begrepen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."