• heey ik (missbrown) en roxy (millionairx3) hebben samen dit account gemaakt we gaan een quizz maken over de jonas brothers hier gaat het over

    het begint in groep 6 nick en een meisje zijn harstikke verliefd op elkaar en zijn een koppeltje naderandt in groep 7 is het uit en dan is er een hele grote tijdsprong nick zit in de vierde op een andere school en hetr meisje zit ook op een andere school in de vierde ze raken weer met elkaar het ander via hyves (hetzelfde ongeveer als netlog) en het komt omdat ze een band zijn geworden het meisje wordt ook fan en daardoor komen ze4 elkaar bekend voor op hyves enzo ze gaan foto's bekijke van vroeger en van het een komt het ander

    de rollen

    vriendin joe:
    vriendin kevin:
    vriendin nick: MissBrown

    BF Hoofdrol: millionairx3
    Zus Hoofdrol:
    Zusje Hoofdrol:
    BF Jonas brothers:
    Lerares op sgool:
    Huppelkut:
    Huppelkut 2:



    [INFO]

    Naam:
    Leeftyd:
    Plaatje:
    Textje:
    Naam Titel:
    Van vind je van ons x] :


    xx . Demi[Jerry] en Roxy[Ben]........sex


    GEEN VRIENDJESPOLITIEK !!!!


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Naam:Yeal
    Leeftyd:16
    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=149mlo9&s=4
    Textje:Hi Sweebies <3 Ik ben een meisje die 16 jaartjes geleden geboren is en de naam Yeal heeft gekregen =] Mijn lief tallige ouders zijn gescheiden en ik woon bij me moeder. Beter want ik heb haat aan mijn vader ¬¬ Euhmm tja,ik ben nogal slecht in dit soort dingen dus ga ik maar onzin brabbel. Ik dans al sinds me 10e,ja eigenlijk een beetje streetdance/hiphop maar dat boeit je vast niet zoveel. Ik ga graag naar concerten en ben verslaafd aan shoppen <3 Vandaar dat ik ook nooit geld heb en dat sucked >< Ook verander ik graag van kleur haar en is het de ene x blond en de andere x zwart en dan zit er weer een kleurtje in en zo kan ik uren door gaan ;] Waar ik niet zonder kan is muziek en liefde <3 Iedereen heeft die 2 dingen nodig ! Maar ik moet gaan. Byee
    Naam Titel: Do I Know You ?!
    Van vind je van ons x] :ben hier nieuw maar de naam is wel sex ^^

    Nog iemand ???

    JE KAN NOU NOG ZEGGE WAT JE WILT MORGEE GAA WE DE ROLLE GEVEN !!!!!!!!!!!!!


    MELD JE NU NOG AAN !!!!!

    JE KAN NOU NOG ZEGGE WAT JE WILT MORGEE GAA WE DE ROLLE GEVEN !!!!!!!!!!!!!


    MELD JE NU NOG AAN !!!!!


    Euhm jullie gingen dus eigenlijk eergisteren het zeggen, jah neit erg hoor maar jah


    Live life limitless.

    (...)

    Euhm jullie gingen dus eigenlijk eergisteren het zeggen, jah neit erg hoor maar jah



    Ja dat zouden we doen.
    Maar me zus is er al 3 dagen nie meer op geweest.
    Dus ja..
    Srry hier voor

    (...)


    Ja dat zouden we doen.
    Maar me zus is er al 3 dagen nie meer op geweest.
    Dus ja..
    Srry hier voor


    Nee niet erg hoor, maar ik wou het je gewoon even melden want ik dacht dat jullie het vergeten waren :$:$:$:$


    Live life limitless.

    (...)

    Nee niet erg hoor, maar ik wou het je gewoon even melden want ik dacht dat jullie het vergeten waren :$:$:$:$


    Nee ik zeker niet maar ik denk dat ik zeker morge de rolle ga geven en als me zus er dan nog niet op is heeft ze pech.Dan ga ik ze verdelen :P

    (...)

    Nee ik zeker niet maar ik denk dat ik zeker morge de rolle ga geven en als me zus er dan nog niet op is heeft ze pech.Dan ga ik ze verdelen :P


    Dat kan je natuurlijk ook doen
    En veel handiger geen ruzie, allee ik denk eigenlijk wel niet dat jullie daarover ruzie gaan maken, maar ik ken er wel zo hoor, maar jah


    Live life limitless.

    Bf van de Jonas brothers
    info komt...


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Huppelkut ofzo x3

    Naam: Tiffany Allen
    Leeftyd: 18
    Plaatje: foto
    Textje: Hi, ik ben Tiffany, ik ben 19 jaar. Ik hou van shoppen en uitgaan. Ik ben erg populair en heb heel veel vrienden... En vriendjes! Ik ben de tel al kwijt, op dit moment ben ik nog single, maar daar gaat verandering in komen, geloof me. Ik ben verder erg rijk en krijg alles wat ik wil, logisch! O, en ik heb nog een poedeltje gekregen gister! So sweet. (Ookal had ik liever een paard gehad...) Nou daaag!
    -XXX- Tiffany
    Naam Titel: Internet Love...? kweetniet.
    Van vind je van ons x] : Super aardig xD


    You are beautiful, you are love.

    BF JONAS BROTHERS:
    Naam: Jelle McLoyan
    Leeftyd: 16
    Plaatje: Jelle McLoyan
    Textje: Jelle is al sinds ze klein was goed bevriend met de Jonassen. Ze staat altijd voor ze klaar en is altijd in voor een gezellige middag fun met de broers. Ze is heel spontaan en vrolijk en heeft een positieve kijk op het leven. Ze laat de broers altijd het positieve in dingen zien en is een vriendin door weer en wind.
    Naam Titel: Hyves Lovestory


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.