• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Bisous: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Bisous: Daphne Rebecca Whitley
    -

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Khedira: Jayson Mike Moreno
    -
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Jayson Mike Moreno
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch -
    4. Levitatie -
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Daphne Rebecca Whitley
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Alex Lilith Jackson

    Rollenstory

    © Prisoner en Szcarlett

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 19:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Is de angst claustrofobie er al? ;p
    Ik ga mijn perso aanmaken!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    Is de angst claustrofobie er al? ;p
    Ik ga mijn perso aanmaken!


    Juap ;$
    Die van mij heeft dat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan maar even iets anders verzinnen :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam:
    Fay Nina Llyod.
    Leeftijd:
    Zeventien.
    Karakter:
    Komt nog.
    Verleden:
    Fay had als klein meisje al allerlei beelden over haar toekomst, maar geen van hen is werkelijk uitgekomen. Haar school heeft ze niet afgemaakt, ook al zou je dat wel van haar denken. Ze mag er dan wel onschuldig uitzien, daarom is ze juist iemand die goed in de drugshandel past. Niemand zal haar ooit verdenken van de handel in drugs. Veel van haar bendeleden zijn dan ook erg blij met haar. Fay heeft een van de betere connecties en kan goedkope drugs, maar van goede kwaliteit zo te pakken krijgen. Zelf gebruikt ze geen drugs, maar drinken kan ze wel. Roken of een joint nemen, laat ze over aan de andere bendeleden. Ze heeft er zelf geen plezier van en houd zich dan ook alleen bezig met de drugshandel. Haar ouders zijn net een paar jaar gescheiden. Daardoor had ze het erg moeilijk en besloot iets anders van haar leven te maken en te stoppen met school. Ook zag ze haar dromen voorbij vliegen. Van kapster naar beroemdheid. De dromen die ze als achtjarig kind had, zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Uiterlijk:


    Fay heeft lang stijl bruin haar wat tot boven haar onderrug komt. Haar haar is erg donker, waardoor het soms lijkt alsof het zwart is. Haar wenkbrauwen hebben zo ongeveer dezelfde kleur. Donker bruin en is wat lichter richting de oor.
    Haar ogen zijn ovaal vormig en komen beter uit met de zwarte mascara die ze op haar wimpers heeft. Van zichzelf heeft ze al zwarte wimpers, maar met mascara valt het toch meer op. Haar ogen zijn licht groen met wat blauw erdoorheen.
    Haar wangen zijn meest van de tijd licht roze gekleurd. Rood is de kleur van haar lippen. Ook zijn ze erg vol en kun je de lijnen van haar mond goed zien.
    Fay is redelijk dun en heeft een normale lengte van ongeveer één meter vijfenzeventig. Haar kleding stijl is normaal. Ze hoeft niet persé merkkleding. Ze koopt wat ze leuk vind en wat ze lekker vind zitten. De meningen van anderen, daar doet ze weinig mee.
    Angst:
    Smetvrees. Ze verpakt de drugs dan ook in plastic zakjes en heeft daarbij meestal doorzichtige handschoenen aan.
    Extra:
    Komt nog.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 10:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    goed gekeurd. ik zet haar erbij.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jongens gezocht !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik kan geen angst verzinnen :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb mijn rol echt bijna af, maar ik was gisteren en vandaag ziek, dus kan ik haar morgen nog plaatsen? Sorry D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @Cherryl als het maar één angst is waar ik omheen kan werken. Dit is namelijk één grote test. Zijn zijn 12uitgekozen die de test zullen ondergaan. Dus waterangst van alles kan.

    @Samhain ik zal je laten staan. De overige reserveringen die nog niet zijn gemaakt haal ik anders vandaag weg dus andere let op reserveringen worden vandaag weggehaald

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 7:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik wil graag een jongen reserveren!

    Naam:
    Daniël Parles
    Leeftijd:
    Achttien jaar.
    Karakter:
    Daniël is een echte verleider. Meisjes zijn er voor 't plezier, meer niet. De jaren die vooraf gingen waren jaren geweest die elke een typisch 'succesvolle' jongen zou leiden. Veel meisjes, nul relaties, alles ging zonder gevoel, want (zie angst) de woorden 'ik hou van je' zijn één van zijn grootste angsten. Dit komt ook vooral omdat hij eigenlijk vreselijk laf is, bang voor pijn, bang voor afgang, bang voor alles, eigenlijk. Het grappige is nog wel dat hij dit nooit zal toegeven en over komt als een sterke persoonlijkheid. Vele meisjes vallen voor zijn charme, al heeft hij uiteindelijk maar één doel; sex. Er is in zijn leven maar een jonge dame geweest waar hij de woorden 'ik hou van jou' tegen heeft durven zeggen, dit was Rive. Meer over haar zal ik vertellen bij 'verleden'.
    Verleden:
    Daniël's leven leek eigenlijk perfect, hij had een rijke vader die baas was van een succesvol bedrijf, een stiefmoeder met een groot hart, waar hij misschien zelfs meer om gaf dan zijn bloedeigen vader. Dit leven veranderde echter toen hij Rive ontmoette, een prachtig meisje wiens moeder baas was van een beroemd modemerk. Ze leek eerst één van zijn vele 'one night stands', maar ze was in staat om hem te veranderen. Er gingen maanden aan voor af voor hij uiteindelijk de woorden 'ik hou van jou' kon zeggen. Het waren vier woorden die mensen veel te vaak gebruikte, het waren vier woorden waar de waarde van af was; maar niet bij Daniël aangezien dit de eerste keer was dat hij aan de liefde kon toegeven. Een prachtig jaar ging hem tegemoet, tot hij in een dronken bij met een of andere scharrel in bed kwam. Rive kwam hier achter en wist dat ze zoiets nooit zou kunnen vergeven. Zonder Rive ging alles weer mis met Daniël, hij ging berg afwaarts terwijl Rive de liefde van haar leven ontmoet had; een rijke man die vijf jaar ouder was en dus helemaal niet geschikt voor dit onschuldige meisje. Het duurde niet lang voor ze verloofd was op 18-jarige leeftijd, en tot overmaat van ramp ook nog eens zwanger. Daniël, die woest was op de nieuwe verloofde van Rive, liet uit egoïsme iemand sleutelen aan de auto waar ze in reden, tot gevolg dat ze verongelukten. Rive en haar verloofde werden meteen naar het ziekenhuis bedacht, waar Rive haar kleine baby verloor die eigenlijk nog slechts een embryo was. Beiden stierven ze aan te veel bloedverlies. Daniël werd wanhopig, en hoewel hij niet in god geloofde, heeft hij gevraagd om vergiffenis. Hij realiseerde zich al gauw dat hij dit niet zomaar zou kunnen krijgen, hij moest er iets voor terug geven. En dit was de belofte dat hij nooit meer van iemand zou houden. Hiermee kon hij leven, met deze gedachte geloofde hij dat Rive veilig was, daar boven.
    Uiterlijk:


    Af en toe zul je wat verdwaalden sproeten ontdekken, maar verder is zijn huid prachtig egaal. Zijn lichaam gespierd, wat dus ook verraad dat hij een goede conditie heeft en zeker voor zichzelf op kan komen - niet dat hij in staat is om dit te doen, mentaal dan. Maar begrijp me niet verkeerd, hij is niet overdreven gespierd, ook niet verschrikkelijk breed trouwens. Hij is 1.78, want niet erg lang is, maar wel wat rond het gemiddelde ligt.
    Angst:
    Daniël zelf niet geloofd in de term 'angst', daarom zal hij dan ook nooit toegeven dat hij bang is voor pijn. Dit is echt niet het enige waar hij bang voor is, hij is bang voor leven, houden van, verliezen, ontmoeten, denken, en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar zoals ik al zei, zal hij dit nooit laten blijken.
    Extra:
    Alcohol is zijn beste vriend, wat hem vaak in problemen heeft gebracht.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 17:47 ]

    Naam: Alyssa Dawn Sinder. Ze wordt liever Alice genoemd en stelt zich meestal ook zo voor.
    Leeftijd: Ze is zestien, maar zegt dat ze achttien is.
    Karakter: Alice gedraagt zich vrolijk en uitbundig, is altijd in voor een feestje. Sarcasme is een taal die ze vloeiend spreekt, maar over het algemeen is het niet haar bedoeling iemand te kwetsen. Ook is ze erg gesteld op haar vrijheid, en ze is zeker niet bang om hiervoor te vechten. Hoewel ze fysiek niet sterk is, is ze snel en behendig genoeg om een kans te maken bij een gevecht.
    Alice leeft op de toppen van haar gevoelens, en het lot lijkt haar gunstig gezind te zijn: ze doet wat in haar opkomt, neemt geen blad voor de mond en denkt later pas na, maar ze raakt bijna nooit gewond, uitzonderingen daargelaten. Dit doet ze niet omdat ze niet slim is, want intelligent is ze zeker, maar omdat ze niet wil dat er herinneringen boven komen drijven en als ze te diep nadenkt, steekt haar verleden de kop op. Onder deze bescherming schuilt een gekwetst meisje op zoek naar een thuis, met mensen die om haar geven, maar ze heeft de hoop hierop opgegeven. Haar uitbundige gedrag is een verdedigingslinie – de laatste die ze heeft, en ze geeft hem niet zomaar op voor wat aardigheid. Om haar kern te bereiken zal je veel moeite moeten doen, en tot nu toe heeft nog niemand die moeite gedaan.
    Verleden: De vader van Alice is bij haar moeder weggegaan zodra die laatste zwanger bleek te zijn. Ondanks het feit dat hij haar verliet, heeft haar moeder toch altijd geloofd dat hij haar ware liefde was, en ze heeft haar kind altijd de schuld van zijn vertrek gegeven. Hierdoor groeide Alice niet erg vrolijk op. Hier kwam bij dat haar moeder een hoer was en het meisje kwam regelmatig de kamer binnen om daar een wildvreemde man aan te treffen. Uiteindelijk is haar moeder vermoord door een van haar klanten, terwijl Alice, die toen vijftien was, verstopt zat in de kast. De man zag haar en heeft geprobeerd haar te misbruiken, maar ze wist weg te komen. Dit gebeurde een half jaar voor het begin van de RPG en deze tijd heeft Alice doorgebracht op straat, in een kraakpand. Ze verdient haar geld door het uit portemonnees van toeristen te plukken of door hun camera’s te verkopen, maar ze is nog altijd doodsbang dat de moordenaar haar zal vinden.
    Uiterlijk:


    Alice heeft haar met de kleur van roet, van raven. Het valt tot onder haar schouderbladen, lichtjes golvend, en zo omlijsten de lokken haar ietwat spitse gezicht. Ze heeft grasgroene ogen met de vorm van amandelen. Hoewel ze de tengere bouw van een ballerina heeft, is dat totaal haar stijl niet: haar knieën zijn vaak geschaafd, want voorzichtig zijn is niet haar sterkste punt. Ze is lang voor haar leeftijd, maar omdat ze zich twee jaar ouder voordoet, lijkt ze toch kleiner.
    Angst: Intimiteit. Ze heeft een trauma overgehouden aan de aanranding en vooral fysieke intimiteit is doodeng voor haar, maar ze laat ook niemand toe in haar geest. Ze is overigens ook bang voor kraaien, maar dat lijkt geen duidelijke reden te hebben.
    Extra: Ze heeft zichzelf een tijd lang gesneden, en hoewel ze hier nu mee is gestopt, zijn de littekens nog zichtbaar op haar bovenbenen en -armen. Hierom draagt ze nooit kleding met korte mouwen of pijpen: ze is doodsbang dat iemand de littekens ziet.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:19 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sorry dat het zo lang duurde, ik kreeg het onverwacht heel druk vandaag en gisteravond.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Morgen alweer mijn laatste proefwerk !
    Dus als ik thuis ben zal ik hem aanpassen :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Beide zijn goedgekeurd en ik zet het erbij !


    The duty of youth, is to challenge corruption.