• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Spanje - 2e groep D
    Winnaar groep D - Italië

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:43 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik had net mijn moeder opgebeld, want zij zit nu op haar werk, maar mijn moeder wilt pas donderdag of vrijdag weer naar de c1000 en mijn moeder denkt dat die dan al weg is.


    & Anders bel je er heen? :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    & Anders bel je er heen? :'D

    Maarrr... Dat vind ik nog enger. En daarbij is de C100 letterlijk twee straten van mijn huis af. Wat denk jij, Marjolien? Is 'ie donderdag al weg?



    Zie um los gaan. _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    (...)
    Maarrr... Dat vind ik nog enger. En daarbij is de C100 letterlijk twee straten van mijn huis af. Wat denk jij, Marjolien? Is 'ie donderdag al weg?


    Ik denk aangezien NL eruit ligt... Denk ik dat wel. Of je vraagt of ze hem achter neer zetten ofzo?


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Interpol schreef:
    Ontopic?

    Het ging over Wesley Sneijder?


    ars moriendi

    Ik moet vaker voetbal kijken voordat ik proefwerk Duits heb, het is nog nooit zo slecht gegaan.



    Kunnen we de volgende niet in het off-topic plaatsen? Dan zijn we ook meteen van al dat gezeik af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik moet vaker voetbal kijken voordat ik proefwerk Duits heb, het is nog nooit zo slecht gegaan.
    Kunnen we de volgende niet in het off-topic plaatsen? Dan zijn we ook meteen van al dat gezeik af.

    Ja, goed plan.. en oh, das balen. Achja, nothing tops football, right? (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, goed plan.. en oh, das balen. Achja, nothing tops football, right? (;


    Ach, volgend jaar heb ik het toch niet meer dus het maakt me eigenlijk niets meer uit. Maar ja, vanavonde gewoon weer kijken, jammer dan :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, volgend jaar heb ik het toch niet meer dus het maakt me eigenlijk niets meer uit. Maar ja, vanavonde gewoon weer kijken, jammer dan :')

    En je hebt bijna vakantie of niet? EK is maar eens in de twee jaar eventjes, school kan best ff wachten. (joehoe)


    ars moriendi

    En teruug van schooltje, mijn mentix heeft vandaag in de klas allemaal plaatjes laten zien van Özil want zij vind hem ook knap :9~


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    En teruug van schooltje, mijn mentix heeft vandaag in de klas allemaal plaatjes laten zien van Özil want zij vind hem ook knap :9~

    Nooo, iedereen komt thuis en ik moet nu nog eens naar mijn werk tot 21:00! ;__:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    En je hebt bijna vakantie of niet? EK is maar eens in de twee jaar eventjes, school kan best ff wachten. (joehoe)

    Ja, Claire geeft altijd het goede voorbeeld. (krul)

    Huntelaar schreef:
    (...)
    En je hebt bijna vakantie of niet? EK is maar eens in de twee jaar eventjes, school kan best ff wachten. (joehoe)


    Ik ben het helemaal met je eens, maar mijn ouders denken daar helaas anders over (:


    The truth may be orange!