• heey ik (missbrown) en roxy (millionairx3) hebben samen dit account gemaakt we gaan een quizz maken over de jonas brothers hier gaat het over

    het begint in groep 6 nick en een meisje zijn harstikke verliefd op elkaar en zijn een koppeltje naderandt in groep 7 is het uit en dan is er een hele grote tijdsprong nick zit in de vierde op een andere school en hetr meisje zit ook op een andere school in de vierde ze raken weer met elkaar het ander via hyves (hetzelfde ongeveer als netlog) en het komt omdat ze een band zijn geworden het meisje wordt ook fan en daardoor komen ze4 elkaar bekend voor op hyves enzo ze gaan foto's bekijke van vroeger en van het een komt het ander

    de rollen

    vriendin joe:
    vriendin kevin:
    vriendin nick: MissBrown

    BF Hoofdrol: millionairx3
    Zus Hoofdrol:
    Zusje Hoofdrol:
    BF Jonas brothers:
    Lerares op sgool:
    Huppelkut:
    Huppelkut 2:



    [INFO]

    Naam:
    Leeftyd:
    Plaatje:
    Textje:
    Naam Titel:
    Van vind je van ons x] :


    xx . Demi[Jerry] en Roxy[Ben]........sex


    GEEN VRIENDJESPOLITIEK !!!!


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    ik wil vriendin nick of joe zijn xD

    Naam: Samantha Mulder

    Leeftyd: 17

    Plaatje: http://94.100.113.197/337450001-337500000/337469001-337469100/337469013_3_m6ek.jpeg

    Textje: Modepopjes! ik ben dus Samantha Mulder en 17 jaar oud. Mijn grooste hobby is Joe en winkelen. Verder ben ik gek op de natuur en ben ik vaak te vinden op het strand. Ik ben een open persoon en ben altijd vroelijk

    Naam Titel: just look over yor shoulder and you will see

    Van vind je van ons x] : Gezellig


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ike,, mag ike Vrienin Joe zijn?!?! info komt zo ;)


    Dunno ><

    Naam:
    Elle
    Leeftyd:
    17
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Textje:
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 18 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet plijte!!
    Bye Xx

    Naam Titel:
    Nee sorry,, zodra ik er eentje weet emld ik het ;)
    Van vind je van ons x]
    Soory,, ken jullie nog niet egt ofzo,, dus kan ook niks zeggen


    Dunno ><

    Naam: Tayden

    Leeftyd: 17

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=3
    Textje:

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Naam Titel: Hyves Love?
    Changed Hyves Love?


    Van vind je van ons x] : Melig x-]


    Take My Hand Take A Breath ...

    NEGERS NEGEREN JULLIE DEZE TOPIC OFSOW


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Ik wil vriendin Joe zijn


    Take My Hand Take A Breath ...

    Volgens mij eten ze ben en jerry ijs xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Naam: Tayden

    Leeftyd: 17

    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/tayden%20toxic/letsburnthishousedown/Tayden%20Toxic/tayden39.png?o=3
    Textje:

    Heeey Liefords ~333

    Ik ben Tayden en 17 jaar geleden op deze aardbol gesmurft. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persontja die niet op haar mondje is gevallen, dus kom maar op x3. Maar ook heel erg lief kan zijn :3. Ik heb een obsessie aan Bubbelgum en aan RedBull. Zonder dat spul kan ik niet leven :3. Dus pak het niet af please x3. Ik heb dan wel weer een hekel aan : Als ik geen bubbelgum&RedBull meer heb, Arro', Levende Barbie poppen, en onhumoristische mensen!
    Verder boeit mijn leven niet echt.

    Bubaaaay ~333


    Naam Titel: Hyves Love?
    Changed Hyves Love?


    Van vind je van ons x] : Melig x-]


    welke rol wil je ?? :P


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Volgens mij eten ze ben en jerry ijs xD


    jaaa we love ben en jerry ijs


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    jaa het is egt fukking lekker :D!!
    Maar fukking duur -_- beter gaan wij ons eigen ben en jerry ijs maken xd


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Vriendin Joe ^-^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Rol: vriendin van Kevin, die is cool ^^
    Naam: Renée
    Leeftyd: 15
    Plaatje: http://www.gossipgirlinsider.com/images/gallery/momsen-taylor.jpg
    Textje:Hee! Ik ben Renée, en ik ben hier vijftien jaar geleden in een klein gehucht op de wereld gedropt. Ik ben een aardig en vrolijk ingesteld, maar me omver laten lopen, doe ik zeker niet. Ik heb een grote mond, en met mijn eigenwijsheid kom ik wel eens in de problemen. Ik houd van stappen, muziek, vrienden en natuurlijk van dansen en lekker gek doen.
    Kus, Renée.
    Naam Titel: Do I know you?
    Van vind je van ons x] : I don't know. Ik denk dat jullie wel aardig zijn =)

    niemand o_O


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Vriendin kevin of BF JB please
    Naam: Lies

    Leeftyd: 18

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75783

    Textje: Hayz ik ben dus lies en loop al 18 jaar rond op de wereld.
    Ik ga veel carten en paijntballen want jah dat is gewoon leuk wete? Shopverslaafd ben ik niet, maar wel ik de muziek en snoep winkel :P
    Ik kan geen dag zonder mn gsm en mn vriendinnne
    Ik heb er zo een en we hebben echt te veel fanatsie, meestal dan over JB, en persoonlijk vindt ik kevin de coolste/mooiste/heetste. ookal vinden de meeste dat niet

    Dus jah dat was het een beetje over mij, ik wordt wel snel bervriend met je :D
    Kuz Lies.

    Naam Titel: Internet Remember Me To The Past

    Van vind je van ons x] : Echt Cool, k heb je serie gemaakt toen ik off was, en dat duurde tot 1 uur in de nacht (het was al laat toen ik er aan begonxD)


    everything you imagined, and more...

    neiamdn meer?? o_O


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH