• Ik vind sommige mesnen gewoon soms zo gemeen op het forum...

    Of soms niet echt gemeen, maar gewoon bot...

    Maar ik moet er tegen kunnen, toch??? xx

    Creed schreef:
    (...)
    Ik vrees toch echt dat je niet de enige bent met zo'n waarschuwing. (cat)


    In that case:
    HELLO STALIN




    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    In that case:
    HELLO STALIN

    Dat valt ook wel mee hoor. We verbieden je toch niets? We willen het hier gewoon een beetje gezellig houden.


    I am an idiot, I move.

    Tigger schreef:
    Hohoh, als de enige die ooit in de geschiedenis van alles een waarschuwing gekregen heeft omdat ie niet aardig genoeg was voel ik me zeer aangesproken (cat)

    +1 :'D


    -

    Creed schreef:
    (...)
    Dat valt ook wel mee hoor. We verbieden je toch niets? We willen het hier gewoon een beetje gezellig houden.


    Inderdaad. Jullie verbieden niks, maar als je niet lief genoeg bent volgens dem ods krijg je een waarschuwing. Vier waarschuwingen en je had een ban toch?

    Inderdaad, er word helemaal niks verboden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Inderdaad. Jullie verbieden niks, maar als je niet lief genoeg bent volgens dem ods krijg je een waarschuwing. Vier waarschuwingen en je had een ban toch?

    Inderdaad, er word helemaal niks verboden :Y)

    3, binnen 3 maanden. Dus zo streng is dat helemaal niet. We willen het niet alleen leuk houden voor jou, maar ook voor de rest.
    Bovendien overleggen wij waarschuwingen over gedrag altijd, dus het ligt nooit aan de willekeur van 1 mod.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben het wel met je eens, maar veel is er niet aan te doen.


    26 - 02 - '16

    Creed schreef:
    (...)
    3, binnen 3 maanden. Dus zo streng is dat helemaal niet. We willen het niet alleen leuk houden voor jou, maar ook voor de rest.
    Bovendien overleggen wij waarschuwingen over gedrag altijd, dus het ligt nooit aan de willekeur van 1 mod.


    Oh mooi, dat zou ik namelijk heeel vervelend vinden (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    In that case:
    HELLO STALIN





    Still want a freaking CCCP flag. All those stars and stripes on the street are annoying me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Floyd schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik had een rustige discussie, of rustig in mijn ogen.

    oke dan, my bad: het was een meningverschil tussen de alleraardigste users van Quizlet, better?


    -

    Mensen zijn gewoon gemeen en dat heeft denk ik weinig te maken met leeftijd of dat er veel jongeren op het forum zitten.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tigger schreef:



    Die Franse vlag kan je beter verwisselen voor de vlag van de Verenigde Staten of EU.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 9:23 ]

    Trek het je niet persoonlijk aan. het is maar internet


    Some angels have no wings.

    Negeren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ichiya schreef:
    Jup, maar weetje... soms komt het gemener over dan dat die persoon eigenlijk bedoelt. Je praat niet face to face met elkaar en je ziet elkaars uitdrukking niet, dus ruzie en zo ontstaat sneller.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ichiya schreef:
    Jup, maar weetje... soms komt het gemener over dan dat die persoon eigenlijk bedoelt. Je praat niet face to face met elkaar en je ziet elkaars uitdrukking niet, dus ruzie en zo ontstaat sneller.
    .


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.