• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Spanje - 2e groep D
    Winnaar groep D - Italië

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:43 ]

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Nooo, iedereen komt thuis en ik moet nu nog eens naar mijn werk tot 21:00! ;__:


    Ik mag weer lekker gaan leren.. Okaayy natuurkunde is lekker leren omdat me crush me helpt hihi :$


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, Claire geeft altijd het goede voorbeeld. (krul)

    :Y) That's mah thing!

    Maar knuffeltjes, ik ben naar mijn werk.. ;__: Ik spreek jullie vanavond wel weer in het topic, maar dan in het offtopic gedeelte! Hopelijk met allemaal nieuwe hoofdstukjes aan stories ^^ xox


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    :Y) That's mah thing!

    Maar knuffeltjes, ik ben naar mijn werk.. ;__: Ik spreek jullie vanavond wel weer in het topic, maar dan in het offtopic gedeelte! Hopelijk met allemaal nieuwe hoofdstukjes aan stories ^^ xox



    Byee sweetheart is er al offtopic ding dan?
    Xoxo


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Huntelaar schreef:
    (...)
    En je hebt bijna vakantie of niet? EK is maar eens in de twee jaar eventjes, school kan best ff wachten. (joehoe)


    Daarom, het maakt toch niets meer uit. Ik heb pas vrijdag rond 11:00 vakantie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Braxford schreef:
    (...)

    Byee sweetheart is er al offtopic ding dan?
    Xoxo


    Nee, het volgende topic wordt een Off ding.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    :Y) That's mah thing!

    Maar knuffeltjes, ik ben naar mijn werk.. ;__: Ik spreek jullie vanavond wel weer in het topic, maar dan in het offtopic gedeelte! Hopelijk met allemaal nieuwe hoofdstukjes aan stories ^^ xox





    Knuffeltje van Sergio en Cris.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga ook eventjes weg denk ik. Hond uitlaten, kamer schoonmaken, tijdschrift kopen en muziek downloaden.

    Boutella schreef:
    (...)

    Nee, het volgende topic wordt een Off ding.


    Aaahh zo (; how was your day?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ga Duits leren, bleh :X


    The truth may be orange!

    Braxford schreef:
    (...)

    Aaahh zo (; how was your day?


    Tot nu toe? Kut. Hahaha. Duits heb ik echt verpest, ik kreeg dat blaadje voor me en kon niet eens de titel vertalen :') Daarna Natuurkunde, dat ging wel en Aardrijkunde; kan iemand mij helpen herinneren waarom ik dat vak ooit heb gekozen?
    Het was en is hopeloos maar VI Oranje maakt het op dit moment even goed, hahaha. Heerlijk. En dit jouwe?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    MARIO GOMEZ IS SEXY oke sorry moest ff.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Tot nu toe? Kut. Hahaha. Duits heb ik echt verpest, ik kreeg dat blaadje voor me en kon niet eens de titel vertalen :') Daarna Natuurkunde, dat ging wel en Aardrijkunde; kan iemand mij helpen herinneren waarom ik dat vak ooit heb gekozen?
    Het was en is hopeloos maar VI Oranje maakt het op dit moment even goed, hahaha. Heerlijk. En dit jouwe?


    Mijne ging redelijk was na het vijfde al uit door de proefwerkweek van morgen bij engels kregen we soort van stenen koekjes xd niet heel lekker dus oja in de pauze zag ik mn crush weer met zn vriendin. ( ik mag dat mens echt niet ze is perfect gwn..) maar van hem heb ik zo nog bijles xd verder was dat het wel ja..

    Hahaha aardrijkskunde ben ik al 3 jaar zoo slecht in, sws misschien ook omdat ik elk jaar een andere crapy leraar heb (; ik stres em wel echt voor me toetsweek.

    Ontopic xd: beetje zin in de wedstrijd vanavond (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bellisario schreef:
    MARIO GOMEZ IS SEXY oke sorry moest ff.


    Ik hoopte op een lekkere shirtless foto van hem erbij gheghe:9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    (...)

    Ik hoopte op een lekkere shirtless foto van hem erbij gheghe:9~


    Alleen voor mij bestemd. :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Braxford schreef:
    (...)

    Mijne ging redelijk was na het vijfde al uit door de proefwerkweek van morgen bij engels kregen we soort van stenen koekjes xd niet heel lekker dus oja in de pauze zag ik mn crush weer met zn vriendin. ( ik mag dat mens echt niet ze is perfect gwn..) maar van hem heb ik zo nog bijles xd verder was dat het wel ja..

    Hahaha aardrijkskunde ben ik al 3 jaar zoo slecht in, sws misschien ook omdat ik elk jaar een andere crapy leraar heb (; ik stres em wel echt voor me toetsweek.

    Ontopic xd: beetje zin in de wedstrijd vanavond (:


    Wie spelen er precies vanavond? Engeland en Frankrijk toch? Dan namelijk wel!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."