• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Spanje - 2e groep D
    Winnaar groep D - Italië

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:43 ]

    Jakhals schreef:
    (...)

    Yeah! That's the spirit

    Wisten jullie trouwens al dat Messi vader wordt ??


    Ja, een jongetje toch? Ik las dat volgens mij ergens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja, een jongetje toch? Ik las dat volgens mij ergens.

    Ik weet niet wat het wordt, maar wel leuk voor hem (:

    Boutella schreef:
    (...)

    With you crush?(:
    Wiskunde is ook interessant...


    Anders geen happysmiley (:
    Ook leuk welke wiskunde doe je?

    Btw ffmontopic blijven xd: een van me beste vrienden heb dezelfde ogen als Mesut :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jakhals schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat het wordt, maar wel leuk voor hem (:


    Aaahh als hij hem maar niet Lionell junior noemt is het goed gheghe


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    (...)

    Aaahh als hij hem maar niet Lionell junior noemt is het goed gheghe

    Hopelijk voor hem heeft hij niet de lengte van zijn vader haha
    Oké, dat is gemeen van mij

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 15:05 ]

    Jakhals schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat het wordt, maar wel leuk voor hem (:


    Ik vind hem zo schattig hè. Ik denk trouwens niet dat hij hem Lionel junoir noemt, zo is hij niet echt volgens mij, iets meer bescheiden ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jakhals schreef:
    (...)
    Hopelijk voor hem heeft hij niet de lengte van zijn vader haha
    Oké, dat is gemeen van mij


    Haha achjaa niet alles hoeft klein te zijn :$ okeee fout onderwerp gheghe

    @Demi ronaldo noemde zichzelf niet ijdel in een artikel dat hij over zichzelf geschreven heb..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    (...)

    Haha achjaa niet alles hoeft klein te zijn :$ okeee fout onderwerp gheghe

    @Demi ronaldo noemde zichzelf niet ijdel in een artikel dat hij over zichzelf geschreven heb..


    Hahaha. Hij heeft een slecht zelfbeeld :'). I still think he's sexy as hell. Maar ja, ik geloof dat hij behoorlijk ijdel is maar de arrogantie valt denk ik wel redelijk mee. Natuurlijk is hij geen bescheiden jongetje en is het geld als arm straat schoffie naar zijn hoofd gestegen maar een arrogante klootzak is hij niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hallowa.
    Ik ga vanavond maar weer eens kijken, aangezien ik morgen een rustig toetsweekdagje heb :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Hij heeft een slecht zelfbeeld :'). I still think he's sexy as hell. Maar ja, ik geloof dat hij behoorlijk ijdel is maar de arrogantie valt denk ik wel redelijk mee. Natuurlijk is hij geen bescheiden jongetje en is het geld als arm straat schoffie naar zijn hoofd gestegen maar een arrogante klootzak is hij niet.


    Dat zou je tegen de jongens uit mijn klas moeten zeggen. Die blijven maar door zeuren over hem, om gek van te worden gewoon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Hij heeft een slecht zelfbeeld :'). I still think he's sexy as hell. Maar ja, ik geloof dat hij behoorlijk ijdel is maar de arrogantie valt denk ik wel redelijk mee. Natuurlijk is hij geen bescheiden jongetje en is het geld als arm straat schoffie naar zijn hoofd gestegen maar een arrogante klootzak is hij niet.


    Nee klopt maar een narcist is het wel een beetje heeel erg :p mn engelse docente vroeg zo van what is your personale opionine ofzo als je zo schrijft. Dus ik zo van: he loves himself too much but still he is hot


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bisous schreef:
    (...)

    Dat zou je tegen de jongens uit mijn klas moeten zeggen. Die blijven maar door zeuren over hem, om gek van te worden gewoon.


    Over zijn uiterlijk? Bij ons ook alleen maar over zijn haar. Laat die jongen, hij vindt het heerlijk, ik ook en het maakt zijn karakter. Liever dit dan als een slons ongeschoren met een dikke pens op de bank, toch?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    Dat zou je tegen de jongens uit mijn klas moeten zeggen. Die blijven maar door zeuren over hem, om gek van te worden gewoon.

    Ik sta als enige niet op jouw profiel [/valt mij nu pas op]

    Braxford schreef:
    (...)

    Nee klopt maar een narcist is het wel een beetje heeel erg :p mn engelse docente vroeg zo van what is your personale opionine ofzo als je zo schrijft. Dus ik zo van: he loves himself too much but still he is hot


    Ach, zo noemt mijn geschiedenis leraar me ook. Als ik een narcist ben valt het nog best mee :') Mannen met een beetje, heel veel, zelf liefde zijn niet erg, geen onzekere vogeltjes voor mij! Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    (...)

    Dat zou je tegen de jongens uit mijn klas moeten zeggen. Die blijven maar door zeuren over hem, om gek van te worden gewoon.


    Hahaha ik ken het ja die jongens maandag niet te genieten natuurlijk moesten wij nog een presentatie over hem houden... Bad timing xd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead